DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op maandag 15 juni 2015 04:02 schreef Yi-Long het volgende:
Was lekker bezig met pro evo. Om 4 uur gestopt, midden in een potje: Zijn ze nog niet begonnen!!!![]()
![]()
Ze hebben vast een walrus in het rad lopen dat alles power geeftquote:Op maandag 15 juni 2015 04:07 schreef Yi-Long het volgende:
.... ik was 10 minuten geleden al 'ready', langzame fuckers....
Ugh, weer een HD remaster!quote:Op maandag 15 juni 2015 04:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aftrappen met Doom, dat had ik niet verwacht.
Ik wel, Fallout bewaren ze tot het laatst. Guaranteed.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aftrappen met Doom, dat had ik niet verwacht.
Nope, kijk Twitch op 'high'. Je zou Youtube kunnen proberen? Bethesda's eigen kanaalquote:Op maandag 15 juni 2015 04:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik wel, Fallout bewaren ze tot het laatst. Guaranteed.
Stream hapert hier een beetje, bij iemand anders ook?
Ik kijk via youtube. Iets vertraging tov Roy volgens mij, maar wel goede kwaliteit. Linksboven op E3 logo drukken.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik wel, Fallout bewaren ze tot het laatst. Guaranteed.
Stream hapert hier een beetje, bij iemand anders ook?
Ja 1 keer is het leuk daarna weg ermee. Vertraagd heel de game.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:18 schreef TigerXtrm het volgende:
Die melee animaties zien er echt niet uit![]()
Ben je 12 ofzo?quote:Op maandag 15 juni 2015 04:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Aw wat schattig, kettingzaag van Gears of War gejat
Mjah, geowon lekker old-skool, maar dan goed, ipv Duke Nukem.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:21 schreef Keyos het volgende:
ik word hier niet zo vrolijk van, ziet er een beetje simpel uit. Na 1 uur wss alles wel gezien.
Aan de ene kant wel, maar de vijanden zien er allemaal zo generiek en hetzelfde uit. In de eerste Doom was dat voor mijn gevoel kleurrijker en gevaireerder.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:27 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben niet echt de doelgroep, maar ik kan me voorstellen dat fans van Doom dit er veelbelovend uit vinden zien...
Mwa ik ben wel van de shooters maar dit vind ik er toch echt uit zien als een 13 in een dozijn shoot em up. Totaal geen diepte in het spel.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:27 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben niet echt de doelgroep, maar ik kan me voorstellen dat fans van Doom dit er veelbelovend uit vinden zien...
Volgens mij vertraagt de game als je van wapen wisselt, dat is niet echt een QTE volgens mij.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die QTE verkloten echt deze game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |