Ik dacht alquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral qua betalen voor naam ipv kwaliteit.
Ja, en ik volg nu ook vooral nog vakken met veel wiskunde erin, dat is niet te doen zonder pen en papier.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik schrijf ook nog gewoon met pen op papier.Ik vind dat veel fijner. In het verleden wel een laptop tijdens college gebruikt, maar toen ging ik alleen maar FOK!ken als het een beetje saai werd.
Ik kom juist om in het papierwerk.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn vorige opleiding had ik niet één boek. Of schrift. Of pen.
Ohja, wij hadden wel tekenen. Dus toch wel wat papier.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kom juist om in het papierwerk.
Soms zijn hele tafels gevuld met kaarten die ingekleurd moeten worden met mijn kleurpotloodjes, dan voel ik me altijd zo stom.
Ik was laatst nog in een winkel waar ik bijna zo'n grote set kleurpotloden voor je kocht.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kom juist om in het papierwerk.
Soms zijn hele tafels gevuld met kaarten die ingekleurd moeten worden met mijn kleurpotloodjes, dan voel ik me altijd zo stom.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben ook zo gewend aan het veel met papier werken, dat ik de afgelopen weken al een half collegeblok heb volgeschreven terwijl ik voor mijn scriptie een computerprogramma schrijf.
Lijkt mij ook niets.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:56 schreef Myraela het volgende:
Ik vind tablets overigens echt kut. Daar zou ik echt niets mee kunnen.
Hopelijk bevalt het je goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, wij hadden wel tekenen. Dus toch wel wat papier.
Maar dat zal bij deze studie ook wel weer meer boeken zijn. Ga nu meer richting de marketing dan richting het ontwerpen en creëren.
Hehe. Ben benieuwd of ik me nog eens per ongeluk inschrijf voor zoiets. Hopelijk niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was laatst nog in een winkel waar ik bijna zo'n grote set kleurpotloden voor je kocht.
Maar toen bedacht ik me dat je dat vak al af had.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:57 schreef Harmankardon het volgende:
Bij een vorige werkgever kregen we allemaal een ipad als kerstgeschenk, was bedoeld voor werk en privé. Tegen nieuwjaar had driekwart van de toko hem al op marktplaats gezet
Ik gebruik hem in bad om een beetje te surfen. Voor de rest heb je er echt geen hol aan, zeker professioneel niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:58 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Had ik ook gedaan. Tablets zijn echt flut.
De krant en boekjes op lezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:59 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik gebruik hem in bad om een beetje te surfen. Voor de rest heb je er echt geen hol aan, zeker professioneel niet.
Heel soms vind ik het fijn als je ergens een afspraak hebt. Hoef je iets niet uit te printen maar laat je het gewoon op de iPad zien. Maar voor de rest zou ik het nooit gebruiken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:59 schreef Harmankardon het volgende:
Ik gebruik hem in bad om een beetje te surfen. Voor de rest heb je er echt geen hol aan, zeker professioneel niet.
Nee hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:58 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Nah, dach tik ook, gebruik m best vaakquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:58 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Nee, paar afspraken staan, verder voorbereiden, nakijken en proefwerken maken.quote:
Een laptop kan meer en kan alles sneller en makkelijker. Ik zie er echt geen toegevoegde waarde in.quote:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en ik volg nu ook vooral nog vakken met veel wiskunde erin, dat is niet te doen zonder pen en papier.
Het is zo'n makkelijke bron van ontwijkgedrag, laptop voor je hebben staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |