Ja hoor, maar dit zijn mensen die allemaal het zelfde dragen om in een circle elkaar af te trekken terwijl ze elkaar vertellen hoe uniek ze zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh
Maar is dat hipster dan?
Hipsters zijn toch alto's 2.0?
Zou eerder hippie dan hipster zeggen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben wel eens beschuldigd van het hipster zijn.
Fuck die mensen.
Jeetje het zit je allemaal diep zeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dit zijn mensen die allemaal het zelfde dragen om in een circle elkaar af te trekken terwijl ze elkaar vertellen hoe uniek ze zijn.
Hey, er niks leuker dan haten op mensen met een eendimensionaal karakterquote:
Welkom op tumblr.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dit zijn mensen die allemaal het zelfde dragen om in een circle elkaar af te trekken terwijl ze elkaar vertellen hoe uniek ze zijn.
liev meisje, mis wel wat bootyquote:
Zo voelt dance valley ook gewoon voor mijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En je moet zo intens nodig gezien worden, daar gaat het om. Ga lekker naar Noisia Invites. Niemand geeft een neuk om hoe je er uit ziet, wat je aan hebt op wat je op hebt. Ga gewoon lekker los en iedereen zal van je houden. Geef een peukje, krijg een peukje. Deel je water.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, er niks leuker dan haten op mensen met een eendimensionaal karakter
Dat. Al heb ik de mijne al jaren en is hij nu aan het afbrokkelenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb maar 1 bankpasje. Waarom meer?
Ik heb er 2.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij, serieus?
Moet ik iets aan gaan doen dan, misschien.
100% zeker geen waarheid dit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, er niks leuker dan haten op mensen met een eendimensionaal karakter
Rekening van het huis, rekening van mezelf, rekening van mezelf waarop ik geld zet voor kleine doordeweekse uitgaven omdat ze de chipknip hebben afgeschaft, creditcard.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarom een creditcard?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rekening van het huis, rekening van mezelf, rekening van mezelf waarop ik geld zet voor kleine doordeweekse uitgaven omdat ze de chipknip hebben afgeschaft, creditcard.
Het helpt wel, ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, als je dat hebt staan dat soort broekjes gewoon goed.
Dance Valley staat daar om bekend, is ook al ruim 20 jaar bezig. Ik heb het meer over feestjes als Drift, Awakenings, Verknipt, Puur, Dekmantel etc.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
Zo voelt dance valley ook gewoon voor mij
Bent maar tot een bepaald bedrag verzekerd lief....quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hehe. Dat was wel erg ja. Mijn ex is nog steeds into de zelfgeverfde shirts en harembroeken, zie hem eigenlijk bijna nooit ergens anders in lopen. :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken.Maar dat was nog ten tijde van drugs en zelfgeverfde kleding. :$
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
Bent maar tot een bepaald bedrag verzekerd lief....
Huh?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
Bent maar tot een bepaald bedrag verzekerd lief....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er eentje voor dingen als online muziek kopen enzo, maar die laat ik mooi thuis ergensquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
*dingdong*Have fun with itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Waarvoor dan? Uiteindelijk betaal je toch keihard voor het geld dat je met CC betaald?quote:
Ik herken het niet... Misschien moet je je zelf iets meer op het feest concentrerenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dance Valley staat daar om bekend, is ook al ruim 20 jaar bezig. Ik heb het meer over feestjes als Drift, Awakenings, Verknipt, Puur, Dekmantel etc.
*dingdong*Enjoy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat kan ik met mijn enige bankpasje ook.quote:
*dingdong*Da's snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik betaal gewoon meteen eind van de maand, dan wordt het vanzelf van een van mijn normale rekeningen gehaald en hoef daar niets extra's voor te betalen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarvoor dan? Uiteindelijk betaal je toch keihard voor het geld dat je met CC betaald?
Nee. Gaat gewoon einde van de maand van mijn gewone rekening af. Zonder rente. Je aankopen zijn verzekert.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarvoor dan? Uiteindelijk betaal je toch keihard voor het geld dat je met CC betaald?
En dit vooral.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:00 schreef Harmankardon het volgende:
Zonder creditcard heb je in veel landen tegenwoordig niet veel te zoeken, vind het verrekte handige dingen.
Sommige dingen kun je niet betalen zonder CC.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan ik met mijn enige bankpasje ook.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is alleen maar goed...
Nu moet ik nog tempo maken met die naaktfoto's ook
Zoals?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je niet betalen zonder CC.
Ik ben trouwens een partij duf, jouw schuldquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je niet betalen zonder CC.
Noodgevallen hier... Wij moesten nog wel eens onverwachts naar het ziekenhuis.. als je dan even geen geld heb om te tanken.. sjaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
I'm not judging, ik vraag me serieus af waarom iemand een creditcard neemt
https://www.facebook.com/(...)0859/?type=2&theaterquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ik herken het niet... Misschien moet je je zelf iets meer op het feest concentreren
Daarom, lekker makkelijk betalen over de grens.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:00 schreef Harmankardon het volgende:
Zonder creditcard heb je in veel landen tegenwoordig niet veel te zoeken, vind het verrekte handige dingen.
Vliegtickets. Concertkaartjes in Duitsland.quote:
Oja, ik ga nooit op vakantie. Heb er dus geen nodig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hotels in Amerika en veel andere landen, je komt er anders echt niet in.
Kon ik altijd nog met mn gewone rekening betalenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Vliegtickets. Concertkaartjes in Duitsland.
Dit zijn iig de dingen die ik er mee koop
Niet overal. Niet op elke webshop. Geen Xbox livequote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan ik met mijn enige bankpasje ook.
Die concertkaartjes sowieso niet. Vliegtickets is tegenwoordig ook lastig hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kon ik altijd nog met mn gewone rekening betalen
Noisiaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)0859/?type=2&theater
Lola_BIG.rarquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is alleen maar goed...
Nu moet ik nog tempo maken met die naaktfoto's ook
Was een paar jaar geleden nog bijna sprake van. Zo'n raar idee is het niet.quote:
Heb tocht echt Indica in Duitsland gezien en betaald met mijn pasjequote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Die concertkaartjes sowieso niet. Vliegtickets is tegenwoordig ook lastig hoor
Nou, prima dat jij er geen nodig hebt, maar ik heb al aardig wat momenten gehad waarop ik blij was dat ik er eentje had.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb me in San Fransisco trouwens ook prima gered zonder CC, geen moment in mijn leven gehad waarin ik een CC had moeten hebben
Niet zo aangevallen johquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou, prima dat jij er geen nodig hebt, maar ik heb al aardig wat momenten gehad waarop ik blij was dat ik er eentje had.
Topzwaar.quote:
Noisa!quote:
Slap him.quote:
Zit bij de grootste, kleine kans dat die omvalt, zo para ben ik niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Je denkt dat al je geld dan nog netjes in een kluis op je wacht ofzo?
Wij konden in LA zonder cc geen auto huren.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb me in San Fransisco trouwens ook prima gered zonder CC, geen moment in mijn leven gehad waarin ik een CC had moeten hebben
Goed zo, zal hem leren.quote:
je vroeg je af waarom mensen dat nodig hebben. Dat leggen we je uit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet zo aangevallen johIk streep gewoon weg en ik heb nog steeds geen redenen gehoord waarvoor ik dus wel een CC nodig zou hebben. Not judging, just checking
Kan ik me voorstellen. Wij hadden geen auto nodig, wij werden rondgeredenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
Wij konden in LA zonder cc geen auto huren.
Dat alleen is voor mij reden genoeg voor cc.
Ik zeg toch gewoon dat ik het prima vind dat jij er geen nodig hebt?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet zo aangevallen johIk streep gewoon weg en ik heb nog steeds geen redenen gehoord waarvoor ik dus wel een CC nodig zou hebben. Not judging, just checking
Pimpshitquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Wij hadden geen auto nodig, wij werden rondgereden
Nodig hebben zeker niet nee op dit moment hier in NL omdat we altijd een bankrekening + acceptgiro cultuur hebben gehad, maar je merkt wel duidelijk dat dit aan het verschuiven is richting CC.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lullig welquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Wij hadden geen auto nodig, wij werden rondgereden
Ja, en ik streep weg wat niet voor mij van toepassing is geweest of zou zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
je vroeg je af waarom mensen dat nodig hebben. Dat leggen we je uit.
Oh, kwam zo over. My badquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zeg toch gewoon dat ik het prima vind dat jij er geen nodig hebt?
Was niet bedoeld om aangevallen over te komen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben trouwens een partij duf, jouw schuld
Trek… hihiquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik trek dat niet twee dagen op een rij
Hoe doet hij dat dan met huur en rekeningen?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:13 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ken zelfs een pipo die heeft geen bankrekening, laat zich contact uitbetalen en de hele handel
Hij betaalt gewoon NIETS MEER!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe doet hij dat dan met huur en rekeningen?
Hoeren neuken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij betaalt gewoon NIETS MEER!
Hoppa nooit meer werken
Geeft hij geld aan zijn moederquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze nemen het echt wel aan als je contant geld naar ze opstuurt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje zelfde status als gister aan het eindequote:
Maar dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Geeft hij geld aan zijn moederdie het dan allemaal verder regelt.
Kan.. maar het hoeft niet.. Vaak genoeg op vakantie geweest zonder CCquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dus zodra ik ooit weer op vakantie ga, dan pas hoef ik me pas druk te maken over een cc dus
Ja teringquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Beetje zelfde status als gister aan het einde
Ligt eraan, via een organisatie hoeft dat niet eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dus zodra ik ooit weer op vakantie ga, dan pas hoef ik me pas druk te maken over een cc dus
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
J
[..]
Ja teringEn toen opende ik mijn WA
Mensen lastig gevallen met je gewauwel?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
J
[..]
Ja teringEn toen opende ik mijn WA
Echt ontzettendquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat kan natuurlijk ook.
Wat een mafklapper.
Ja, ik in het verleden dus ook alleen maar. Parijs, SF, Londen en Dublin allemaal zonder cc gedaanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan.. maar het hoeft niet.. Vaak genoeg op vakantie geweest zonder CC
Neteller account nemen. Die werkt ook als prepaid cc.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nahquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mensen lastig gevallen met je gewauwel?
Jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:18 schreef aeque het volgende:
Gaat het vandaag alweer een beetje beter cali?
Vliegticket, hm bij transavia en ryanair moest ik ook met cc betalenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik in het verleden dus ook alleen maar. Parijs, SF, Londen en Dublin allemaal zonder cc gedaanMaar zal wel geluk hebben gehad met de hotels en vliegtickets dan, als ik dat zo hoor
*noteertquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neteller account nemen. Die werkt ook als prepaid cc.
Parijs, Londen en Dublin met RyanAir gedaan, zonder CC dusquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vliegticket, hm bij transavia en ryanair moest ik ook met cc betalen
Sparen voor het grootse huwelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:19 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik op vakantie gaan in de zomer of mijn geld sparen?
Levensvragen.
Bij elke prijsvechter wel denk ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vliegticket, hm bij transavia en ryanair moest ik ook met cc betalen
Vakantie, geld moet rollenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:19 schreef Lokasenna het volgende:
Levensvragen.
quote:
Ja ik ook.., Zelfs op Ibiza een auto gehuurd zonder..quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik in het verleden dus ook alleen maar. Parijs, SF, Londen en Dublin allemaal zonder cc gedaanMaar zal wel geluk hebben gehad met de hotels en vliegtickets dan, als ik dat zo hoor
Trouwenquote:
Fijne dag Thijsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:20 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, tijd om om te kleden. De groeten allen
Sparen. Die 2 weken vakantie wegen niet op tegen het maandenlang minder pauper hoeven te leven later in het jaar en minder geld terug moeten betalen aan DUO.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:19 schreef Lokasenna het volgende:
Levensvragen.
Ik wil ook weer op vakantie, maar no monies en niemand om mee te gaanquote:
Veel plezier Thijsie.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:20 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, tijd om om te kleden. De groeten allen
Ja man dat was echt echt heeeel erg schandalig zeg. Schaam je diepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice, denk dat ik met cc heb gedaan omdat ik die toen al had. Kan het me zo even niet herinneren. Transavia accepteerde betaling alleen met cc, die heeft mijn zusje toen voorgeschoten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Parijs, Londen en Dublin met RyanAir gedaan, zonder CC dus
Ik weet het niet, het is zo verstandig om niet te gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sparen. Die 2 weken vakantie wegen niet op tegen het maandenlang minder pauper hoeven te leven later in het jaar en minder geld terug moeten betalen aan DUO.
Alle kleine beetjes helpen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof mijn enkele centjes daarvoor zoden aan de dijk zouden zetten.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja man dat was echt echt heeeel erg schandalig zeg. Schaam je diepJohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Gewoon gaan, daar wat vrienden regelen en een bank overvallenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil ook weer op vakantie, maar no monies en niemand om mee te gaan
Viel je LoLa lastig?quote:
Hahahaha. Grapjas.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon gaan, daar wat vrienden regelen en een bank overvallen
Nee, ik heb Lola up to date gehouden van mijn K day, omdat ik zo aardig ben.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, ik heb Lola up to date gehouden van mijn K day, omdat ik zo aardig ben.
Ja tochquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Dat is wel lief
Ik voelde de gezelligheid in mijn huiskamertje
While being drunk?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O myquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Enkel foto's met bierquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:28 schreef Californium het volgende:
[..]
O my
Ik kan mij hier en voorstelling van maken
Ik ken hosti langer dan vandaagquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Enkel foto's met bier
Verder geheel onschuldig hoor
Dat gelooft iedereen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Enkel foto's met bier
Verder geheel onschuldig hoor
Nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:32 schreef muhahaha het volgende:
Ben ik de enige die het liedje 'praat nederlands met me' niet zo kan waarderen?
Ken het hele nummer niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:32 schreef muhahaha het volgende:
Van die Parijs neger?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:32 schreef muhahaha het volgende:
Ik zei het in mijn hoofd in het ritme van 'talk dirty to me'quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:32 schreef muhahaha het volgende:
Dan accepteer je het niet. Of zou je graag contact met haar willen verder?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:24 schreef Fascination het volgende:
Kreeg een vriendschapsverzoek van een voormalig vriendin op fb. Nu ben ik bang dat ze gaat vragen naar m'n leven als ik accepteer en dan moet ik zeggen dat ik m'n leven nog niet op de rit heb. Haat ik.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zei het in mijn hoofd in het ritme van 'talk dirty to me'
Vind het best ok voor Nederlandstaligquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:32 schreef muhahaha het volgende:
Oh ik vind het wel een leuk nummer.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:32 schreef muhahaha het volgende:
La vita e bellaquote:
Ik zou wel contact met haar willen, ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan accepteer je het niet. Of zou je graag contact met haar willen verder?
Fasje is awesomequote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:42 schreef Royco1 het volgende:
En jij bent wie je bent fasje. En daar hoef je je niet voor te schamen.
Ja, ik kan altijd heel vaag blijven.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:40 schreef Dqod het volgende:
Je hebt zelf in de hand wat je diegene gaat vertellen Fasjepasje. Ben je haar, of wie dan ook, niet verplicht eh
Ja, eigenlijk wel, maar ik zie het zelf liever ook anders.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:42 schreef Royco1 het volgende:
En jij bent wie je bent fasje. En daar hoef je je niet voor te schamen.
Buurtjequote:
Gewoon accepteren dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou wel contact met haar willen, ja.
Daarom. Sowieso beslis jij wel er gezegd wordt en wat niet. Daarbij; heeft ooit iemand zijn leven volledig op de rit? Er komt altijd wel weer ietsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik kan altijd heel vaag blijven.
[..]
Ja, eigenlijk wel, maar ik zie het zelf liever ook anders.
Soms wel, soms niet.quote:
Ja maarquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Maar ik ben al hier, jij bent daar
Sja, dan kun je de nadruk leggen op de dingen waar je wel tevreden over bent en de rest wat laten zitten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou wel contact met haar willen, ja.
Beter. Gisteren heel lang met L. gechilld want dat was wel nodig voor haar.quote:
Ben ik een keer positief, doe je dit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.
Maar Fasje is standaard awesome
Niet doeeeeenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben ik een keer positief, doe je dit.
Ik zal wel weer verzuurd antwoorden dan.
Dit is toch gvd ook gewoon positief?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben ik een keer positief, doe je dit.
Ik zal wel weer verzuurd antwoorden dan.
Lekker zijn dat soort avonden toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beter. Gisteren heel lang met L. gechilld want dat was wel nodig voor haar.
Half 3 is ze pas vertrokken ofzo![]()
En met jou, deze ochtend?
Absoluut. En hoognodig ook dus vooralquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker zijn dat soort avonden toch?
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:51 schreef Dqod het volgende:
Heb ik t weer gedaan zeker hoor. Ja nee gvd dacht t niet
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon accepteren dan.
Snal het gevoel wel een beetje. Dat heb ik bij mijn reunie van de middelbare school in augustus. Maar zoals gezegd ben je goed zoals je bent en je hoeft echt niet alles voor elkaar te hebben.Misschien heeft zij dat ook wel niet.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom. Sowieso beslis jij wel er gezegd wordt en wat niet. Daarbij; heeft ooit iemand zijn leven volledig op de rit? Er komt altijd wel weer iets
Thnx.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, dan kun je de nadruk leggen op de dingen waar je wel tevreden over bent en de rest wat laten zitten.
Als ze een beetje tact heeft, snapt ze dat wel en begint ze er zelf niet over.
Genoeg andere dingen om over te praten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, dan kun je de nadruk leggen op de dingen waar je wel tevreden over bent en de rest wat laten zitten.
Als ze een beetje tact heeft, snapt ze dat wel en begint ze er zelf niet over.
Dit is gvd niet mijn verantwoordelijkheid jungequote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]neem je verantwoordelijkheid nou eens
quote:
Ik maak maar een grapje.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit is toch gvd ook gewoon positief?
Ik. Maar. Wajooooooo
Nohquote:
quote:
Nee ok, dan is het goed :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:54 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik maak maar een grapje.
Ik haat jullie allemaal sowieso en allemaal evenveel.![]()
Just doin' what I can for my friends and the ones close to me. Meer kan ik niet doenquote:
Ofterwijl, gewoon een hele goede vriendinquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Just doin' what I can for my friends and the ones close to me. Meer kan ik niet doen![]()
Moet je ook niet doen dan. Maar ik herken het gevoel.quote:
You're my kind of peoplequote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Just doin' what I can for my friends and the ones close to me. Meer kan ik niet doen![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ofterwijl, gewoon een hele goede vriendin
C'mere, youquote:
Terugbellen met hardere pornogeluidenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
een onbekend iemand zit me te pocketdialen nadat hij me vanmorgen gebeld had, verkeerd nummer
ik hoorde net porno in de achtergrond
Vast wel als je het overleeft.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:01 schreef Lokasenna het volgende:
Is een survivalrun leuk om aan mee te doen? :$
Teveel gerookt gisteren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Teveel gerookt gisteren?![]()
Tevens:GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Lijkt me wel watquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:01 schreef Lokasenna het volgende:
Is een survivalrun leuk om aan mee te doen? :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat
Dat hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
[..]
Lijkt me wel wat
Die foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Lijkt me wel wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Teveel gerookt gisteren?![]()
Tevens:Hahahaha dat plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ja, iets teveel groen vooral denk ik![]()
Worth it though, fuck yeah
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Het zal me een worst wezen wat mensen denkenquote:
[..]
Lijkt me wel wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:09 schreef Lokasenna het volgende:
Zou je er verliefd van worden als jij die kerel was geweest, hosti? :$!
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ligt aan het weerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:09 schreef Lokasenna het volgende:
Zou je er verliefd van worden als jij die kerel was geweest, hosti? :$
Fuck yeah, zeg het zequote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zal me een worst wezen wat mensen denken![]()
Als mensen me al niet op mijn woord geloven is dat hun probleem niet de mijne.
Deze bazinquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom reageer je nu serieus? Je plaatste er zelf dequote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
net naar de trein gelopen dus ben weer wakker-ishquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen dan. Maar ik herken het gevoel.
Niets mis mee, op zijn tijd.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahahaha dat plaatje![]()
Nooit last vanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahahaha dat plaatje![]()
quote:
Echt he? Er zijn ergere dingenquote:
Moe in de trein zitten is dan weer niet fijn, ik val dan snel in slaap.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
net naar de trein gelopen dus ben weer wakker-ish
Daarom. Al heb ik eigenlijk wel gezondigd dus, gisteravond. Want het was nog geen weekendquote:
Maar jij bent dan ook uberbazinquote:
Dat is toch lekker? Dan krijg je de reis niet mee. :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Moe in de trein zitten is dan weer niet fijn, ik val dan snel in slaap.
Ohnohquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom. Al heb ik eigenlijk wel gezondigd dus, gisteravond. Want het was nog geen weekend
Maar sommige dingen zijn het waard om de regeltjes even voor te breken
[..]
Maar jij bent dan ook uberbazin
Jawohl apfelstrudelquote:
Dat is waar, maar ik ben zo iemand die dan niet op tijd weer wakker wordt en heel ergens anders uitkomt dan de bedoeling is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is toch lekker? Dan krijg je de reis niet mee. :$
Je hebt toch gewoon een telefoon met wekker?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik ben zo iemand die dan niet op tijd weer wakker wordt en heel ergens anders uitkomt dan de bedoeling is.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar sommige dingen zijn het waard om de regeltjes even voor te breken
Dat helpt meestal niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon een telefoon met wekker?
Ik mag haar wel, die xcxquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tevens vleeschcadeau voor dqod, wederom denk ik dat mevrouw xcx mag aanbellen bij dqod
Ff kijkonquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tevens vleeschcadeau voor dqod, wederom denk ik dat mevrouw xcx mag aanbellen bij dqod
OMG JAAA!! Met vanillesaus en slagroomquote:
Nog natter gewordenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat mag ook
of een bolletje vanilleijs
Succesquote:
quote:
Vergeet je het echt of heb je gewoon niet zoveel zin erin?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vergeet altijd dat ik groente koop, zoals komkommers en peulen. Dan liggen ze 2 weken in de koelkast en kan ik ze weggooien.
Ahja, maar ik hoef maar 3 minuten met de IC dus daar zou ik geen eens tijd voor hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Moe in de trein zitten is dan weer niet fijn, ik val dan snel in slaap.
Vergeten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vergeet je het echt of heb je gewoon niet zoveel zin erin?
Bij mij is het altijd het laatste.
Tot je in Groningen zit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ahja, maar ik hoef maar 3 minuten met de IC dus daar zou ik geen eens tijd voor hebben
ohja..quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vergeet altijd dat ik groente koop, zoals komkommers en peulen. Dan liggen ze 2 weken in de koelkast en kan ik ze weggooien.
Volgende keer je kast en koelkast checken voor je naar de winkel loopt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vergeten.
Ik denk gewoon: hmm, ik heb geen eten in huis, laat ik naar de winkel gaan. En dan bederft alles.
SPQRquote:
Zonde.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgende keer je kast en koelkast checken voor je naar de winkel loopt.
Lekker pornosmoeltje heeft ze toch ook he?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:25 schreef xFriendx het volgende:
Nog hotter, met nog een chick en hier vallen ze er aan alle kanten bijna uit.
Hnnggg
Dit ja. Ik ben er niet van, maar ondertussen gefixeerd kijkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker pornosmoeltje heeft ze toch ook he?
woknok?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
SPQR
Maar toch ff deze nu
Niet goed voor m'n morningwetness tho
Is dat zoiets als redrum? :$quote:
Mag ik je even aanraken? :$quote:
Ik vind er niks aan, net zoals Natalie Dormer.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker pornosmoeltje heeft ze toch ook he?
Was het wat? Zag wel wat bij MTV world stage, klonk live niet slecht op zich. Anders, maar niet slecht.quote:
Ja efficient jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde.
Ik zou zo veel geld kunnen besparen door eens efficiënt gebruik te maken van mijn boodschappen.
[..]
Ja.
Maar goed, even naar de winkel en dan naar werk.
In principe raken we elkaar al aan. Verbonden via de lucht en objecten die tussen ons in staanquote:
wijd openstaande kletsnatte ochtendkutquote:
Zo zo zweverig en hippie ditquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
In principe raken we elkaar al aan. Verbonden via de lucht en objecten die tussen ons in staan
Vaag idee wel
I'm too high for this shitquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
In principe raken we elkaar al aan. Verbonden via de lucht en objecten die tussen ons in staan
Vaag idee wel
Gekke hippiequote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vaag idee wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |