quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup
Hele huis is versierd nu, allemaal witte vlaggen en ballonnetjes. Ben mijn schoenen aan het inlopen en moet nog wat details doen, zoals stropdas en speech voorbereiden
Maar vanmiddag is het zover
Dat snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige telefoons zijn wel ziekelijk groot. Mijn broertje heeft er een die niet in mijn broekzak past.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup
Hele huis is versierd nu, allemaal witte vlaggen en ballonnetjes. Ben mijn schoenen aan het inlopen en moet nog wat details doen, zoals stropdas en speech voorbereiden
Nou als ik naar vrienden toe ga of zo en twee uur in de trein zit, superhandig. Beetje netflix, beetje muziek, beetje social media. Hoef je je laptop niet mee te nemen. Maar voor je dagelijkse werk en als je thuis zit is het zeker handiger gewoon een laptop of pc te hebben want die is veelzijdiger.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op wat voor manier is het dan een toevoeging?
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeker, wordt heel mooiNooit gedacht dat ik het ook leuk zou gaan vinden
Maar ik hou van mijn zus en wens haar het allerbeste
En daarom draag ik mannenbroekenquote:
Zo lief.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeker, wordt heel mooiNooit gedacht dat ik het ook leuk zou gaan vinden
Maar ik hou van mijn zus en wens haar het allerbeste
Echt?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En daarom draag ik mannenbroeken
Het is net als met auto's. De kleinste modellen van vroeger zijn een stuk groter, maar dan introduceren ze weer een nieuwe kleine.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet.Daarom ben ik ook maar bij de iPhone 5 gebleven in plaats van de iPhone 6. Al ben ik bang dat ik ook ooit over moet.
hopelijk stoppen ze met die grotere telefoons.
Dat is maar marginaal handiger dan 2 windows open hebben. :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een artikeltje open op mijn tablet terwijl ik erover typ op de computer.
Maar ik had het eigenlijk net zo goed kunnen uitprinten.
Compensatiedrangquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige telefoons zijn wel ziekelijk groot. Mijn broertje heeft er een die niet in mijn broekzak past.
Veel plezier straksquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup
Mja, ik zie de noodzaak niet van films of series kijken in de trein, maar dat ben ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou als ik naar vrienden toe ga of zo en twee uur in de trein zit, superhandig. Beetje netflix, beetje muziek, beetje social media. Hoef je je laptop niet mee te nemen. Maar voor je dagelijkse werk en als je thuis zit is het zeker handiger gewoon een laptop of pc te hebben want die is veelzijdiger.
Ik draag mannenbroeken omdat vrouwenbroeken tegenwoordig alleen maar skinny's zijn, wat ik lelijk vind en niet lekker vind zitten. Draag al jaren mannenbroeken, zo fijnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt?
Maar dan moet je zoeken naar manletbroeken toch?
Daar weet ik niets van.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is maar marginaal handiger dan 2 windows open hebben. :$
[..]
Compensatiedrang
[..]
Veel plezier straks
[..]
Mja, ik zie de noodzaak niet van films of series kijken in de trein, maar dat ben ik.
Hier is het lekker warmquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Het is een beetje fris maar verder wel een mooie dag.
Thanks!quote:
Uiteraard. Ik heb een weg met woorden en alhoewel de speech niet lang duurt zitten er wel wat grappen in naar haar en haar man toe. Ik heb echt moeten kiezen omdat ik niet wil dat het lijkt alsof ik hem in de zeik neemquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je al een idee voor die speech? Komt er wat Thijs-humor in?
Touchéquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En daarom draag ik mannenbroeken
Ik heb maar 1 zus en hoewel we vroeger wel eens ruzie hadden zou ik niet zonder haar kunnenquote:
Thanks Kaneelquote:
Zo herkenbaar dit ookquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 zus en hoewel we vroeger wel eens ruzie hadden zou ik niet zonder haar kunnen
Het is ook een persoonlijke situatie hequote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, ik zie de noodzaak niet van films of series kijken in de trein, maar dat ben ik.
Ja, dat is ook wel zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik draag mannenbroeken omdat vrouwenbroeken tegenwoordig alleen maar skinny's zijn, wat ik lelijk vind en niet lekker vind zitten. Draag al jaren mannenbroeken, zo fijnEn zoveel ruimte in de broekzakken
Haha.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier is het lekker warm
[..]
Thanks!
[..]
Uiteraard. Ik heb een weg met woorden en alhoewel de speech niet lang duurt zitten er wel wat grappen in naar haar en haar man toe. Ik heb echt moeten kiezen omdat ik niet wil dat het lijkt alsof ik hem in de zeik neem![]()
[..]
Touché
[..]
Ik heb maar 1 zus en hoewel we vroeger wel eens ruzie hadden zou ik niet zonder haar kunnen
Precies. Heb wel een tas, maar geen handtasjes ofzoquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:27 schreef Fera het volgende:
En tasjes heb ik bijna nooit bij. Alleen maar een extra onding om mee te nemen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies. Heb wel een tas, maar geen handtasjes ofzoVrouwelijke vrouwdingen
Ik heb er laatst eentje gekocht, zodat ik niet met mijn rugtas naar werk hoef, want dan ziet het er zo uit alsof ik nog leerling daar op school ben. :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:27 schreef Fera het volgende:
En tasjes heb ik bijna nooit bij. Alleen maar een extra onding om mee te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |