quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:46 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nieuwe accu voor een paar tientjes
Ze hebben op school toch gewoon stopcontacten?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:44 schreef Myraela het volgende:
Deze laptop doet het overigens ook nog. Alleen de accu is op. Dat is niet zo handig op school.
Zeker als typen je werk is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een fijn toetsenbord is belangrijker dan je denkt hoor.
Kan je laptop wel retesnel zijn, maar als typen in word een kutklus wordt is het ook kut
Qua vormgeving?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ook weg bij Samsung. Ze worden een beetje zoals AppleHave fun als ie binnenkomt!
Hij staat ook al op een losse ventilator omdat die dat in de zomer ook niet meer aan kan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:46 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nieuwe accu voor een paar tientjes
Rare dromen heb je.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik weet vrij goed nog hoe hij eruit zag. Hij had een grote snor.
Elke keer als ik geraakt werd, werd het geraakte lichaamsdeel onzichtbaar.
Niet overal.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ze hebben op school toch gewoon stopcontacten?
In een klaslokaal of collegezaal zijn die niet altijd binnen bereik.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze hebben op school toch gewoon stopcontacten?
Nice, lang weekend?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens lig ik lekker te luieren in bed, want het kan eindelijk
Maar wel op plaatsen waar je met computers kan werken toch? Of wil je tijdens lessen erop gaan typen?quote:
Dat leidt toch alleen maar reuze af, om dan je laptop aan te hebben? Ik kan dat niet hebben, tenminste.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:47 schreef Fera het volgende:
[..]
In een klaslokaal of collegezaal zijn die niet altijd binnen bereik.
Dat is wel heel erg nice.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:48 schreef Myraela het volgende:
In de klassen wel hoor. Want het is bij ons gebruikelijk dat iedereen met een laptop zit. Die zitten gewoon in de tafels. Maar niet in de collegezaal en met projecten werken we vaak buiten de deur.
Lekker vakantie houden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rare dromen heb je.
Overigens lig ik lekker te luieren in bed, want het kan eindelijk
Ik schrijf ook nog gewoon met pen op papier.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat leidt toch alleen maar reuze af, om dan je laptop aan te hebben? Ik kan dat niet hebben, tenminste.
Ik ga een opleiding doen die gericht is op het online zijn hé? Alles is met de laptop.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar wel op plaatsen waar je met computers kan werken toch? Of wil je tijdens lessen erop gaan typen?
Ik schat de kans klein inquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee heb je, een soa kun je krijgen
[..]
Oh, oké. Bij sommige opleidingen wordt je een soort van verplicht een mac te nemen dacht ik.,
[..]
Ik zocht naar een Freudiaanse link naar seks en ouders. Misschien is de baas wel je vader?
Vooral qua betalen voor naam ipv kwaliteit.quote:
Gewoon in een café of in de zomer lekker buiten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:49 schreef Fera het volgende:
Dat is wel heel erg nice.En wat bedoel je met buiten de deur?
Ja oke.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga een opleiding doen die gericht is op het online zijn hé? Alles is met de laptop.
Ja mooi is dat. Geen Pro kopen omdat de Air zo lekker licht is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die een MacBook Air kopen en dan zeiken dat je er niet goed mee kan video editen
"Ik kan niet meedoen met de les want de videobestanden passen niet op mijn 128GB SSD"
gvd
Buiten wordt dan inderdaad lastig. Maar in veel cafés hebben ze toch wel stopcontacten?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon in een café of in de zomer lekker buiten.
Mijn vorige opleiding had ik niet één boek. Of schrift. Of pen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ja oke.
Volgens mij zou ik het grootste deel van mijn opleiding kunnen doen zonder een computer in huis te hebben.
Niet voor 4 studenten aan één tafel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Buiten wordt dan inderdaad lastig. Maar in veel cafés hebben ze toch wel stopcontacten?
Ik dacht alquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral qua betalen voor naam ipv kwaliteit.
Ja, en ik volg nu ook vooral nog vakken met veel wiskunde erin, dat is niet te doen zonder pen en papier.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik schrijf ook nog gewoon met pen op papier.Ik vind dat veel fijner. In het verleden wel een laptop tijdens college gebruikt, maar toen ging ik alleen maar FOK!ken als het een beetje saai werd.
Ik kom juist om in het papierwerk.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn vorige opleiding had ik niet één boek. Of schrift. Of pen.
Ohja, wij hadden wel tekenen. Dus toch wel wat papier.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kom juist om in het papierwerk.
Soms zijn hele tafels gevuld met kaarten die ingekleurd moeten worden met mijn kleurpotloodjes, dan voel ik me altijd zo stom.
Ik was laatst nog in een winkel waar ik bijna zo'n grote set kleurpotloden voor je kocht.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kom juist om in het papierwerk.
Soms zijn hele tafels gevuld met kaarten die ingekleurd moeten worden met mijn kleurpotloodjes, dan voel ik me altijd zo stom.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben ook zo gewend aan het veel met papier werken, dat ik de afgelopen weken al een half collegeblok heb volgeschreven terwijl ik voor mijn scriptie een computerprogramma schrijf.
Lijkt mij ook niets.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:56 schreef Myraela het volgende:
Ik vind tablets overigens echt kut. Daar zou ik echt niets mee kunnen.
Hopelijk bevalt het je goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, wij hadden wel tekenen. Dus toch wel wat papier.
Maar dat zal bij deze studie ook wel weer meer boeken zijn. Ga nu meer richting de marketing dan richting het ontwerpen en creëren.
Hehe. Ben benieuwd of ik me nog eens per ongeluk inschrijf voor zoiets. Hopelijk niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was laatst nog in een winkel waar ik bijna zo'n grote set kleurpotloden voor je kocht.
Maar toen bedacht ik me dat je dat vak al af had.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:57 schreef Harmankardon het volgende:
Bij een vorige werkgever kregen we allemaal een ipad als kerstgeschenk, was bedoeld voor werk en privé. Tegen nieuwjaar had driekwart van de toko hem al op marktplaats gezet
Ik gebruik hem in bad om een beetje te surfen. Voor de rest heb je er echt geen hol aan, zeker professioneel niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:58 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Had ik ook gedaan. Tablets zijn echt flut.
De krant en boekjes op lezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:59 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik gebruik hem in bad om een beetje te surfen. Voor de rest heb je er echt geen hol aan, zeker professioneel niet.
Heel soms vind ik het fijn als je ergens een afspraak hebt. Hoef je iets niet uit te printen maar laat je het gewoon op de iPad zien. Maar voor de rest zou ik het nooit gebruiken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:59 schreef Harmankardon het volgende:
Ik gebruik hem in bad om een beetje te surfen. Voor de rest heb je er echt geen hol aan, zeker professioneel niet.
Nee hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:58 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Nah, dach tik ook, gebruik m best vaakquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:58 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Nee, paar afspraken staan, verder voorbereiden, nakijken en proefwerken maken.quote:
Een laptop kan meer en kan alles sneller en makkelijker. Ik zie er echt geen toegevoegde waarde in.quote:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en ik volg nu ook vooral nog vakken met veel wiskunde erin, dat is niet te doen zonder pen en papier.
Het is zo'n makkelijke bron van ontwijkgedrag, laptop voor je hebben staan.
Dat jij dat vind maakt het nog geen feitquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een laptop kan meer en kan alles sneller en makkelijker. Ik zie er echt geen toegevoegde waarde in.
Ja maar voor op school of werk kan het misschien wat lastiger zijn denk ikquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah, dach tik ook, gebruik m best vaakZeker als je gaat reizen en shit
Ja, op reis nemen wij hem ook mee. Voor de rest gebruik ik hem nooit. En op vakantie irriteer ik me dood, maar een laptop is zonde van het gewicht als je gaat vliegen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
Nah, dach tik ook, gebruik m best vaakZeker als je gaat reizen en shit
Ja precies, dat laatste doe ik ook, beetje surfen en filmpjes kijken en ereader. Voor werk hou ik wel van laptops en pc'squote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar voor op school of werk kan het misschien wat lastiger zijn denk ik
Ik gebruik mijn tablet voornamelijk voor spelletjes en mail en als e-reader
Ik kan totaal niet typen. Dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat sowieso.Maar ik heb schrijven gek genoeg altijd fijner gevonden dan typen, als het om aantekeningen gaat.
Soms heb ik thuis nog een kladblok naast mijn laptop liggen om dingen op te schrijven.
Verkoop van tablets loopt ook zwaar terug, heb ik begrepen. Vooral sinds telefoons weer groter worden en er kleinere laptops beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:04 schreef Fera het volgende:
Ik heb niet eens een tablet.Ik mis er niets aan overigens.
Gaan sowieso allebei meequote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, op reis nemen wij hem ook mee. Voor de rest gebruik ik hem nooit. En op vakantie irriteer ik me dood, maar een laptop is zonde van het gewicht als je gaat vliegen.
Ik wenste jullie net ook al goedemorgenquote:
Jeetje, zwaar leven man.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wenste jullie net ook al goedemorgen![]()
Niet gelijk zo huillie doen als je even geen aandacht krijgtquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig zie je de PI niet.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet gelijk zo huillie doen als je even geen aandacht krijgt
quote:
Als ik vlieg is het altijd een kort reisje. Dat overleef ik wel zonder laptop.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
Gaan sowieso allebei meeScheelt dat mijn laptop maar 2 kilo ofzo weegt, maar dan nog, beetje tech verslaafd
Die zie ik indrdaad niet, hoevaak moet ik dat nog zeggen?quote:
Mensen gebruiken het idd veel als vervanger voor een laptop. Het moet een toevoeging zijn. Je gebruikt een aanhanger toch ook niet zonder auto?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een laptop kan meer en kan alles sneller en makkelijker. Ik zie er echt geen toegevoegde waarde in.
ik ben ondertussen mijn naaktfoto's aan het overzetten naar de laptopquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ditquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen gebruiken het idd veel als vervanger voor een laptop. Het moet een toevoeging zijn. Je gebruikt een aanhanger toch ook niet zonder auto?
Lola.rar?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben ondertussen mijn naaktfoto's aan het overzetten naar de laptop
Wat denk je wat prioriteiten heeft ThijsNOU HE????? WAT DENK JE ZELF
Ik denk Thijsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben ondertussen mijn naaktfoto's aan het overzetten naar de laptop
Wat denk je wat prioriteiten heeft ThijsNOU HE????? WAT DENK JE ZELF
Goed, primitief leven.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:11 schreef Lokasenna het volgende:
Vorig jaar had ik 6 weken geen laptop en geen internetverbinding, dat was wel even wennen. :$
En dan met 50 man eens in de week met zijn allen voor een brak laptopje dat iemand dapper had durven mee te nemen zitten voor de nieuwe aflevering van game of thrones die ze bij iemand in het dorp gedownload hadden.
Ja zoietsquote:
Populair spel danquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zoiets
En ondertussen draait de tab een rpg en moet ik een char name verzinnen
Alles wat ik verzin is al bezet
Nog 2/3 te gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:14 schreef Harmankardon het volgende:
Ondertussen is ook gewoon 1/3e jaar voorbij gevlogen
Maar dat zijn vooral mensen die alleen maar facebooken op dat ding denk ik.quote:
Ja I knowquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Populair spel dan
Je had zo'n namegenerator ergens op internet waarmee je tig namen kon genereren voor RPG's
Op wat voor manier is het dan een toevoeging?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen gebruiken het idd veel als vervanger voor een laptop. Het moet een toevoeging zijn. Je gebruikt een aanhanger toch ook niet zonder auto?
Ik heb wel eens een artikeltje open op mijn tablet terwijl ik erover typ op de computer.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op wat voor manier is het dan een toevoeging?
Ja, pijltjes.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan totaal niet typen. Dan is de keuze snel gemaakt.
Hehe, dat heb ik dus ook.
Gewoon omdat je snel pijltjes tussen dingen kan trekken en er nog even duidelijk op kan aangeven waar de nadruk hoort te liggen en wat de belangrijkste zaken zijn enzo.
Ohja is dat vandaag Thijs?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:17 schreef El_Thijs het volgende:
Ze zijn mijn zus nu aan het aankleden. Bruidsjurk duurt blijkbaar een hele tijd, ook al zijn er 2-3 man mee bezig
Sommige telefoons zijn wel ziekelijk groot. Mijn broertje heeft er een die niet in mijn broekzak past.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkoop van tablets loopt ook zwaar terug, heb ik begrepen. Vooral sinds telefoons weer groter worden en er kleinere laptops beschikbaar zijn.
Yupquote:
Zo raar, hoe steeds verandert hoe groot een smartphone hoort te zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige telefoons zijn wel ziekelijk groot. Mijn broertje heeft er een die niet in mijn broekzak past.
In de damesbroeken past sowieso al amper wat in de zakkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige telefoons zijn wel ziekelijk groot. Mijn broertje heeft er een die niet in mijn broekzak past.
Spannend.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup
Hele huis is versierd nu, allemaal witte vlaggen en ballonnetjes. Ben mijn schoenen aan het inlopen en moet nog wat details doen, zoals stropdas en speech voorbereiden
Maar vanmiddag is het zover
True. Maar mijn telefoon past er wel in.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In de damesbroeken past sowieso al amper wat in de zakken
Zeker, wordt heel mooiquote:
Daarom zijn er tasjesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In de damesbroeken past sowieso al amper wat in de zakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |