Zijn ook heul niet mooiquote:
Zijn mooiere inderdaad, maar ze hebben wel wat.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn ook heul niet mooi
Wel snel
En goedemorgen allemaal!![]()
Doe mij dan maar de Koenigsegg One 1quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn ook heul niet mooi
Wel snel
En goedemorgen allemaal!![]()
Alfaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zijn mooiere inderdaad, maar ze hebben wel wat.
Alfa Romeo Disco Volante wil ik ook al.
*sparen gaat*
JA absoluutquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]Nou zeg. Maar ieder zn mening natuurlijk
Moest even googlen ... nog nooit van gehoord.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
alfa's staan toch vaker bij de monteur dan voor je huis toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel wat ik van een vriend van me begreep toen hij 2 Alpha's versleten had inderdaadquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Voornamelijk bekend als roestbakken.. Heb ik van horen zeggen, maar qua design vind ik het om te jankenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Van het merk ook niet? Is toch wel bekend. De one 1 is een van de weinige auto's die net zoveel pk heeft als dat hij weegt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA absoluut
Al vind ik de Giulietta wel aardig er uit zien.
[..]
Moest even googlen ... nog nooit van gehoord.
Sport-zequote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:04 schreef xFriendx het volgende:
Afijn, sportschooltijd.
Iedereen fijne dag toegewenst alvast. Vast tot later weer.
Nope.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Van het merk ook niet? Is toch wel bekend. De one 1 is een van de weinige auto's die net zoveel pk heeft als dat hij weegt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
http://speld.nl/2015/04/3(...)ch-eens-te-proberen/
Toch maar eens proberen dan
Ja, stom hequote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sport-ze
Ik snap niets van de DPD en hun trackingsysteem![]()
Code doet het wel maar krijg niet te zien hoelaat de pakketjesbezorgmeneer komt
Hahaha!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
http://speld.nl/2015/04/3(...)ch-eens-te-proberen/
Toch maar eens proberen dan
Mijn nieuwe telefoon komt vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn nieuwe telefoon komt vandaag
Welke heb je besteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn nieuwe telefoon komt vandaag
Nice! Welke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
quote:
LG G3quote:
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2015 09:22:39 ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
LG G3
Ziet er mooi uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
Vond ik ook, hoewel ik erg tevreden was over Samsung toch eens wat anders proberen, deze kwam sterk uit de reviews en het zat in mijn budget.quote:
Ik kan bevestigen dat dit een leugen isquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Andere lekkere wijven zullen ook seks met je willen omdat ze zien dat je deze stoot weet te bevredigen. In bed."
Even lekker wijf zoeken brb
Ik kan het altijd proberen. Worst case scenario is dat ik seks heb met maar 1 lekker wijfquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat dit een leugen is
Ben ook weg bij Samsung. Ze worden een beetje zoals Applequote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vond ik ook, hoewel ik erg tevreden was over Samsung toch eens wat anders proberen, deze kwam sterk uit de reviews en het zat in mijn budget.
Wat heb je nu?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ook weg bij Samsung. Ze worden een beetje zoals AppleHave fun als ie binnenkomt!
Gewoon via iCloud doenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat heb je nu?
En dat gaat wel goedkomen hoor... alleen die shitload aan naaktfoto's overzetten he? Dat wordt nog een klus.
Gewoon in de cloud (bv dropbox) zetten toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat heb je nu?
En dat gaat wel goedkomen hoor... alleen die shitload aan naaktfoto's overzetten he? Dat wordt nog een klus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |