net naar de trein gelopen dus ben weer wakker-ishquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen dan. Maar ik herken het gevoel.
Niets mis mee, op zijn tijd.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahahaha dat plaatje![]()
En ja, iets teveel groen vooral denk ik![]()
Worth it though, fuck yeah
Nooit last vanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahahaha dat plaatje![]()
En ja, iets teveel groen vooral denk ik![]()
Worth it though, fuck yeah
quote:
Echt he? Er zijn ergere dingenquote:
Moe in de trein zitten is dan weer niet fijn, ik val dan snel in slaap.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
net naar de trein gelopen dus ben weer wakker-ish
Daarom. Al heb ik eigenlijk wel gezondigd dus, gisteravond. Want het was nog geen weekendquote:
Maar jij bent dan ook uberbazinquote:
Dat is toch lekker? Dan krijg je de reis niet mee. :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Moe in de trein zitten is dan weer niet fijn, ik val dan snel in slaap.
Ohnohquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom. Al heb ik eigenlijk wel gezondigd dus, gisteravond. Want het was nog geen weekend
Maar sommige dingen zijn het waard om de regeltjes even voor te breken
[..]
Maar jij bent dan ook uberbazin
Jawohl apfelstrudelquote:
Dat is waar, maar ik ben zo iemand die dan niet op tijd weer wakker wordt en heel ergens anders uitkomt dan de bedoeling is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is toch lekker? Dan krijg je de reis niet mee. :$
Je hebt toch gewoon een telefoon met wekker?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik ben zo iemand die dan niet op tijd weer wakker wordt en heel ergens anders uitkomt dan de bedoeling is.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar sommige dingen zijn het waard om de regeltjes even voor te breken
Dat helpt meestal niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon een telefoon met wekker?
Ik mag haar wel, die xcxquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tevens vleeschcadeau voor dqod, wederom denk ik dat mevrouw xcx mag aanbellen bij dqod
Ff kijkonquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tevens vleeschcadeau voor dqod, wederom denk ik dat mevrouw xcx mag aanbellen bij dqod
OMG JAAA!! Met vanillesaus en slagroomquote:
Nog natter gewordenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat mag ook
of een bolletje vanilleijs
Succesquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |