De verrassingen worden wel minder ja, maar he, zolang er meer te zien gaat zijn van wat er is aangekondigd is er nog weinig te klagenquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:46 schreef Jimbo het volgende:
Met alles wat in de laatste dagen al aangemeld is, is die e3 ook nutteloos aan t worden zeg
Alles is bijna al bekend!
Maar dat is ook al een game die we kennen, is al aangekondigd. Dan vind ik het echt minder boeiend, E3 voor de écht nieuwe games.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:00 schreef DKUp het volgende:
Vandaag waarschijnlijk een teaser van Ratchet & Clank voor de E3
Als het groot genoeg is val je niet onder de sneeuwquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:03 schreef Noppie2000 het volgende:
Tsjah, of je valt onder de sneeuw tijdens al het geweld volgende week, of je maakt nu al één en ander (kleins) bekend zodat men of volgende week naar jouw show kijkt of al weten wat er komt.
Logische beslissing wel, al blijft het jammer inderdaad.
Misschien gaat E3 dan wel heel erg tegenvallenquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het groot genoeg is val je niet onder de sneeuw![]()
Maak eens een sitenieuwtje aan om de E3 alvast aan te kondigen, anders krijgen we straks onder elk bericht gejank van users die niet weten wat E3 is en vragen waarom er zoveel gamenieuws op de FP staatquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het groot genoeg is val je niet onder de sneeuwVolgens mij valt het geweld voor thuis nogal mee. Persconferenties en dat was het. Daarna kun je selecties maken van wat je wil zien en lezen
De persco-dag is voor mij al vanaf 8 tot 0:00 constant in beweging, is goed voor dat lijf van me
Als je goed oplet zie je dat er al een tijdje niets van mijn hand online staat. Dat heeft een redenquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maak eens een sitenieuwtje aan om de E3 alvast aan te kondigen, anders krijgen we straks onder elk bericht gejank van users die niet weten wat E3 is en vragen waarom er zoveel gamenieuws op de FP staat
Vandaag Gisteren nog!quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je goed oplet zie je dat er al een tijdje niets van mijn hand online staat. Dat heeft een reden
quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:53 schreef Dutchguy het volgende:
Volgens The Guardian is The Last Guardian op E3. Please please make it so:
'Yes, we know it has been in development hell since 2007, but we have it on very good authority that this will be the year that Team Ico finally presents its follow-up to much loved classics Ico and Shadow of the Colossus. Whether it'll bear any relation to the game last shown at E3 in 2009 is anyone's guess.'
(ook al zal het wel niet kloppen)
twitter:KazHiraiCEO twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 21:48:04The British newspaper The Guardian claims that this is the year you will see the last Guardian. Not surprising, newspapers are dying out. reageer retweet
Geweldig account is dat.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]twitter:KazHiraiCEO twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 21:48:04The British newspaper The Guardian claims that this is the year you will see the last Guardian. Not surprising, newspapers are dying out. reageer retweet
Dat was Capcom toch? En geen mmo maar een Dark Souls-kloon? Of haal ik nu games door elkaarquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:19 schreef Jimbo het volgende:
hoe zou t met die deep down oid zijn, van square, zn mmo met vage draken en shit
zou allemaal goed kunnen :p lang al niet meer over gehoord.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was Capcom toch? En geen mmo maar een Dark Souls-kloon? Of haal ik nu games door elkaar
die is nog in leven. En capcom iddquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:19 schreef Jimbo het volgende:
hoe zou t met die deep down oid zijn, van square, zn mmo met vage draken en shit
nog nieuws ?quote:
Hatsekidee, Gamescom wordt ineens fucking interessant. Zowel Crackdown als Quantum Break zijn games waar ik wel naar uitkijk!quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Microsoft gooit Crackdown, Quantum Break and Scalebound naar Gamescom, niet op E3!
Ben vooral benieuwd naar wat ze op E3 gaan doen? Die samenwerking met Oculus is ook interessant te noemen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hatsekidee, Gamescom wordt ineens fucking interessant. Zowel Crackdown als Quantum Break zijn games waar ik wel naar uitkijk!
Ja man, wat een megaton! Fucking bizar, zag het totaal niet aankomen. Ben heel benieuwd wat het uiteindelijk allemaal gaat brengen, erg vet!quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd naar wat ze op E3 gaan doen? Die samenwerking met Oculus is ook interessant te noemen.
Mooie tijden Spanky!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |