Zijn ook heul niet mooiquote:
Zijn mooiere inderdaad, maar ze hebben wel wat.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn ook heul niet mooi
Wel snel
En goedemorgen allemaal!![]()
Doe mij dan maar de Koenigsegg One 1quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn ook heul niet mooi
Wel snel
En goedemorgen allemaal!![]()
Alfaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zijn mooiere inderdaad, maar ze hebben wel wat.
Alfa Romeo Disco Volante wil ik ook al.
*sparen gaat*
JA absoluutquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]Nou zeg. Maar ieder zn mening natuurlijk
Moest even googlen ... nog nooit van gehoord.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
alfa's staan toch vaker bij de monteur dan voor je huis toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel wat ik van een vriend van me begreep toen hij 2 Alpha's versleten had inderdaadquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Voornamelijk bekend als roestbakken.. Heb ik van horen zeggen, maar qua design vind ik het om te jankenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Van het merk ook niet? Is toch wel bekend. De one 1 is een van de weinige auto's die net zoveel pk heeft als dat hij weegt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA absoluut
Al vind ik de Giulietta wel aardig er uit zien.
[..]
Moest even googlen ... nog nooit van gehoord.
Sport-zequote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:04 schreef xFriendx het volgende:
Afijn, sportschooltijd.
Iedereen fijne dag toegewenst alvast. Vast tot later weer.
Nope.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Van het merk ook niet? Is toch wel bekend. De one 1 is een van de weinige auto's die net zoveel pk heeft als dat hij weegt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
http://speld.nl/2015/04/3(...)ch-eens-te-proberen/
Toch maar eens proberen dan
Ja, stom hequote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sport-ze
Ik snap niets van de DPD en hun trackingsysteem![]()
Code doet het wel maar krijg niet te zien hoelaat de pakketjesbezorgmeneer komt
Hahaha!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
http://speld.nl/2015/04/3(...)ch-eens-te-proberen/
Toch maar eens proberen dan
Mijn nieuwe telefoon komt vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn nieuwe telefoon komt vandaag
Welke heb je besteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn nieuwe telefoon komt vandaag
Nice! Welke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:
LG G3quote:
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2015 09:22:39 ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
LG G3
Ziet er mooi uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| justdiggit.org ||
Vond ik ook, hoewel ik erg tevreden was over Samsung toch eens wat anders proberen, deze kwam sterk uit de reviews en het zat in mijn budget.quote:
Ik kan bevestigen dat dit een leugen isquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Andere lekkere wijven zullen ook seks met je willen omdat ze zien dat je deze stoot weet te bevredigen. In bed."
Even lekker wijf zoeken brb
Ik kan het altijd proberen. Worst case scenario is dat ik seks heb met maar 1 lekker wijfquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat dit een leugen is
Ben ook weg bij Samsung. Ze worden een beetje zoals Applequote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vond ik ook, hoewel ik erg tevreden was over Samsung toch eens wat anders proberen, deze kwam sterk uit de reviews en het zat in mijn budget.
Wat heb je nu?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ook weg bij Samsung. Ze worden een beetje zoals AppleHave fun als ie binnenkomt!
Gewoon via iCloud doenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat heb je nu?
En dat gaat wel goedkomen hoor... alleen die shitload aan naaktfoto's overzetten he? Dat wordt nog een klus.
Gewoon in de cloud (bv dropbox) zetten toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat heb je nu?
En dat gaat wel goedkomen hoor... alleen die shitload aan naaktfoto's overzetten he? Dat wordt nog een klus.
Wat.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:33 schreef Lokasenna het volgende:
Wow, zo gek gedroomd.
Ik ging me optrekken aan een rek waar skikleding van overleden zeemeerminnen hing, en moest de hele tijd opletten dat mijn baas me niet ging neerschieten ofzo.
Sonyquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat heb je nu?
Ik ben benieuwd wat kaneel hier van weet te maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:33 schreef Lokasenna het volgende:
Wow, zo gek gedroomd.
Ik ging me optrekken aan een rek waar skikleding van overleden zeemeerminnen hing, en moest de hele tijd opletten dat mijn baas me niet ging neerschieten ofzo.
Dell toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:32 schreef Myraela het volgende:
Telefoons uitzoeken vind ik gelukkig een stuk makkelijker dan een laptop.
Laptop gaat nu toch een stuk goedkoper worden. Want die van 1200 euro schijnt nog steeds niet goed te zijn. Dan koop ik liever een goedkopere. Dan is het niet zo'n ramp als ik niet helemaal super blij ermee ben.
Zeemeerminnen staan wel voor kuisheid toch, ze hebben geen geslachtsdeel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat kaneel hier van weet te maken.
Ik zat ook te wachten op Kaneel zn analyse, jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat kaneel hier van weet te maken.
Ik heb in mijn slaap lopen kankeren op mijn huisgenoten die van de keuken een puinzooi maken, de kliko's volpleuren met oud papier en het netwerk vernaggelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:34 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom lijken dat soort dingen logisch als je slaapt?
Wel boobies.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeemeerminnen staan wel voor kuisheid toch, ze hebben geen geslachtsdeel.
Jawelquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sony
Haha, heb je geen SDkaartje in je telefoon?
ik herinner me leuke dromen niet, heel zelden, maar dat zijn terugkomende dromenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:34 schreef Fera het volgende:
Ik droomde volgens mij heel fijn, maar natuurlijk weet ik niet meer waar het over ging.
Ik heb vanuit werk altijd met Dell gewerkt en de duurdere modellen vind ik fantastisch. Superstabiel en geen extra rotzooi waar je niets aan hebt. Asus is ook topspul natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dell toch?
Dell lijkt echt altijd gezeik te gevenGeef 1000 uit aan een goede asus en ik spreek je over 4 jaar weer
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JawelOhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| justdiggit.org ||
Hm en het opgehangen skipak betekend dat ze tussen 2 mannen in heeft gelegen en dat loka bang was dat ze zelf niet goed genoeg is omdat ze zich moest optrekken en bang was dat haar baas ... nee kaneel kan dit beter.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeemeerminnen staan wel voor kuisheid toch, ze hebben geen geslachtsdeel.
Ik ook echt maar heel zelden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik herinner me leuke dromen niet, heel zelden, maar dat zijn terugkomende dromen
Ja. Scherm schijnt te goed te zijn, waardoor de accu niet lang mee gaat. En de touchpad schijnt kut te zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dell toch?
Dell lijkt echt altijd gezeik te gevenGeef 1000 uit aan een goede asus en ik spreek je over 4 jaar weer
Worst case is dat je afgewezen wordt, toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan het altijd proberen. Worst case scenario is dat ik seks heb met maar 1 lekker wijf
1200 euro laptop, wow.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:32 schreef Myraela het volgende:
Telefoons uitzoeken vind ik gelukkig een stuk makkelijker dan een laptop.
Laptop gaat nu toch een stuk goedkoper worden. Want die van 1200 euro schijnt nog steeds niet goed te zijn. Dan koop ik liever een goedkopere. Dan is het niet zo'n ramp als ik niet helemaal super blij ermee ben.
De overleden zeemeerminnen staan voor je vroegere helden. Bekende sporters, wetenschappers en dergelijke. Jij probeert je tot hun niveau te naderen door je op te trekken aan nutteloze uiterlijkheden zoals de skikleding.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:33 schreef Lokasenna het volgende:
Wow, zo gek gedroomd.
Toshibaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Scherm schijnt te goed te zijn, waardoor de accu niet lang mee gaat. En de touchpad schijnt kut te zijn.
En ik heb nu een fijne Toshiba die al 4 jaar meegaat. En die zat in de prijsrange van 600 euro. Dus zoiets ga ik gewoon weer zoeken.
Ik hoef helemaal niet het beste. Dat is twi die dan verzint dat ik dat blijkbaar allemaal nodig heb. En als hij met zo'n laptop komt, dan geef ik weer liever nog een paar honderd euro meer uit voor een macbook. En dan zitten we ineens fucking veel geld uit te geven.
Crossmediale communicatie. Voor mijn opleiding heb ik geen boeiende laptopnodig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
1200 euro laptop, wow.
Wat ging je ook al weer voor opleiding doen?
Zeemeerminnen zijn geen mannen tochquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm en het opgehangen skipak betekend dat ze tussen 2 mannen in heeft gelegen en dat loka bang was dat ze zelf niet goed genoeg is omdat ze zich moest optrekken en bang was dat haar baas ... nee kaneel kan dit beter.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
De overleden zeemeerminnen staan voor je vroegere helden. Bekende sporters, wetenschappers en dergelijke. Jij probeert je tot hun niveau te naderen door je op te trekken aan nutteloze uiterlijkheden zoals de skikleding.
Dat je op moest letten op je baas betekent dat je diep van binnen weet dat je dat niet moet doen.
Qua merk zou ik zelf asus aanraden, over het algemeen goede bouwkwaliteitquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Scherm schijnt te goed te zijn, waardoor de accu niet lang mee gaat. En de touchpad schijnt kut te zijn.
En ik heb nu een fijne Toshiba die al 4 jaar meegaat. En die zat in de prijsrange van 600 euro. Dus zoiets ga ik gewoon weer zoeken.
Ik hoef helemaal niet het beste. Dat is twi die dan verzint dat ik dat blijkbaar allemaal nodig heb. En als hij met zo'n laptop komt, dan geef ik weer liever nog een paar honderd euro meer uit voor een macbook. En dan zitten we ineens fucking veel geld uit te geven.
De zeemeerminnen lagen elk tussen 2 mannen. Niet mijn beste ingevingquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeemeerminnen zijn geen mannen toch
De jouwe is wel beter.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Worst case is dat je afgewezen wordt, toch?
[..]
1200 euro laptop, wow.
[..]
De overleden zeemeerminnen staan voor je vroegere helden. Bekende sporters, wetenschappers en dergelijke. Jij probeert je tot hun niveau te naderen door je op te trekken aan nutteloze uiterlijkheden zoals de skikleding.
Dat je op moest letten op je baas betekent dat je diep van binnen weet dat je dat niet moet doen.
Wow, dit is best knap gevonden uit zoveel randomness.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
1200 euro laptop, wow.
[..]
Afgewezen word ik toch wel, de vraag is hoequote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen de service van Asus is dan weer om te jankenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Qua merk zou ik zelf asus aanraden, over het algemeen goede bouwkwaliteitMerken als Acer willen wel eens snelle hardware in een matige behuizing knallen zodat je na een jaar een nieuw scherm nodig hebt omdat ie er naast ligt
Oh een vriend van me had er eentje die het niet deed bij aankomst, binnen een paar dagen een nieuwe. Via Asus, niet via de winkel, want die was aan het hatenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen de service van Asus is dan weer om te janken
Ik heb een acer, gewoon omdat hij praktisch gratis was zonder OS erop.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:40 schreef Harmankardon het volgende:
Er zijn bijna geen echt slechte laptopmerken, behalve Acer, logisch ook want uiteindelijk zijn de chips en schermen die erin zitten doorslaggevend en dat is zo generiek als fuck.
Ben niet echt fan van beide merken. Ik hou meer van Toshiba en HP.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Qua merk zou ik zelf asus aanraden, over het algemeen goede bouwkwaliteitMerken als Acer willen wel eens snelle hardware in een matige behuizing knallen zodat je na een jaar een nieuw scherm nodig hebt omdat ie er naast ligt
Ik heb wel een vriend met een Dell workstation laptop, zo'n intens dikke van 1800 euro met 2 videokaarten en alles, die werkt primaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik heb vanuit werk altijd met Dell gewerkt en de duurdere modellen vind ik fantastisch. Superstabiel en geen extra rotzooi waar je niets aan hebt. Asus is ook topspul natuurlijk.
Als die goed werkt, helemaal top, want goedkoper dan dat ga je ze niet meer vinden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een acer, gewoon omdat hij praktisch gratis was zonder OS erop.
Nee heb je, een soa kun je krijgenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Afgewezen word ik toch wel, de vraag is hoe
Oh, oké. Bij sommige opleidingen wordt je een soort van verplicht een mac te nemen dacht ik.,quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Crossmediale communicatie. Voor mijn opleiding heb ik geen boeiende laptopnodig.Maar deze is gewoon op, dus ik moet sowieso een nieuwe.
Ik zocht naar een Freudiaanse link naar seks en ouders. Misschien is de baas wel je vader?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow, dit is best knap gevonden uit zoveel randomness.
Als we het even over goede bouwkwaliteit willen hebbenquote:
Die zijn inderdaad niet stuk te krijgen heb er eentje thuis liggen die 6 jaar oud is nog steeds werkt. Maar ook een acer die al 8 jaar oud is en het nog doet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb wel een vriend met een Dell workstation laptop, zo'n intens dikke van 1800 euro met 2 videokaarten en alles, die werkt prima
Bij mijn vorige opleiding was ik wel de enige die niet zo'n ding had.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, oké. Bij sommige opleidingen wordt je een soort van verplicht een mac te nemen dacht ik.,
Klopt, het is een matige laptop maar hij werkt inmiddels als wel gewoon 2.5 jaar aanvaardbaar genoeg om er nog steeds op te kunnen doen wat ik nodig heb.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:42 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als die goed werkt, helemaal top, want goedkoper dan dat ga je ze niet meer vinden.
Weinig, maar genoeg waar je iedereen er mee ziet lopenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, oké. Bij sommige opleidingen wordt je een soort van verplicht een mac te nemen dacht ik.,
Lenovo maakt voornamelijk computers voor professionals en doen consumentenelectronica een beetje erbij. Dan weet je dat het kwaliteit is want als je ergens 10.000 laptops aan 1 organisatie slijt dan zorg je wel dat het werkt, dan wil je geen claim aan je broek krijgen.quote:
Nee, ik weet vrij goed nog hoe hij eruit zag. Hij had een grote snor.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zocht naar een Freudiaanse link naar seks en ouders. Misschien is de baas wel je vader?
Msschien slechts een detail, maar het toetsenbord is ook echt hemels.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als we het even over goede bouwkwaliteit willen hebben
Een fijn toetsenbord is belangrijker dan je denkt hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Msschien slechts een detail, maar het toetsenbord is ook echt hemels.
Nieuwe accu voor een paar tientjesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:44 schreef Myraela het volgende:
Deze laptop doet het overigens ook nog. Alleen de accu is op. Dat is niet zo handig op school.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:46 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nieuwe accu voor een paar tientjes
Ze hebben op school toch gewoon stopcontacten?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:44 schreef Myraela het volgende:
Deze laptop doet het overigens ook nog. Alleen de accu is op. Dat is niet zo handig op school.
Zeker als typen je werk is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een fijn toetsenbord is belangrijker dan je denkt hoor.
Kan je laptop wel retesnel zijn, maar als typen in word een kutklus wordt is het ook kut
Qua vormgeving?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ook weg bij Samsung. Ze worden een beetje zoals AppleHave fun als ie binnenkomt!
Hij staat ook al op een losse ventilator omdat die dat in de zomer ook niet meer aan kan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:46 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nieuwe accu voor een paar tientjes
Rare dromen heb je.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik weet vrij goed nog hoe hij eruit zag. Hij had een grote snor.
Elke keer als ik geraakt werd, werd het geraakte lichaamsdeel onzichtbaar.
Niet overal.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ze hebben op school toch gewoon stopcontacten?
In een klaslokaal of collegezaal zijn die niet altijd binnen bereik.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze hebben op school toch gewoon stopcontacten?
Nice, lang weekend?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens lig ik lekker te luieren in bed, want het kan eindelijk
Maar wel op plaatsen waar je met computers kan werken toch? Of wil je tijdens lessen erop gaan typen?quote:
Dat leidt toch alleen maar reuze af, om dan je laptop aan te hebben? Ik kan dat niet hebben, tenminste.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:47 schreef Fera het volgende:
[..]
In een klaslokaal of collegezaal zijn die niet altijd binnen bereik.
Dat is wel heel erg nice.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:48 schreef Myraela het volgende:
In de klassen wel hoor. Want het is bij ons gebruikelijk dat iedereen met een laptop zit. Die zitten gewoon in de tafels. Maar niet in de collegezaal en met projecten werken we vaak buiten de deur.
Lekker vakantie houden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rare dromen heb je.
Overigens lig ik lekker te luieren in bed, want het kan eindelijk
Ik schrijf ook nog gewoon met pen op papier.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat leidt toch alleen maar reuze af, om dan je laptop aan te hebben? Ik kan dat niet hebben, tenminste.
Ik ga een opleiding doen die gericht is op het online zijn hé? Alles is met de laptop.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar wel op plaatsen waar je met computers kan werken toch? Of wil je tijdens lessen erop gaan typen?
Ik schat de kans klein inquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee heb je, een soa kun je krijgen
[..]
[..]
Ik zocht naar een Freudiaanse link naar seks en ouders. Misschien is de baas wel je vader?
Vooral qua betalen voor naam ipv kwaliteit.quote:
Gewoon in een café of in de zomer lekker buiten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:49 schreef Fera het volgende:
Dat is wel heel erg nice.En wat bedoel je met buiten de deur?
Ja oke.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga een opleiding doen die gericht is op het online zijn hé? Alles is met de laptop.
Ja mooi is dat. Geen Pro kopen omdat de Air zo lekker licht is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die een MacBook Air kopen en dan zeiken dat je er niet goed mee kan video editen
"Ik kan niet meedoen met de les want de videobestanden passen niet op mijn 128GB SSD"
gvd
Buiten wordt dan inderdaad lastig. Maar in veel cafés hebben ze toch wel stopcontacten?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon in een café of in de zomer lekker buiten.
Mijn vorige opleiding had ik niet één boek. Of schrift. Of pen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ja oke.
Volgens mij zou ik het grootste deel van mijn opleiding kunnen doen zonder een computer in huis te hebben.
Niet voor 4 studenten aan één tafel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Buiten wordt dan inderdaad lastig. Maar in veel cafés hebben ze toch wel stopcontacten?
Ik dacht alquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral qua betalen voor naam ipv kwaliteit.
Ja, en ik volg nu ook vooral nog vakken met veel wiskunde erin, dat is niet te doen zonder pen en papier.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik schrijf ook nog gewoon met pen op papier.Ik vind dat veel fijner. In het verleden wel een laptop tijdens college gebruikt, maar toen ging ik alleen maar FOK!ken als het een beetje saai werd.
Ik kom juist om in het papierwerk.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn vorige opleiding had ik niet één boek. Of schrift. Of pen.
Ohja, wij hadden wel tekenen. Dus toch wel wat papier.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kom juist om in het papierwerk.
Soms zijn hele tafels gevuld met kaarten die ingekleurd moeten worden met mijn kleurpotloodjes, dan voel ik me altijd zo stom.
Ik was laatst nog in een winkel waar ik bijna zo'n grote set kleurpotloden voor je kocht.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kom juist om in het papierwerk.
Soms zijn hele tafels gevuld met kaarten die ingekleurd moeten worden met mijn kleurpotloodjes, dan voel ik me altijd zo stom.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben ook zo gewend aan het veel met papier werken, dat ik de afgelopen weken al een half collegeblok heb volgeschreven terwijl ik voor mijn scriptie een computerprogramma schrijf.
Lijkt mij ook niets.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:56 schreef Myraela het volgende:
Ik vind tablets overigens echt kut. Daar zou ik echt niets mee kunnen.
Hopelijk bevalt het je goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, wij hadden wel tekenen. Dus toch wel wat papier.
Maar dat zal bij deze studie ook wel weer meer boeken zijn. Ga nu meer richting de marketing dan richting het ontwerpen en creëren.
Hehe. Ben benieuwd of ik me nog eens per ongeluk inschrijf voor zoiets. Hopelijk niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was laatst nog in een winkel waar ik bijna zo'n grote set kleurpotloden voor je kocht.
Maar toen bedacht ik me dat je dat vak al af had.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:57 schreef Harmankardon het volgende:
Bij een vorige werkgever kregen we allemaal een ipad als kerstgeschenk, was bedoeld voor werk en privé. Tegen nieuwjaar had driekwart van de toko hem al op marktplaats gezet
Ik gebruik hem in bad om een beetje te surfen. Voor de rest heb je er echt geen hol aan, zeker professioneel niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:58 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Had ik ook gedaan. Tablets zijn echt flut.
De krant en boekjes op lezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:59 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik gebruik hem in bad om een beetje te surfen. Voor de rest heb je er echt geen hol aan, zeker professioneel niet.
Heel soms vind ik het fijn als je ergens een afspraak hebt. Hoef je iets niet uit te printen maar laat je het gewoon op de iPad zien. Maar voor de rest zou ik het nooit gebruiken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:59 schreef Harmankardon het volgende:
Ik gebruik hem in bad om een beetje te surfen. Voor de rest heb je er echt geen hol aan, zeker professioneel niet.
Nee hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:58 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Nah, dach tik ook, gebruik m best vaakquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:58 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Nee, paar afspraken staan, verder voorbereiden, nakijken en proefwerken maken.quote:
Een laptop kan meer en kan alles sneller en makkelijker. Ik zie er echt geen toegevoegde waarde in.quote:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en ik volg nu ook vooral nog vakken met veel wiskunde erin, dat is niet te doen zonder pen en papier.
Het is zo'n makkelijke bron van ontwijkgedrag, laptop voor je hebben staan.
Dat jij dat vind maakt het nog geen feitquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een laptop kan meer en kan alles sneller en makkelijker. Ik zie er echt geen toegevoegde waarde in.
Ja maar voor op school of werk kan het misschien wat lastiger zijn denk ikquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah, dach tik ook, gebruik m best vaakZeker als je gaat reizen en shit
Ja, op reis nemen wij hem ook mee. Voor de rest gebruik ik hem nooit. En op vakantie irriteer ik me dood, maar een laptop is zonde van het gewicht als je gaat vliegen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
Nah, dach tik ook, gebruik m best vaakZeker als je gaat reizen en shit
Ja precies, dat laatste doe ik ook, beetje surfen en filmpjes kijken en ereader. Voor werk hou ik wel van laptops en pc'squote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar voor op school of werk kan het misschien wat lastiger zijn denk ik
Ik gebruik mijn tablet voornamelijk voor spelletjes en mail en als e-reader
Ik kan totaal niet typen. Dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat sowieso.Maar ik heb schrijven gek genoeg altijd fijner gevonden dan typen, als het om aantekeningen gaat.
Soms heb ik thuis nog een kladblok naast mijn laptop liggen om dingen op te schrijven.
Verkoop van tablets loopt ook zwaar terug, heb ik begrepen. Vooral sinds telefoons weer groter worden en er kleinere laptops beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:04 schreef Fera het volgende:
Ik heb niet eens een tablet.Ik mis er niets aan overigens.
Gaan sowieso allebei meequote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, op reis nemen wij hem ook mee. Voor de rest gebruik ik hem nooit. En op vakantie irriteer ik me dood, maar een laptop is zonde van het gewicht als je gaat vliegen.
Ik wenste jullie net ook al goedemorgenquote:
Jeetje, zwaar leven man.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wenste jullie net ook al goedemorgen![]()
Niet gelijk zo huillie doen als je even geen aandacht krijgtquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig zie je de PI niet.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet gelijk zo huillie doen als je even geen aandacht krijgt
quote:
Als ik vlieg is het altijd een kort reisje. Dat overleef ik wel zonder laptop.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
Gaan sowieso allebei meeScheelt dat mijn laptop maar 2 kilo ofzo weegt, maar dan nog, beetje tech verslaafd
Die zie ik indrdaad niet, hoevaak moet ik dat nog zeggen?quote:
Mensen gebruiken het idd veel als vervanger voor een laptop. Het moet een toevoeging zijn. Je gebruikt een aanhanger toch ook niet zonder auto?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een laptop kan meer en kan alles sneller en makkelijker. Ik zie er echt geen toegevoegde waarde in.
ik ben ondertussen mijn naaktfoto's aan het overzetten naar de laptopquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ditquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen gebruiken het idd veel als vervanger voor een laptop. Het moet een toevoeging zijn. Je gebruikt een aanhanger toch ook niet zonder auto?
Lola.rar?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben ondertussen mijn naaktfoto's aan het overzetten naar de laptop
Wat denk je wat prioriteiten heeft ThijsNOU HE????? WAT DENK JE ZELF
Ik denk Thijsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben ondertussen mijn naaktfoto's aan het overzetten naar de laptop
Wat denk je wat prioriteiten heeft ThijsNOU HE????? WAT DENK JE ZELF
Goed, primitief leven.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:11 schreef Lokasenna het volgende:
Vorig jaar had ik 6 weken geen laptop en geen internetverbinding, dat was wel even wennen. :$
En dan met 50 man eens in de week met zijn allen voor een brak laptopje dat iemand dapper had durven mee te nemen zitten voor de nieuwe aflevering van game of thrones die ze bij iemand in het dorp gedownload hadden.
Ja zoietsquote:
Populair spel danquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zoiets
En ondertussen draait de tab een rpg en moet ik een char name verzinnen
Alles wat ik verzin is al bezet
Nog 2/3 te gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:14 schreef Harmankardon het volgende:
Ondertussen is ook gewoon 1/3e jaar voorbij gevlogen
Maar dat zijn vooral mensen die alleen maar facebooken op dat ding denk ik.quote:
Ja I knowquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Populair spel dan
Je had zo'n namegenerator ergens op internet waarmee je tig namen kon genereren voor RPG's
Op wat voor manier is het dan een toevoeging?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen gebruiken het idd veel als vervanger voor een laptop. Het moet een toevoeging zijn. Je gebruikt een aanhanger toch ook niet zonder auto?
Ik heb wel eens een artikeltje open op mijn tablet terwijl ik erover typ op de computer.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op wat voor manier is het dan een toevoeging?
Ja, pijltjes.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan totaal niet typen. Dan is de keuze snel gemaakt.
Hehe, dat heb ik dus ook.
Gewoon omdat je snel pijltjes tussen dingen kan trekken en er nog even duidelijk op kan aangeven waar de nadruk hoort te liggen en wat de belangrijkste zaken zijn enzo.
Ohja is dat vandaag Thijs?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:17 schreef El_Thijs het volgende:
Ze zijn mijn zus nu aan het aankleden. Bruidsjurk duurt blijkbaar een hele tijd, ook al zijn er 2-3 man mee bezig
Sommige telefoons zijn wel ziekelijk groot. Mijn broertje heeft er een die niet in mijn broekzak past.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkoop van tablets loopt ook zwaar terug, heb ik begrepen. Vooral sinds telefoons weer groter worden en er kleinere laptops beschikbaar zijn.
Yupquote:
Zo raar, hoe steeds verandert hoe groot een smartphone hoort te zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige telefoons zijn wel ziekelijk groot. Mijn broertje heeft er een die niet in mijn broekzak past.
In de damesbroeken past sowieso al amper wat in de zakkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige telefoons zijn wel ziekelijk groot. Mijn broertje heeft er een die niet in mijn broekzak past.
Spannend.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup
Hele huis is versierd nu, allemaal witte vlaggen en ballonnetjes. Ben mijn schoenen aan het inlopen en moet nog wat details doen, zoals stropdas en speech voorbereiden
Maar vanmiddag is het zover
True. Maar mijn telefoon past er wel in.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In de damesbroeken past sowieso al amper wat in de zakken
Zeker, wordt heel mooiquote:
Daarom zijn er tasjesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In de damesbroeken past sowieso al amper wat in de zakken
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup
Hele huis is versierd nu, allemaal witte vlaggen en ballonnetjes. Ben mijn schoenen aan het inlopen en moet nog wat details doen, zoals stropdas en speech voorbereiden
Dat snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Veel plezier!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup
Nou als ik naar vrienden toe ga of zo en twee uur in de trein zit, superhandig. Beetje netflix, beetje muziek, beetje social media. Hoef je je laptop niet mee te nemen. Maar voor je dagelijkse werk en als je thuis zit is het zeker handiger gewoon een laptop of pc te hebben want die is veelzijdiger.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op wat voor manier is het dan een toevoeging?
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeker, wordt heel mooiNooit gedacht dat ik het ook leuk zou gaan vinden
Maar ik hou van mijn zus en wens haar het allerbeste
Zo lief.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeker, wordt heel mooiNooit gedacht dat ik het ook leuk zou gaan vinden
Maar ik hou van mijn zus en wens haar het allerbeste
Echt?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En daarom draag ik mannenbroeken
Het is net als met auto's. De kleinste modellen van vroeger zijn een stuk groter, maar dan introduceren ze weer een nieuwe kleine.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet.Daarom ben ik ook maar bij de iPhone 5 gebleven in plaats van de iPhone 6. Al ben ik bang dat ik ook ooit over moet.
hopelijk stoppen ze met die grotere telefoons.
Dat is maar marginaal handiger dan 2 windows open hebben. :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een artikeltje open op mijn tablet terwijl ik erover typ op de computer.
Maar ik had het eigenlijk net zo goed kunnen uitprinten.
Compensatiedrangquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Veel plezier straksquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup
Mja, ik zie de noodzaak niet van films of series kijken in de trein, maar dat ben ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou als ik naar vrienden toe ga of zo en twee uur in de trein zit, superhandig. Beetje netflix, beetje muziek, beetje social media. Hoef je je laptop niet mee te nemen. Maar voor je dagelijkse werk en als je thuis zit is het zeker handiger gewoon een laptop of pc te hebben want die is veelzijdiger.
Ik draag mannenbroeken omdat vrouwenbroeken tegenwoordig alleen maar skinny's zijn, wat ik lelijk vind en niet lekker vind zitten. Draag al jaren mannenbroeken, zo fijnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt?
Maar dan moet je zoeken naar manletbroeken toch?
Daar weet ik niets van.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is maar marginaal handiger dan 2 windows open hebben. :$
[..]
Compensatiedrang
[..]
Veel plezier straks
[..]
Mja, ik zie de noodzaak niet van films of series kijken in de trein, maar dat ben ik.
Hier is het lekker warmquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Het is een beetje fris maar verder wel een mooie dag.
Thanks!quote:
Uiteraard. Ik heb een weg met woorden en alhoewel de speech niet lang duurt zitten er wel wat grappen in naar haar en haar man toe. Ik heb echt moeten kiezen omdat ik niet wil dat het lijkt alsof ik hem in de zeik neemquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je al een idee voor die speech? Komt er wat Thijs-humor in?
Touchéquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En daarom draag ik mannenbroeken
Ik heb maar 1 zus en hoewel we vroeger wel eens ruzie hadden zou ik niet zonder haar kunnenquote:
Thanks Kaneelquote:
Zo herkenbaar dit ookquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 zus en hoewel we vroeger wel eens ruzie hadden zou ik niet zonder haar kunnen
Het is ook een persoonlijke situatie hequote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, ik zie de noodzaak niet van films of series kijken in de trein, maar dat ben ik.
Ja, dat is ook wel zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik draag mannenbroeken omdat vrouwenbroeken tegenwoordig alleen maar skinny's zijn, wat ik lelijk vind en niet lekker vind zitten. Draag al jaren mannenbroeken, zo fijnEn zoveel ruimte in de broekzakken
Haha.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier is het lekker warm
[..]
Thanks!
[..]
Uiteraard. Ik heb een weg met woorden en alhoewel de speech niet lang duurt zitten er wel wat grappen in naar haar en haar man toe. Ik heb echt moeten kiezen omdat ik niet wil dat het lijkt alsof ik hem in de zeik neem![]()
[..]
Touché
[..]
Ik heb maar 1 zus en hoewel we vroeger wel eens ruzie hadden zou ik niet zonder haar kunnen
Precies. Heb wel een tas, maar geen handtasjes ofzoquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:27 schreef Fera het volgende:
En tasjes heb ik bijna nooit bij. Alleen maar een extra onding om mee te nemen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies. Heb wel een tas, maar geen handtasjes ofzoVrouwelijke vrouwdingen
Ik heb er laatst eentje gekocht, zodat ik niet met mijn rugtas naar werk hoef, want dan ziet het er zo uit alsof ik nog leerling daar op school ben. :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:27 schreef Fera het volgende:
Thanks!quote:
"Je hebt er maar 1, wees er zuinig op!"quote:
Vanavond post ik wel hoe het gegaan isquote:
Ik snap nooit hoe je zo'n intense tas aan je arm kan dragen met je hand zo de lucht in. Die shit is zwaar mennnnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat voor dingen zou jij leuk vinden bij een meisje als hobby's?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Techno/Deep House/Indie/Festivals/Uitgaan/Reizen"
Alle Tindermeisjes zijn het zelfde en veel te knap. Ik gooi het maar van mijn phone
Ik heb er wel één. Voor als ik een jurkje aan heb of net wat meer mee moet nemen dan anders. Maar prettig vind ik ze inderdaad niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb wel altijd een tas bij me, maar die valt niet onder de noemer handtasquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er wel één. Voor als ik een jurkje aan heb of net wat meer mee moet nemen dan anders. Maar prettig vind ik ze inderdaad niet.
Laten we Techno & Deep House eens lekker vervangen door Dubstep & Drum 'n Bass. Festivals zijn leuk, prima. Maar zet er iets persoonlijks neerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat voor dingen zou jij leuk vinden bij een meisje als hobby's?
Out of your league bestaat niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laten we Techno & Deep House eens lekker vervangen door Dubstep & Drum 'n Bass. Festivals zijn leuk, prima. Maar zet er iets persoonlijks neer![]()
Het is niet erg dat je dat leuk vindt, maar ze hebben niet door dat ze allemaal PRECIES HETZELFDE lijken. Daarnaast mag ik niet zeiken want ze zijn ver buiten mijn league, maar ach
De mijne is meer een plunjezak. :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb wel altijd een tas bij me, maar die valt niet onder de noemer handtas
Dertien uit een dozijn noem ik dat.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laten we Techno & Deep House eens lekker vervangen door Dubstep & Drum 'n Bass. Festivals zijn leuk, prima. Maar zet er iets persoonlijks neer![]()
Het is niet erg dat je dat leuk vindt, maar ze hebben niet door dat ze allemaal PRECIES HETZELFDE lijken. Daarnaast mag ik niet zeiken want ze zijn ver buiten mijn league, maar ach
Ik neem altijd gewoon een twi mee.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:27 schreef Fera het volgende:
Bullshit. Soms maak je gewoon geen kansquote:
Technoquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mannen meenemen als je ergens heen gaat om je portemonnee enzo in hun broekzakken te kunnen doen.quote:
Waarom zou je geen kans maken?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bullshit. Soms maak je gewoon geen kans
Wat heb je er zelf staan dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:
Ik geef hem gewoon mijn ov-chip en id-kaart. Meer niet nodig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mannen meenemen als je ergens heen gaat om je portemonnee enzo in hun broekzakken te kunnen doen.
Utrechtse studentjesquote:
Dat doe ik ook nog wel eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mannen meenemen als je ergens heen gaat om je portemonnee enzo in hun broekzakken te kunnen doen.
Misschien omdat je te onzeker bent.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bullshit. Soms maak je gewoon geen kans
Geen pinpas?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geef hem gewoon mijn ov-chip en id-kaart. Meer niet nodig.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Utrechtse studentjes
Amsterdamse studentjes zijn nog erger, die eten er nog een ton aan quinoa en "kale" (dat heet boerenkool, kut) bij
Hahaha, dat soort kutjesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Utrechtse studentjes
Amsterdamse studentjes zijn nog erger, die eten er nog een ton aan quinoa en "kale" (dat heet boerenkool, kut) bij
Het lijkt er gewoon op alsof je op hipsters valt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Utrechtse studentjes
Ik wel ..quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
Snap sowieso het nut van een portemonnee nietHeb er denk ik al sinds mijn middelbare meer een gehad
Wilde foto van mijn tas fixen, maar link wil niet gekopieerd wordenquote:
Ik zeg altijd gewoon brassica.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:41 schreef Fera het volgende:
Als je in Nederland boerenkool 'kale' gaat noemen mag je wel van een trap vallen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wilde foto van mijn tas fixen, maar link wil niet gekopieerd worden
Zo af en toequote:
Veel, veel, veel te knapquote:
Plaatjesdraaier, Ernhemmer, als ik een kat neem noem ik hem Majesteitquote:
I know riiiight..quote:
Nee, gewoon van de site waar ik m besteld heb. Werkt dit?quote:
Daar heb je er toch heul veul van?quote:
Nou, peh, puh, kan allemaal hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo af en toeMaar voor een hele avond is dat tempo te laag, blijft over het algemeen toch onder de 126. En ik zit liever een avond op de 172-175
[..]
Veel, veel, veel te knap
[..]
Plaatjesdraaier, Ernhemmer, als ik een kat neem noem ik hem Majesteit
Nee, maar dit zijn mensen die zichzelf hipster noemen omdat ze naar techno luisteren, longboarden en driehoekjes om hun nek hangen. En alles komt van de H&M wat ze dragen. Om dan mij een basic bitch te noemenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Het lijkt er gewoon op alsof je op hipsters valt.Niet elke studente is zo. Toch?
Ik heb er denk ik 2 ofzo, meer niet echt nodigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel ..
En grote grutjes.. al die fukking pasjes
Ja, ik noem kolen gewoon vaak zo.quote:
Maar dat is toch gewoon de familie kool?quote:
Welke festivals ga jij dan heen?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, peh, puh, kan allemaal hoor
Maar festivals zijn kut
Ow wow, zit diep ditquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, maar dit zijn mensen die zichzelf hipster noemen omdat ze naar techno luisteren, longboarden en driehoekjes om hun nek hangen. En alles komt van de H&M wat ze dragen. Om dan mij een basic bitch te noemen
"Ken je die nieuwe van Kygo al?"
Sterf
Ik heb ook niet alle pasjes nodig maar soms zijn ze wel handigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik 2 ofzo, meer niet echt nodig![]()
De term basic bitch gebruiken is al een afknapper op zichzelf.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, maar dit zijn mensen die zichzelf hipster noemen omdat ze naar techno luisteren, longboarden en driehoekjes om hun nek hangen. En alles komt van de H&M wat ze dragen. Om dan mij een basic bitch te noemen
Sterf
Wait, whut? Techno = hipster? TF????quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sterf
Ja snap ik ook wel dat niet iedereen mijn levensstijl heeft jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook niet alle pasjes nodig maar soms zijn ze wel handig
Ik neem juist vrouwen mee zodat mijn spullen in hun tas kunnenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde met huisgenoten die mij beschuldigen van het mollen van het netwerk terwijl ik juist degene ben die het fix. Accepteer dat je er niks van weet en hou je bek manquote:
Ja dat is ook wel herkenbaar jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik neem juist vrouwen mee zodat mijn spullen in hun tas kunnen
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik noem kolen gewoon vaak zo.
Komt omdat ik teveel asterix heb gelezen vroeger, en het grappig vond dat tegen mijn vader te zeggen als hij iets van kool kookte.
Dat is het de laatste 2-3 jaar dus duidelijk niet meerquote:
Geen dusquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Welke festivals ga jij dan heen?
Niks mis meequote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja snap ik ook wel dat niet iedereen mijn levensstijl heeft ja![]()
Dan komen we overeen in dat we vieze profiteurs zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik neem juist vrouwen mee zodat mijn spullen in hun tas kunnen
Ik ook vooral. Die gaan lekker naar de Posbank hier om te downhillen. Dan heb je de hipstermeisjes die het vooral gebruiken om van de bus naar school te gaan en voor instagramfoto'squote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ken alleen langharige nerds die longboarden.
IK heb iets gemist geloof ik. Techno was hipster? Konijnendansje? Whut?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is het de laatste 2-3 jaar dus duidelijk niet meer
Met dat konijnendansje
Mijn ex deed al vet lang aan longboarden. Toen ging iedereen het doen en associeren met hipsters en toen ging hij er mee stoppen. Stom dat een label de fun kan verpestenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ken alleen langharige nerds die longboarden.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
IK heb iets gemist geloof ik. Techno was hipster? Konijnendansje? Whut?
Haha ja, dat soort types. Die er eentje hebben voor het image maar eigenlijk niet echt longboarden verder.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook vooral. Die gaan lekker naar de Posbank hier om te downhillen. Dan heb je de hipstermeisjes die het vooral gebruiken om van de bus naar school te gaan en voor instagramfoto's
Heb al 4 bankpasjesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik 2 ofzo, meer niet echt nodig![]()
Ohja, dat bieden ze hier ook ineens overal aan.quote:
Ohquote:
De jeugd van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook vooral. Die gaan lekker naar de Posbank hier om te downhillen. Dan heb je de hipstermeisjes die het vooral gebruiken om van de bus naar school te gaan en voor instagramfoto's
Heb er 3 plus een cc maar die heb ik nooit allemaal mee, waarom zou je?quote:
Hoepelles? Gewoon het betere heupwerk toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, dat bieden ze hier ook ineens overal aan.
Zat er nog over te denken om eens zo'n groepsles te doen, omdat het voor mij toch gratis is.
Klonk hilarisch.
Ja nou dat dus. :$quote:
Dat blonde meisje is cute;quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |