Geen idee hoeveel Division we zullen zien eigenlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:07 schreef Rossdale het volgende:
Mass Effect, Division, Deus Ex, Sarah Jean Ondergoed, Fallout en nieuwe IP's!
My body is ready
Het verhaal van twee kanten belichtenquote:
Praten over pieken en dalen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Drankster op 28-05-2015 17:14:31 ]
Stond denet nog een tweet weer over Advent had ik t idee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:06 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben ook wel erg benieuwd naar Advent trouwens
Ik hoop op een soort Deus Ex achtige game van 2k, maar ik vrees dat het een nieuwe Bioshock wordt (niet zo'n fan van de serie)
http://www.adventfuture.org/
ik start de hypetrain ffquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Line-up van Home Focus (wie? geen idee)
- Divinity Original Sin Enhanced Edition (PS4, Xbox One)
- Blood Bowl 2 (PS4, Xbox One)
- The Technomancer (PS4, Xbox One)
- Mordheim: City of the Damned (verschiedene Konsolen)
- Space Hulk Deathwing (PS4, Xbox One)
- Farming Simulator (PS4, PS3, Xbox One, Xbox360, PS Vita)
- Vampyr (Rollenspiel von Life is Strange- und Remember Me-Entwickler DontNod, Plattform: TBA)
Ik dacht dat die alleen pro cycling manager dedenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
- Vampyr (Rollenspiel von Life is Strange- und Remember Me-Entwickler DontNod, Plattform: TBA)
focus home, niet home focus. Groot in Duitsland. Geven bv ook Trine 2 uit. En de sherlock games. Maar de moneymaker dáár is farming simulator.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jij bent de mod, pas het maar aanquote:
Donequote:Op zondag 31 mei 2015 23:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij bent de mod, pas het maar aan
Dan kun je meteen Bethesda's datum aanpassen, dat is maandag 15 juni, niet 14 juni (gekke Pheno)
Volgens lopen ze altijd uitquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rainbow 6
The Division
Assassin's Creed
*MORE*
En schijnbaar om 23.45u al, niet 0.00u
Net idd online gezet en ik heb er weer zin in als ik de beelden zie. Lekker weer naar het theater en ninja'end de massa's ontwijkenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rainbow 6
The Division
Assassin's Creed
*MORE*
Watch Dogs en The Division waren toffe aankondigingenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rainbow 6
The Division
Assassin's Creed
*MORE*
Ze hebben blijkbaar weer dezelfde presentatricequote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net idd online gezet en ik heb er weer zin in als ik de beelden zie. Lekker weer naar het theater en ninja'end de massa's ontwijken
Ach, gemaakt grappig. Ik kom niet voor haar, eerder voor de presentatie en de sfeer. En WiFi was vorig jaar goed in de zaalquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze hebben blijkbaar weer dezelfde presentatriceIk ben absoluut geen fan van d'r...
Mag wel eens tijd worden. Die game waren ze net aan begonnen toen ik daar ooit op bezoek was, en dat is echt al een heel aantal jaar geleden... Dat zal wel een van de grote aankondigingen van Sony gaan worden verwacht ik.quote:Op woensdag 3 juni 2015 01:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Is er al bekend of Guerrilla Games deze E3 hun nieuwe IP gaat laten zien? Ben er wel benieuwd naar
Is voor een goede flightsim de controller van consoles niet het probleem? Bij de PC heb je een toetsenbord of de optie om een uitgebreidde controller toe te voegen. Voor consoles werkt zoiets praktisch gezien niet zo handig denk ik. Dit is typisch zo'n genre dat enkel op de PC goed tot zijn recht komt imo. Maar het is wel vreemd dat er al een tijdje geen goede flightsim voor de PC meer is verschenen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:07 schreef Yi-Long het volgende:
Na al die driving simulators zou ik trouwens wel verdomd graag een flight-sim voor de PS4 willen zien, met schitterende weerseffecten (ala Driveclub), een gigantisch gebied, en de mogelijkheid een eigen vliegveldje te beheren en uitbouwen enzo...
Toch vreemd, vroeger op de C64, Amiga en PC waren er genoeg flight-sims, niet om aan te zien, maar natuurlijk voor die tijd wel spectaculair, en nu hebben we, vergeleken met toen, consoles waarbij de sky daadwerkelijk the limit is, en vervolgens laten ze dat genre compleet links liggen....
Over Driveclub gesproken: Mijn E3 is al geslaagd wanneer ze voor die game wat fatsoenlijke expansions aankondigen, zoals een rally-expansion of een city-tracks expansion....
Ach, als er geld verdiend kan worden met een grasmaaiersim moet dat met een vliegsim ook wel lukken. Alleen zal het winstpercentage waarschijnlijk een flink stuk lager liggen dan bij een willekeurige Halo-game.quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:08 schreef Pheno het volgende:
Dat komt omdat het een niche is en Microsoft er ook niets meer aan verdiende.
Volgens mij moet dat niet echt een probleem zijn. Ten eerste zal het qua aantal knoppen die je moet gebruiken wel meevallen, en van mij hoeft het ook niet meteen super hardcore ofzo... maar op de C64/Amiga/PC enzo viel het eigenlijk ook meestal wel mee met knopjes. Beetje throttle omhoog en omlaag en knopje voor de wielen, etc etc... maar uiteindelijk was dat allemaal wel te doen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:10 schreef koei het volgende:
[..]
Is voor een goede flightsim de controller van consoles niet het probleem? Bij de PC heb je een toetsenbord of de optie om een uitgebreidde controller toe te voegen. Voor consoles werkt zoiets praktisch gezien niet zo handig denk ik. Dit is typisch zo'n genre dat enkel op de PC goed tot zijn recht komt imo. Maar het is wel vreemd dat er al een tijdje geen goede flightsim voor de PC meer is verschenen.
je weet niet hoe veeleisend de flightsimmers bij de hcc warenquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:12 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, als er geld verdiend kan worden met een grasmaaiersim moet dat met een vliegsim ook wel lukken. Alleen zal het winstpercentage waarschijnlijk een flink stuk lager liggen dan bij een willekeurige Halo-game.
Je kunt nooit iedereen tevreden stellen, dus dat moet je ook nooit proberen. Gewoon iets moois maken waarvan datgene dat je maakt ook gewoon goed is, en dan vindt het wel een eigen doelgroep.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
je weet niet hoe veeleisend de flightsimmers bij de hcc waren
Haha de herinneringen, DE HERINNERINGEN!!quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
je weet niet hoe veeleisend de flightsimmers bij de hcc waren
Maar originele stemmen erbij stoppen is een kleine moeite, en horen er sowieso standaard altijd in.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:14 schreef Pheno het volgende:
Dat wil jij, terwijl een diehards weer realisme wil. Zo zal het merendeel het totaal niet boeien of er originele stemmen bij een spel zit en we weten allemaal hoe fel jij ze boycot als ze het niet doen
Nee hoor, want het is een gevalletje eye of the beholder. Dat jij het geen probleem vindt wil niet zeggen dat iedereen dat vindtquote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Maar originele stemmen erbij stoppen is een kleine moeite, en horen er sowieso standaard altijd in.
Of je een serieuze flight-sim maakt of een minder serieuze flight-sim, dat is gewoon een essentieel verschil van gameplay-mechanics.
Lijkt me nogal appels met peren vergelijken.
... maar ik gaf al aan dat je prima een wat minder serieuze flight-sim kunt maken, en jammer dan als het niet bij iedereen aanslaat, maar dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor, want het is een gevalletje eye of the beholder. Dat jij het geen probleem vindt wil niet zeggen dat iedereen dat vindt
misschien geven ze knack wel weg voor de ps4quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:22 schreef Pheno het volgende:
Ik zie in het E3-schema in ieder geval geen flightsim/WOII-shooter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |