Rime, Tearaway, Adr1ft, No Man's Sky, Abzu, en daarnaast verwacht ik nog wel wat aankondigingen van games in toch aparte originele genre's. Sony neemt al jaren vrij veel risico's met nieuwe dingen, iets wat ik van Microsoft eigenlijk al jaren niet echt meer kan zeggen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat voor mij persoonlijk Sony gaat tegenvallen. Een Last Guardian doet het echt niet meer, een Uncharted evenmin. Ik mis bij Sony een beetje het lef om met iets nieuws te komen.
Mjah, 'kutindies' zeg maar. MS zet daar Killer Instinct en Tomb Raider tegenover, en een apparaat waar je wel je media kan streamen vanaf je pc. Met het Oculus en Windows 10 nieuws is XBO op dit moment de meest interessante console als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Rime, Tearaway, Adr1ft, No Man's Sky, Abzu, en daarnaast verwacht ik nog wel wat aankondigingen van games in toch aparte originele genre's. Sony neemt al jaren vrij veel risico's met nieuwe dingen, iets wat ik van Microsoft eigenlijk al jaren niet echt meer kan zeggen.
Nadat MS destijds de focus van gaming naar Kinect en mainstream bracht, zo'n 5 jaar geleden, zijn ze eigenlijk met nog maar weinig nieuwe degelijke IP's enzo gekomen...
allemaal materiaal van vorige persco'squote:
gezien er vrijwel niks meer aangemeld wordt zal alles wel tegenvallenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat voor mij persoonlijk Sony gaat tegenvallen. Een Last Guardian doet het echt niet meer, een Uncharted evenmin. Ik mis bij Sony een beetje het lef om met iets nieuws te komen.
Metal Gear Rising en Lords of Shadowquote:
Ik ben erbij! Lekker weekje vrij, dus ik ben van plan alles te volgenquote:Op zondag 14 juni 2015 13:57 schreef Rogan het volgende:
Zijn er mensen die vanavond Bethesda gaan kijken?
Ik ben ook komende week vrijquote:Op zondag 14 juni 2015 16:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ben erbij! Lekker weekje vrij, dus ik ben van plan alles te volgen
Dit zijn de meest ongelukkige tijden die ik heb meegemaakt met de E3. Ondanks dat ik kan uitslapen, ga ik niet hele nacht wachten. Kijk het morgenochtend wel terug.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ben erbij! Lekker weekje vrij, dus ik ben van plan alles te volgen
Valt wel mee denk ik. Vergeleken met de concurrentie brachten ze toch de games met de meeste variatie qua gameplay en dat is voor mij toch het belangrijkst.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alleen als ik dan nog wakker ben (en die kans zit er dik in, aangezien ik pas rond 2 uur vandaag wakker werd...)quote:Op zondag 14 juni 2015 13:57 schreef Rogan het volgende:
Zijn er mensen die vanavond Bethesda gaan kijken?
twitter:yu_suzuki_jp twitterde op zondag 14-06-2015 om 17:45:16E3?????? http://t.co/Ku5CH7v6kU reageer retweet
Haha ik twijfel ook ineens man. Nu het dichterbij komt zit ik echt te twijfelen.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
De grote vraag: Een tukkie doen of doorhalen?
Wekker zetten en even slapen.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:41 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Haha ik twijfel ook ineens man. Nu het dichterbij komt zit ik echt te twijfelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |