Vorig jaar deed de Nintendo Treehouse de hele E3 lang spellen demonstreren on stage, en dat was geweldig om te volgen. Ik verwacht eigenlijk dat ze dat dit jaar weer gaan doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
› Nintendo - ?? (mogelijk enkel een Nintendo Direct)
Dat verwacht en hoop ik ook, maar de tijden zijn voor de conferenties. Ik bedoel dus dat Nintendo mogelijk een Direct ipv conferentie doet.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:07 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Vorig jaar deed de Nintendo Treehouse de hele E3 lang spellen demonstreren on stage, en dat was geweldig om te volgen. Ik verwacht eigen dat ze dat dit jaar weer gaan doen.
Niet jump fiesta, maar d23, een disney beurs in japan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:55 schreef Pheno het volgende:
Ik zie niet in waarom ze totaal geen kh3 info in juni kunnen geven en even later op jump fiesta in september
Geef het beestje ook een naam, maar het is niet zo dat een uitgever maar op 1 beurs iets te melden heeft. Nu heeft Square natuurlijk wel wat meer te laten zien, zeker met Rise of Tomb Raider en Deus Ex. En als ze het nog even afmaken met een nieuwe Hitman, dan is het megaton.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:21 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Niet jump fiesta, maar d23, een disney beurs in japan.
Overigens gaat het gerucht dat er een lokalisatie komt voor KHX ( chi), een browser game in japan.
Prey komt nooit meerquote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:36 schreef Pheno het volgende:
Ik verwacht weer topdrukte, de afspraken beginnen nu wat binnen te druppelen
Qua games: Fallout 4 bij Bethesda, zonder twijfel. Ik verwacht nog een remaster van Dishonered bij ze, natuurlijk Doom en stiekem een teasertrailer voor Dishonored 2 en Prey...
Microsoft gaat zoals vorig jaar weer veel games tonen, dus Forza 6, een waarschijnlijke Gears of War Remaster, natuurlijk Halo 5.
EA Zie boven + Mass Effect
Volgens mij dus dinsdag 16 juni middernacht Nederlandse tijd.quote:DATE: Monday, June 15th, 2015
CONFERENCE BEGINS: 3PM
Jij hebt mod-powers, go your gang.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:07 schreef Pheno het volgende:
Ubisoft persco uit de mail gevist:
[..]
Volgens mij dus dinsdag 16 juni middernacht Nederlandse tijd.
Ik heb geluk dat ik over het algemeen laat in de nacht wakker benquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alles dus eigenlijk op dezelfde tijden als altijd. Sony dus rond 3u snachts van maandag op dinsdag.
ja, en square die genaaid is. Alleen als ze beginnen met de remaster van ffvii krijgen ze nog aandacht. Make it happen square.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alles dus eigenlijk op dezelfde tijden als altijd. Sony dus rond 3u snachts van maandag op dinsdag.
ik ookquote:
Volgens mij moet jij nog best hard werkenquote:
die week zie ik niet als werkenquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nog best hard werken
Ik hoop heel erg dat FO4 dit jaar komt, maar ik geef ze liever de tijd om er iets fantastisch van te maken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:42 schreef Vault-Boy het volgende:
Nou of Fallout 4 dit jaar komt. Zo nee dan zorg je daar maar voor
ik denk dat jullie hetzelfde zien als wij in die zaal. Of misschien een half uurtje meerquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:42 schreef Vault-Boy het volgende:
Nou of Fallout 4 dit jaar komt. Zo nee dan zorg je daar maar voor
1 van de enige voordelen van constant thuis zitten met extreme chronische pijn. Zonder probleem E3 en blizzcon kunnen kijkenquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heldquote:Op maandag 18 mei 2015 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geruchten gaan dat er een pre-E3 show gehouden wordt en dat deze aardige mevrouw dan ook aanwezig is. Net als ene Miyamoto, maar dat zegt me niets
[ afbeelding ]
Is duidelijk wat freakys aan de hand met die websitequote:Op maandag 25 mei 2015 20:54 schreef Mirel het volgende:
Eigenaardige promotie website voor een nieuwe game, gepost op de 2K twitter: http://www.adventfuture.org/
Een stad, iets met dna splicing. Hmm hmm..
Stad + DNA denk ik meteen aan Bioshock, maar gezien Irrational en 2K Marin/Australia er niet meer zijn heb ik er een hard hoofd in...quote:Op maandag 25 mei 2015 20:54 schreef Mirel het volgende:
Eigenaardige promotie website voor een nieuwe game, gepost op de 2K twitter: http://www.adventfuture.org/
Een stad, iets met dna splicing. Hmm hmm..
welke chat?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Waar kijk ik naar uit?
- Deus Ex
- Quantum Leap Break
- Deus Ex
- Fallout 4
- Deus Ex
- PC conferentie van AMD en PC Gamer
- Deus Ex
- Tomb Raider
- Deus Ex
- hoop op Prey 2, gerucht ging dat Arkane ermee bezig was
- Deus Ex
- vette verrassingen die uit het niets komen
Roy, ik neem denk ik ook wat dagen vrij, wat gaan wij samen de E3 beleven? Ouderwets in de chat?
Ik heb er een watchdogs achtige staat tegen rebels idee bij. (als je ook over de plaatjes gaat zie je dat er iets aan zit dat de staat niet helemaal klopt)quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Stad + DNA denk ik meteen aan Bioshock, maar gezien Irrational en 2K Marin/Australia er niet meer zijn heb ik er een hard hoofd in...
Ben wel benieuwd wat het dan wel is
Dat of System Shock rebootedquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Stad + DNA denk ik meteen aan Bioshock, maar gezien Irrational en 2K Marin/Australia er niet meer zijn heb ik er een hard hoofd in...
Ben wel benieuwd wat het dan wel is
Zou fantastisch zijnquote:
Is je body ready voor Sarah Jean Ondergoed?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:07 schreef Rossdale het volgende:
Mass Effect, Division, Deus Ex, Sarah Jean Ondergoed, Fallout en nieuwe IP's!
My body is ready
Geen idee hoeveel Division we zullen zien eigenlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:07 schreef Rossdale het volgende:
Mass Effect, Division, Deus Ex, Sarah Jean Ondergoed, Fallout en nieuwe IP's!
My body is ready
Het verhaal van twee kanten belichtenquote:
Praten over pieken en dalen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Drankster op 28-05-2015 17:14:31 ]
Stond denet nog een tweet weer over Advent had ik t idee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:06 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben ook wel erg benieuwd naar Advent trouwens
Ik hoop op een soort Deus Ex achtige game van 2k, maar ik vrees dat het een nieuwe Bioshock wordt (niet zo'n fan van de serie)
http://www.adventfuture.org/
ik start de hypetrain ffquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Line-up van Home Focus (wie? geen idee)
- Divinity Original Sin Enhanced Edition (PS4, Xbox One)
- Blood Bowl 2 (PS4, Xbox One)
- The Technomancer (PS4, Xbox One)
- Mordheim: City of the Damned (verschiedene Konsolen)
- Space Hulk Deathwing (PS4, Xbox One)
- Farming Simulator (PS4, PS3, Xbox One, Xbox360, PS Vita)
- Vampyr (Rollenspiel von Life is Strange- und Remember Me-Entwickler DontNod, Plattform: TBA)
Ik dacht dat die alleen pro cycling manager dedenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
- Vampyr (Rollenspiel von Life is Strange- und Remember Me-Entwickler DontNod, Plattform: TBA)
focus home, niet home focus. Groot in Duitsland. Geven bv ook Trine 2 uit. En de sherlock games. Maar de moneymaker dáár is farming simulator.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jij bent de mod, pas het maar aanquote:
Donequote:Op zondag 31 mei 2015 23:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij bent de mod, pas het maar aan
Dan kun je meteen Bethesda's datum aanpassen, dat is maandag 15 juni, niet 14 juni (gekke Pheno)
Volgens lopen ze altijd uitquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rainbow 6
The Division
Assassin's Creed
*MORE*
En schijnbaar om 23.45u al, niet 0.00u
Net idd online gezet en ik heb er weer zin in als ik de beelden zie. Lekker weer naar het theater en ninja'end de massa's ontwijkenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rainbow 6
The Division
Assassin's Creed
*MORE*
Watch Dogs en The Division waren toffe aankondigingenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rainbow 6
The Division
Assassin's Creed
*MORE*
Ze hebben blijkbaar weer dezelfde presentatricequote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net idd online gezet en ik heb er weer zin in als ik de beelden zie. Lekker weer naar het theater en ninja'end de massa's ontwijken
Ach, gemaakt grappig. Ik kom niet voor haar, eerder voor de presentatie en de sfeer. En WiFi was vorig jaar goed in de zaalquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze hebben blijkbaar weer dezelfde presentatriceIk ben absoluut geen fan van d'r...
Mag wel eens tijd worden. Die game waren ze net aan begonnen toen ik daar ooit op bezoek was, en dat is echt al een heel aantal jaar geleden... Dat zal wel een van de grote aankondigingen van Sony gaan worden verwacht ik.quote:Op woensdag 3 juni 2015 01:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Is er al bekend of Guerrilla Games deze E3 hun nieuwe IP gaat laten zien? Ben er wel benieuwd naar
Is voor een goede flightsim de controller van consoles niet het probleem? Bij de PC heb je een toetsenbord of de optie om een uitgebreidde controller toe te voegen. Voor consoles werkt zoiets praktisch gezien niet zo handig denk ik. Dit is typisch zo'n genre dat enkel op de PC goed tot zijn recht komt imo. Maar het is wel vreemd dat er al een tijdje geen goede flightsim voor de PC meer is verschenen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:07 schreef Yi-Long het volgende:
Na al die driving simulators zou ik trouwens wel verdomd graag een flight-sim voor de PS4 willen zien, met schitterende weerseffecten (ala Driveclub), een gigantisch gebied, en de mogelijkheid een eigen vliegveldje te beheren en uitbouwen enzo...
Toch vreemd, vroeger op de C64, Amiga en PC waren er genoeg flight-sims, niet om aan te zien, maar natuurlijk voor die tijd wel spectaculair, en nu hebben we, vergeleken met toen, consoles waarbij de sky daadwerkelijk the limit is, en vervolgens laten ze dat genre compleet links liggen....
Over Driveclub gesproken: Mijn E3 is al geslaagd wanneer ze voor die game wat fatsoenlijke expansions aankondigen, zoals een rally-expansion of een city-tracks expansion....
Ach, als er geld verdiend kan worden met een grasmaaiersim moet dat met een vliegsim ook wel lukken. Alleen zal het winstpercentage waarschijnlijk een flink stuk lager liggen dan bij een willekeurige Halo-game.quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:08 schreef Pheno het volgende:
Dat komt omdat het een niche is en Microsoft er ook niets meer aan verdiende.
Volgens mij moet dat niet echt een probleem zijn. Ten eerste zal het qua aantal knoppen die je moet gebruiken wel meevallen, en van mij hoeft het ook niet meteen super hardcore ofzo... maar op de C64/Amiga/PC enzo viel het eigenlijk ook meestal wel mee met knopjes. Beetje throttle omhoog en omlaag en knopje voor de wielen, etc etc... maar uiteindelijk was dat allemaal wel te doen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:10 schreef koei het volgende:
[..]
Is voor een goede flightsim de controller van consoles niet het probleem? Bij de PC heb je een toetsenbord of de optie om een uitgebreidde controller toe te voegen. Voor consoles werkt zoiets praktisch gezien niet zo handig denk ik. Dit is typisch zo'n genre dat enkel op de PC goed tot zijn recht komt imo. Maar het is wel vreemd dat er al een tijdje geen goede flightsim voor de PC meer is verschenen.
je weet niet hoe veeleisend de flightsimmers bij de hcc warenquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:12 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, als er geld verdiend kan worden met een grasmaaiersim moet dat met een vliegsim ook wel lukken. Alleen zal het winstpercentage waarschijnlijk een flink stuk lager liggen dan bij een willekeurige Halo-game.
Je kunt nooit iedereen tevreden stellen, dus dat moet je ook nooit proberen. Gewoon iets moois maken waarvan datgene dat je maakt ook gewoon goed is, en dan vindt het wel een eigen doelgroep.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
je weet niet hoe veeleisend de flightsimmers bij de hcc waren
Haha de herinneringen, DE HERINNERINGEN!!quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
je weet niet hoe veeleisend de flightsimmers bij de hcc waren
Maar originele stemmen erbij stoppen is een kleine moeite, en horen er sowieso standaard altijd in.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:14 schreef Pheno het volgende:
Dat wil jij, terwijl een diehards weer realisme wil. Zo zal het merendeel het totaal niet boeien of er originele stemmen bij een spel zit en we weten allemaal hoe fel jij ze boycot als ze het niet doen
Nee hoor, want het is een gevalletje eye of the beholder. Dat jij het geen probleem vindt wil niet zeggen dat iedereen dat vindtquote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Maar originele stemmen erbij stoppen is een kleine moeite, en horen er sowieso standaard altijd in.
Of je een serieuze flight-sim maakt of een minder serieuze flight-sim, dat is gewoon een essentieel verschil van gameplay-mechanics.
Lijkt me nogal appels met peren vergelijken.
... maar ik gaf al aan dat je prima een wat minder serieuze flight-sim kunt maken, en jammer dan als het niet bij iedereen aanslaat, maar dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor, want het is een gevalletje eye of the beholder. Dat jij het geen probleem vindt wil niet zeggen dat iedereen dat vindt
misschien geven ze knack wel weg voor de ps4quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:22 schreef Pheno het volgende:
Ik zie in het E3-schema in ieder geval geen flightsim/WOII-shooter.
Storage op PS4 voor Knack gebruikenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
misschien geven ze knack wel weg voor de ps4
Mjah, veel producers zijn zelf helemaal geen gamers, dus die kijken alleen naar de verkooplijsten, kijken wat er op dat moment verkoopt, verwarren verkoop met vraag, en vragen dan om een soortgelijke game.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:22 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, daar zitten uitgevers duidelijk anders in. Blijkbaar een niche, net als een WO II-shooter tegenwoordig is
Ik zie in het E3-schema in ieder geval geen flightsim/WOII-shooter. Waar je ze vroeger niet kon tellen omdat het er te veel waren kan dat nu ook niet omdat er geen zijn.
kanck nog niet hebbenquote:
animal print pants out of control ?quote:
Dude. Dit is wel heel erg nepquote:Op zondag 7 juni 2015 19:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Omg, Roy!! Nintendo nieuws!
http://tane.us/nintendo/
Haha ja het is een generator!quote:
vijfde keer al weer. Time flies. Al vijf keer geen last guardian. Wel de man gesproken op tgs, waar het ook over die game ging. Snif. Memories.quote:
Ik hoop op leuke aankondigingen tijdens de persconferenties. LA is ook gewoon vetquote:Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
vijfde keer al weer. Time flies. Al vijf keer geen last guardian. Wel de man gesproken op tgs, waar het ook over die game ging. Snif. Memories.
Als E3 veteraan, merk je duidelijk verschil de afgelopen jaren? Kan me voorstellen dat 2013 een leuk jaar was met alle announcements. Maar zie je op de vloer zelf ook verschil? Opkomst van free2play-games lijkt me, maar ook in de manier van presenteren? Meer live-gameplay op grote schermen? Meer cinematische trailers? ZIjn er trends te ontdekken?quote:Op zondag 7 juni 2015 22:17 schreef Pheno het volgende:
Meh, LA zelf zonder een E3 vind ik geen reet aan. Walk of fame moeten ze eens bezemen
Minder boothbabes... minder post-show orgies op hotelkamers...quote:Op zondag 7 juni 2015 23:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als E3 veteraan, merk je duidelijk verschil de afgelopen jaren? Kan me voorstellen dat 2013 een leuk jaar was met alle announcements. Maar zie je op de vloer zelf ook verschil? Opkomst van free2play-games lijkt me, maar ook in de manier van presenteren? Meer live-gameplay op grote schermen? Meer cinematische trailers? ZIjn er trends te ontdekken?
meer indiesquote:Op zondag 7 juni 2015 23:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als E3 veteraan, merk je duidelijk verschil de afgelopen jaren? Kan me voorstellen dat 2013 een leuk jaar was met alle announcements. Maar zie je op de vloer zelf ook verschil? Opkomst van free2play-games lijkt me, maar ook in de manier van presenteren? Meer live-gameplay op grote schermen? Meer cinematische trailers? ZIjn er trends te ontdekken?
SPOILER: Eerste foto's E3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blijf je daar ?quote:
Nee, ik zal je steeds blijven teleurstellen over Knackquote:
Dat zou pas in 2016 zijn, dus ik gok zo van 'nee'quote:Op maandag 8 juni 2015 14:54 schreef Jimbo het volgende:
benieuwd of me meer te horen krijgen over dat nieuwe nintendo ding
JIJ MAG PAS TERUG KOMEN ALS WE KNACK HEBBEN OP PS+quote:Op maandag 8 juni 2015 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik zal je steeds blijven teleurstellen over Knack
[..]
Dat zou pas in 2016 zijn, dus ik gok zo van 'nee'
RIP PHENOquote:Op maandag 8 juni 2015 17:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JIJ MAG PAS TERUG KOMEN ALS WE KNACK HEBBEN OP PS+
tegen die tijd is The Last Guardian er wel als indiequote:Op maandag 8 juni 2015 17:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JIJ MAG PAS TERUG KOMEN ALS WE KNACK HEBBEN OP PS+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste vind ik wel goed, laatste is wel wat minder natuurlijkquote:Op maandag 8 juni 2015 00:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Minder boothbabes... minder post-show orgies op hotelkamers...
Ja true, de thuisblijver is wel stukken beter op de hoogte dan voorheen.quote:Op maandag 8 juni 2015 05:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
meer indies
Voor de rest blijft alles redelijk hetzelfde. Alleen Bethesda doet het nu eens anders met grote open-booth presentaties. En natuurlijk maken de meesten nu gebruik van Twitch, YouTube en andere middelen om de thuisblijver op de hoogte te houden.
quote:Op maandag 8 juni 2015 18:55 schreef Yi-Long het volgende:
Last Guardian komt gewoon over 3 jaar uit....PS5!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
quote:Op maandag 8 juni 2015 18:55 schreef Yi-Long het volgende:
Last Guardian komt gewoon over 3 jaar uit....Morpheus exclusive launchgameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
mobiel kijkenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 08:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik haat mijn leven, volgende dinsdag werken, kan niet eerder weg dus ik mis nintendo en begin van square sowieso. Probeer de rest ook te kijken, zoals sony..
GAM / PlayStation Vita #22 - Beste Handheld Ever!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xseed
- Corpse Party: Blood Drive (PS Vita)
* Release: Herbst 2015 (USA)
- Earth Defense Force 2: Invaders From Planet Space (PS Vita)
- Earth Defense Force 4.1: The Shadow of New Despair (PS4)
- The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel (PS3/PS Vita)
- Onechanbara Z2: Chaos (PS4)
* Release: Sommer 2015 (USA)
- Return to PopoloCrois: A STORY OF SEASONS Fairytale (3DS)
* Release: Winter 2015 (USA)
- Senran Kagura 2: Deep Crimson (3DS)
* Release: Sommer 2015 (USA)
- Senran Kagura Estival Versus (PS4/PS Vita)
* Release: Winter 2015
Dat zal wel epic zijn. Met alleen al TW3 en F4 is 2015 al een topjaar.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:32 schreef Jimbo het volgende:
ach gelukkig komt fallout 4 wel dit jaar nog
Jij weet meer dan Bethesda. Men zegt dat het binnen nu en 12 maanden komt. Dat kan dus ook in 2016 hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:32 schreef Jimbo het volgende:
ach gelukkig komt fallout 4 wel dit jaar nog
ik zeg novemberquote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij weet meer dan Bethesda. Men zegt dat het binnen nu en 12 maanden komt. Dat kan dus ook in 2016 hoor
Of de Megatons zijn nog groter! Veel van wat we gehoord hebben was al wel bekend. Mirrors Edge, Dark Souls 3, Uncharted Collection, etc.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:46 schreef Jimbo het volgende:
Met alles wat in de laatste dagen al aangemeld is, is die e3 ook nutteloos aan t worden zeg
Alles is bijna al bekend!
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo E3-pagina is live!
https://www.nintendo.nl/Spellen/E3/Nintendo-E3-2015-1022866.html
De verrassingen worden wel minder ja, maar he, zolang er meer te zien gaat zijn van wat er is aangekondigd is er nog weinig te klagenquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:46 schreef Jimbo het volgende:
Met alles wat in de laatste dagen al aangemeld is, is die e3 ook nutteloos aan t worden zeg
Alles is bijna al bekend!
Maar dat is ook al een game die we kennen, is al aangekondigd. Dan vind ik het echt minder boeiend, E3 voor de écht nieuwe games.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:00 schreef DKUp het volgende:
Vandaag waarschijnlijk een teaser van Ratchet & Clank voor de E3
Als het groot genoeg is val je niet onder de sneeuwquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:03 schreef Noppie2000 het volgende:
Tsjah, of je valt onder de sneeuw tijdens al het geweld volgende week, of je maakt nu al één en ander (kleins) bekend zodat men of volgende week naar jouw show kijkt of al weten wat er komt.
Logische beslissing wel, al blijft het jammer inderdaad.
Misschien gaat E3 dan wel heel erg tegenvallenquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het groot genoeg is val je niet onder de sneeuw![]()
Maak eens een sitenieuwtje aan om de E3 alvast aan te kondigen, anders krijgen we straks onder elk bericht gejank van users die niet weten wat E3 is en vragen waarom er zoveel gamenieuws op de FP staatquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het groot genoeg is val je niet onder de sneeuwVolgens mij valt het geweld voor thuis nogal mee. Persconferenties en dat was het. Daarna kun je selecties maken van wat je wil zien en lezen
De persco-dag is voor mij al vanaf 8 tot 0:00 constant in beweging, is goed voor dat lijf van me
Als je goed oplet zie je dat er al een tijdje niets van mijn hand online staat. Dat heeft een redenquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maak eens een sitenieuwtje aan om de E3 alvast aan te kondigen, anders krijgen we straks onder elk bericht gejank van users die niet weten wat E3 is en vragen waarom er zoveel gamenieuws op de FP staat
Vandaag Gisteren nog!quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je goed oplet zie je dat er al een tijdje niets van mijn hand online staat. Dat heeft een reden
quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:53 schreef Dutchguy het volgende:
Volgens The Guardian is The Last Guardian op E3. Please please make it so:
'Yes, we know it has been in development hell since 2007, but we have it on very good authority that this will be the year that Team Ico finally presents its follow-up to much loved classics Ico and Shadow of the Colossus. Whether it'll bear any relation to the game last shown at E3 in 2009 is anyone's guess.'
(ook al zal het wel niet kloppen)
twitter:KazHiraiCEO twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 21:48:04The British newspaper The Guardian claims that this is the year you will see the last Guardian. Not surprising, newspapers are dying out. reageer retweet
Geweldig account is dat.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]twitter:KazHiraiCEO twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 21:48:04The British newspaper The Guardian claims that this is the year you will see the last Guardian. Not surprising, newspapers are dying out. reageer retweet
Dat was Capcom toch? En geen mmo maar een Dark Souls-kloon? Of haal ik nu games door elkaarquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:19 schreef Jimbo het volgende:
hoe zou t met die deep down oid zijn, van square, zn mmo met vage draken en shit
zou allemaal goed kunnen :p lang al niet meer over gehoord.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was Capcom toch? En geen mmo maar een Dark Souls-kloon? Of haal ik nu games door elkaar
die is nog in leven. En capcom iddquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:19 schreef Jimbo het volgende:
hoe zou t met die deep down oid zijn, van square, zn mmo met vage draken en shit
nog nieuws ?quote:
Hatsekidee, Gamescom wordt ineens fucking interessant. Zowel Crackdown als Quantum Break zijn games waar ik wel naar uitkijk!quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Microsoft gooit Crackdown, Quantum Break and Scalebound naar Gamescom, niet op E3!
Ben vooral benieuwd naar wat ze op E3 gaan doen? Die samenwerking met Oculus is ook interessant te noemen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hatsekidee, Gamescom wordt ineens fucking interessant. Zowel Crackdown als Quantum Break zijn games waar ik wel naar uitkijk!
Ja man, wat een megaton! Fucking bizar, zag het totaal niet aankomen. Ben heel benieuwd wat het uiteindelijk allemaal gaat brengen, erg vet!quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd naar wat ze op E3 gaan doen? Die samenwerking met Oculus is ook interessant te noemen.
Mooie tijden Spanky!
Rime, Tearaway, Adr1ft, No Man's Sky, Abzu, en daarnaast verwacht ik nog wel wat aankondigingen van games in toch aparte originele genre's. Sony neemt al jaren vrij veel risico's met nieuwe dingen, iets wat ik van Microsoft eigenlijk al jaren niet echt meer kan zeggen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat voor mij persoonlijk Sony gaat tegenvallen. Een Last Guardian doet het echt niet meer, een Uncharted evenmin. Ik mis bij Sony een beetje het lef om met iets nieuws te komen.
Mjah, 'kutindies' zeg maar. MS zet daar Killer Instinct en Tomb Raider tegenover, en een apparaat waar je wel je media kan streamen vanaf je pc. Met het Oculus en Windows 10 nieuws is XBO op dit moment de meest interessante console als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Rime, Tearaway, Adr1ft, No Man's Sky, Abzu, en daarnaast verwacht ik nog wel wat aankondigingen van games in toch aparte originele genre's. Sony neemt al jaren vrij veel risico's met nieuwe dingen, iets wat ik van Microsoft eigenlijk al jaren niet echt meer kan zeggen.
Nadat MS destijds de focus van gaming naar Kinect en mainstream bracht, zo'n 5 jaar geleden, zijn ze eigenlijk met nog maar weinig nieuwe degelijke IP's enzo gekomen...
allemaal materiaal van vorige persco'squote:
gezien er vrijwel niks meer aangemeld wordt zal alles wel tegenvallenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat voor mij persoonlijk Sony gaat tegenvallen. Een Last Guardian doet het echt niet meer, een Uncharted evenmin. Ik mis bij Sony een beetje het lef om met iets nieuws te komen.
Metal Gear Rising en Lords of Shadowquote:
Ik ben erbij! Lekker weekje vrij, dus ik ben van plan alles te volgenquote:Op zondag 14 juni 2015 13:57 schreef Rogan het volgende:
Zijn er mensen die vanavond Bethesda gaan kijken?
Ik ben ook komende week vrijquote:Op zondag 14 juni 2015 16:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ben erbij! Lekker weekje vrij, dus ik ben van plan alles te volgen
Dit zijn de meest ongelukkige tijden die ik heb meegemaakt met de E3. Ondanks dat ik kan uitslapen, ga ik niet hele nacht wachten. Kijk het morgenochtend wel terug.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ben erbij! Lekker weekje vrij, dus ik ben van plan alles te volgen
Valt wel mee denk ik. Vergeleken met de concurrentie brachten ze toch de games met de meeste variatie qua gameplay en dat is voor mij toch het belangrijkst.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alleen als ik dan nog wakker ben (en die kans zit er dik in, aangezien ik pas rond 2 uur vandaag wakker werd...)quote:Op zondag 14 juni 2015 13:57 schreef Rogan het volgende:
Zijn er mensen die vanavond Bethesda gaan kijken?
twitter:yu_suzuki_jp twitterde op zondag 14-06-2015 om 17:45:16E3?????? http://t.co/Ku5CH7v6kU reageer retweet
Haha ik twijfel ook ineens man. Nu het dichterbij komt zit ik echt te twijfelen.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
De grote vraag: Een tukkie doen of doorhalen?
Wekker zetten en even slapen.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:41 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Haha ik twijfel ook ineens man. Nu het dichterbij komt zit ik echt te twijfelen.
Gewoon doorhalen. Ik moet Game of Thrones S5 nog kijken.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker doorhalen.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op zondag 14 juni 2015 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, dan ga ik ook wel ff een was draaien tussendoor en de vaatwasser inruimen
Ja beetje wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de game zit
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zondag 14 juni 2015 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja beetje wel.
Nu weet ik dat er eenmja; was in het vliegtuig de review al aan het schrijven. Toch tijd zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de game zit
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Het zou me niet eens verbazenquote:Op maandag 15 juni 2015 00:12 schreef speknek het volgende:
Zouden ze een The Wizard doen? Dat aan het einde van de NWC ze ineens allemaal de megaton nieuwste game moeten spelen?
http://www.twitch.tv/nintendoquote:Op maandag 15 juni 2015 00:14 schreef Jimbo het volgende:
Doorhalen voor dit ja?
Morgen oké maaR die ene show vind ik wel overdreven..lees t morgen om 0800 wel allemaal :p
we kijken net hoe we er moeten komenquote:
Yup.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:12 schreef speknek het volgende:
Zouden ze een The Wizard doen? Dat aan het einde van de NWC ze ineens allemaal de megaton nieuwste game moeten spelen?
Er is duidelijk vraag naar, en mocht een SP game van Elder Scrolls nog 1-2 jaar duren, dan kunnen ze er natuurlijk gewoon voor kiezen eerst nog even Skyrim opnieuw uit te brengen en te cashen....quote:
Ik begin het nu toch wel te voelen al. Ogen worden steeds zwaarder. Ik ga denk ik gewoon liggen en dan 4 uur even kort kijken of Fallout 4 er is. Dat is voor mij toch de belangrijkste game van de E3. De rest kijk ik morgen wel op mijn gemak.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog tweeëneenhalf uur, oef. Ondanks NWC toch pittig!
Gebeurd niets bij mij hoor Die knakkers van de pre showquote:Op maandag 15 juni 2015 03:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout logo met thema-muziek! Nog 5 minuten en dan begint de pre-show.
Game geruchten?quote:Op maandag 15 juni 2015 03:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Benieuwd hoeveel er uiteindelijk echt bij zijn
Nee, FOK!kers in dit topic om dit tijdstipquote:
Oh niet heel veel denk ikquote:Op maandag 15 juni 2015 03:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, FOK!kers in dit topic om dit tijdstip
Ik had mn wekker gezet, alsnog bijna doorheen geslapenquote:Op maandag 15 juni 2015 03:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Oh niet heel veel denk ik
Ik begin ook best wel moe te worden nu
quote:Op maandag 15 juni 2015 04:00 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik had mn wekker gezet, alsnog bijna doorheen geslapen
quote:Op maandag 15 juni 2015 04:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]![]()
Als ik hier een wekker zet om 4 uur word ik afgemaakt denk ik
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op maandag 15 juni 2015 04:02 schreef Yi-Long het volgende:
Was lekker bezig met pro evo. Om 4 uur gestopt, midden in een potje: Zijn ze nog niet begonnen!!!![]()
![]()
Ze hebben vast een walrus in het rad lopen dat alles power geeftquote:Op maandag 15 juni 2015 04:07 schreef Yi-Long het volgende:
.... ik was 10 minuten geleden al 'ready', langzame fuckers....
Ugh, weer een HD remaster!quote:Op maandag 15 juni 2015 04:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aftrappen met Doom, dat had ik niet verwacht.
Ik wel, Fallout bewaren ze tot het laatst. Guaranteed.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aftrappen met Doom, dat had ik niet verwacht.
Nope, kijk Twitch op 'high'. Je zou Youtube kunnen proberen? Bethesda's eigen kanaalquote:Op maandag 15 juni 2015 04:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik wel, Fallout bewaren ze tot het laatst. Guaranteed.
Stream hapert hier een beetje, bij iemand anders ook?
Ik kijk via youtube. Iets vertraging tov Roy volgens mij, maar wel goede kwaliteit. Linksboven op E3 logo drukken.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik wel, Fallout bewaren ze tot het laatst. Guaranteed.
Stream hapert hier een beetje, bij iemand anders ook?
Ja 1 keer is het leuk daarna weg ermee. Vertraagd heel de game.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:18 schreef TigerXtrm het volgende:
Die melee animaties zien er echt niet uit![]()
Ben je 12 ofzo?quote:Op maandag 15 juni 2015 04:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Aw wat schattig, kettingzaag van Gears of War gejat
Mjah, geowon lekker old-skool, maar dan goed, ipv Duke Nukem.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:21 schreef Keyos het volgende:
ik word hier niet zo vrolijk van, ziet er een beetje simpel uit. Na 1 uur wss alles wel gezien.
Aan de ene kant wel, maar de vijanden zien er allemaal zo generiek en hetzelfde uit. In de eerste Doom was dat voor mijn gevoel kleurrijker en gevaireerder.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:27 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben niet echt de doelgroep, maar ik kan me voorstellen dat fans van Doom dit er veelbelovend uit vinden zien...
Mwa ik ben wel van de shooters maar dit vind ik er toch echt uit zien als een 13 in een dozijn shoot em up. Totaal geen diepte in het spel.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:27 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben niet echt de doelgroep, maar ik kan me voorstellen dat fans van Doom dit er veelbelovend uit vinden zien...
Volgens mij vertraagt de game als je van wapen wisselt, dat is niet echt een QTE volgens mij.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die QTE verkloten echt deze game
Dat was toch nooit zo bij Doom?quote:Op maandag 15 juni 2015 04:28 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Mwa ik ben wel van de shooters maar dit vind ik er toch echt uit zien als een 13 in een dozijn shoot em up. Totaal geen diepte in het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |