Gewoon doorhalen. Ik moet Game of Thrones S5 nog kijken.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
De grote vraag: Een tukkie doen of doorhalen?
Lekker doorhalen.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
De grote vraag: Een tukkie doen of doorhalen?
quote:Op zondag 14 juni 2015 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, dan ga ik ook wel ff een was draaien tussendoor en de vaatwasser inruimen
Ja beetje wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de game zit
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zondag 14 juni 2015 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja beetje wel.
Nu weet ik dat er eenmja; was in het vliegtuig de review al aan het schrijven. Toch tijd zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de game zit
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Het zou me niet eens verbazenquote:Op maandag 15 juni 2015 00:12 schreef speknek het volgende:
Zouden ze een The Wizard doen? Dat aan het einde van de NWC ze ineens allemaal de megaton nieuwste game moeten spelen?
http://www.twitch.tv/nintendoquote:Op maandag 15 juni 2015 00:14 schreef Jimbo het volgende:
Doorhalen voor dit ja?
Morgen oké maaR die ene show vind ik wel overdreven..lees t morgen om 0800 wel allemaal :p
we kijken net hoe we er moeten komenquote:
Yup.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:12 schreef speknek het volgende:
Zouden ze een The Wizard doen? Dat aan het einde van de NWC ze ineens allemaal de megaton nieuwste game moeten spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |