blijf je daar ?quote:
Nee, ik zal je steeds blijven teleurstellen over Knackquote:
Dat zou pas in 2016 zijn, dus ik gok zo van 'nee'quote:Op maandag 8 juni 2015 14:54 schreef Jimbo het volgende:
benieuwd of me meer te horen krijgen over dat nieuwe nintendo ding
JIJ MAG PAS TERUG KOMEN ALS WE KNACK HEBBEN OP PS+quote:Op maandag 8 juni 2015 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik zal je steeds blijven teleurstellen over Knack
[..]
Dat zou pas in 2016 zijn, dus ik gok zo van 'nee'
RIP PHENOquote:Op maandag 8 juni 2015 17:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JIJ MAG PAS TERUG KOMEN ALS WE KNACK HEBBEN OP PS+
tegen die tijd is The Last Guardian er wel als indiequote:Op maandag 8 juni 2015 17:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JIJ MAG PAS TERUG KOMEN ALS WE KNACK HEBBEN OP PS+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste vind ik wel goed, laatste is wel wat minder natuurlijkquote:Op maandag 8 juni 2015 00:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Minder boothbabes... minder post-show orgies op hotelkamers...
Ja true, de thuisblijver is wel stukken beter op de hoogte dan voorheen.quote:Op maandag 8 juni 2015 05:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
meer indies
Voor de rest blijft alles redelijk hetzelfde. Alleen Bethesda doet het nu eens anders met grote open-booth presentaties. En natuurlijk maken de meesten nu gebruik van Twitch, YouTube en andere middelen om de thuisblijver op de hoogte te houden.
quote:Op maandag 8 juni 2015 18:55 schreef Yi-Long het volgende:
Last Guardian komt gewoon over 3 jaar uit....PS5!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
quote:Op maandag 8 juni 2015 18:55 schreef Yi-Long het volgende:
Last Guardian komt gewoon over 3 jaar uit....Morpheus exclusive launchgameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
mobiel kijkenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 08:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik haat mijn leven, volgende dinsdag werken, kan niet eerder weg dus ik mis nintendo en begin van square sowieso. Probeer de rest ook te kijken, zoals sony..
GAM / PlayStation Vita #22 - Beste Handheld Ever!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xseed
- Corpse Party: Blood Drive (PS Vita)
* Release: Herbst 2015 (USA)
- Earth Defense Force 2: Invaders From Planet Space (PS Vita)
- Earth Defense Force 4.1: The Shadow of New Despair (PS4)
- The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel (PS3/PS Vita)
- Onechanbara Z2: Chaos (PS4)
* Release: Sommer 2015 (USA)
- Return to PopoloCrois: A STORY OF SEASONS Fairytale (3DS)
* Release: Winter 2015 (USA)
- Senran Kagura 2: Deep Crimson (3DS)
* Release: Sommer 2015 (USA)
- Senran Kagura Estival Versus (PS4/PS Vita)
* Release: Winter 2015
Dat zal wel epic zijn. Met alleen al TW3 en F4 is 2015 al een topjaar.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:32 schreef Jimbo het volgende:
ach gelukkig komt fallout 4 wel dit jaar nog
Jij weet meer dan Bethesda. Men zegt dat het binnen nu en 12 maanden komt. Dat kan dus ook in 2016 hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:32 schreef Jimbo het volgende:
ach gelukkig komt fallout 4 wel dit jaar nog
ik zeg novemberquote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij weet meer dan Bethesda. Men zegt dat het binnen nu en 12 maanden komt. Dat kan dus ook in 2016 hoor
Of de Megatons zijn nog groter! Veel van wat we gehoord hebben was al wel bekend. Mirrors Edge, Dark Souls 3, Uncharted Collection, etc.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:46 schreef Jimbo het volgende:
Met alles wat in de laatste dagen al aangemeld is, is die e3 ook nutteloos aan t worden zeg
Alles is bijna al bekend!
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo E3-pagina is live!
https://www.nintendo.nl/Spellen/E3/Nintendo-E3-2015-1022866.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |