Hoeren neuken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij betaalt gewoon NIETS MEER!
Hoppa nooit meer werken
Geeft hij geld aan zijn moederquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe doet hij dat dan met huur en rekeningen?
Ze nemen het echt wel aan als je contant geld naar ze opstuurt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe doet hij dat dan met huur en rekeningen?
Beetje zelfde status als gister aan het eindequote:
Maar dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Geeft hij geld aan zijn moederdie het dan allemaal verder regelt.
Kan.. maar het hoeft niet.. Vaak genoeg op vakantie geweest zonder CCquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dus zodra ik ooit weer op vakantie ga, dan pas hoef ik me pas druk te maken over een cc dus
Ja teringquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Beetje zelfde status als gister aan het einde
Ligt eraan, via een organisatie hoeft dat niet eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dus zodra ik ooit weer op vakantie ga, dan pas hoef ik me pas druk te maken over een cc dus
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
J
[..]
Ja teringEn toen opende ik mijn WA
Mensen lastig gevallen met je gewauwel?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
J
[..]
Ja teringEn toen opende ik mijn WA
Echt ontzettendquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat kan natuurlijk ook.
Wat een mafklapper.
Ja, ik in het verleden dus ook alleen maar. Parijs, SF, Londen en Dublin allemaal zonder cc gedaanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan.. maar het hoeft niet.. Vaak genoeg op vakantie geweest zonder CC
Neteller account nemen. Die werkt ook als prepaid cc.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nahquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mensen lastig gevallen met je gewauwel?
Jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:18 schreef aeque het volgende:
Gaat het vandaag alweer een beetje beter cali?
Vliegticket, hm bij transavia en ryanair moest ik ook met cc betalenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik in het verleden dus ook alleen maar. Parijs, SF, Londen en Dublin allemaal zonder cc gedaanMaar zal wel geluk hebben gehad met de hotels en vliegtickets dan, als ik dat zo hoor
*noteertquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neteller account nemen. Die werkt ook als prepaid cc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |