misschien geven ze knack wel weg voor de ps4quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:22 schreef Pheno het volgende:
Ik zie in het E3-schema in ieder geval geen flightsim/WOII-shooter.
Storage op PS4 voor Knack gebruikenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
misschien geven ze knack wel weg voor de ps4
Mjah, veel producers zijn zelf helemaal geen gamers, dus die kijken alleen naar de verkooplijsten, kijken wat er op dat moment verkoopt, verwarren verkoop met vraag, en vragen dan om een soortgelijke game.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:22 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, daar zitten uitgevers duidelijk anders in. Blijkbaar een niche, net als een WO II-shooter tegenwoordig is
Ik zie in het E3-schema in ieder geval geen flightsim/WOII-shooter. Waar je ze vroeger niet kon tellen omdat het er te veel waren kan dat nu ook niet omdat er geen zijn.
kanck nog niet hebbenquote:
animal print pants out of control ?quote:
Dude. Dit is wel heel erg nepquote:Op zondag 7 juni 2015 19:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Omg, Roy!! Nintendo nieuws!
http://tane.us/nintendo/
Haha ja het is een generator!quote:
vijfde keer al weer. Time flies. Al vijf keer geen last guardian. Wel de man gesproken op tgs, waar het ook over die game ging. Snif. Memories.quote:
Ik hoop op leuke aankondigingen tijdens de persconferenties. LA is ook gewoon vetquote:Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
vijfde keer al weer. Time flies. Al vijf keer geen last guardian. Wel de man gesproken op tgs, waar het ook over die game ging. Snif. Memories.
Als E3 veteraan, merk je duidelijk verschil de afgelopen jaren? Kan me voorstellen dat 2013 een leuk jaar was met alle announcements. Maar zie je op de vloer zelf ook verschil? Opkomst van free2play-games lijkt me, maar ook in de manier van presenteren? Meer live-gameplay op grote schermen? Meer cinematische trailers? ZIjn er trends te ontdekken?quote:Op zondag 7 juni 2015 22:17 schreef Pheno het volgende:
Meh, LA zelf zonder een E3 vind ik geen reet aan. Walk of fame moeten ze eens bezemen
Minder boothbabes... minder post-show orgies op hotelkamers...quote:Op zondag 7 juni 2015 23:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als E3 veteraan, merk je duidelijk verschil de afgelopen jaren? Kan me voorstellen dat 2013 een leuk jaar was met alle announcements. Maar zie je op de vloer zelf ook verschil? Opkomst van free2play-games lijkt me, maar ook in de manier van presenteren? Meer live-gameplay op grote schermen? Meer cinematische trailers? ZIjn er trends te ontdekken?
meer indiesquote:Op zondag 7 juni 2015 23:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als E3 veteraan, merk je duidelijk verschil de afgelopen jaren? Kan me voorstellen dat 2013 een leuk jaar was met alle announcements. Maar zie je op de vloer zelf ook verschil? Opkomst van free2play-games lijkt me, maar ook in de manier van presenteren? Meer live-gameplay op grote schermen? Meer cinematische trailers? ZIjn er trends te ontdekken?
SPOILER: Eerste foto's E3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |