Ik snap nooit hoe je zo'n intense tas aan je arm kan dragen met je hand zo de lucht in. Die shit is zwaar mennnnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies. Heb wel een tas, maar geen handtasjes ofzoVrouwelijke vrouwdingen
Wat voor dingen zou jij leuk vinden bij een meisje als hobby's?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Techno/Deep House/Indie/Festivals/Uitgaan/Reizen"
Alle Tindermeisjes zijn het zelfde en veel te knap. Ik gooi het maar van mijn phone
Ik heb er wel één. Voor als ik een jurkje aan heb of net wat meer mee moet nemen dan anders. Maar prettig vind ik ze inderdaad niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies. Heb wel een tas, maar geen handtasjes ofzoVrouwelijke vrouwdingen
Heb wel altijd een tas bij me, maar die valt niet onder de noemer handtasquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er wel één. Voor als ik een jurkje aan heb of net wat meer mee moet nemen dan anders. Maar prettig vind ik ze inderdaad niet.
Laten we Techno & Deep House eens lekker vervangen door Dubstep & Drum 'n Bass. Festivals zijn leuk, prima. Maar zet er iets persoonlijks neerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat voor dingen zou jij leuk vinden bij een meisje als hobby's?
Out of your league bestaat niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laten we Techno & Deep House eens lekker vervangen door Dubstep & Drum 'n Bass. Festivals zijn leuk, prima. Maar zet er iets persoonlijks neer![]()
Het is niet erg dat je dat leuk vindt, maar ze hebben niet door dat ze allemaal PRECIES HETZELFDE lijken. Daarnaast mag ik niet zeiken want ze zijn ver buiten mijn league, maar ach
De mijne is meer een plunjezak. :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb wel altijd een tas bij me, maar die valt niet onder de noemer handtas
Dertien uit een dozijn noem ik dat.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laten we Techno & Deep House eens lekker vervangen door Dubstep & Drum 'n Bass. Festivals zijn leuk, prima. Maar zet er iets persoonlijks neer![]()
Het is niet erg dat je dat leuk vindt, maar ze hebben niet door dat ze allemaal PRECIES HETZELFDE lijken. Daarnaast mag ik niet zeiken want ze zijn ver buiten mijn league, maar ach
Ik neem altijd gewoon een twi mee.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:27 schreef Fera het volgende:
En tasjes heb ik bijna nooit bij. Alleen maar een extra onding om mee te nemen.
Bullshit. Soms maak je gewoon geen kansquote:
Technoquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mannen meenemen als je ergens heen gaat om je portemonnee enzo in hun broekzakken te kunnen doen.quote:
Waarom zou je geen kans maken?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bullshit. Soms maak je gewoon geen kans
Wat heb je er zelf staan dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:
Ik geef hem gewoon mijn ov-chip en id-kaart. Meer niet nodig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mannen meenemen als je ergens heen gaat om je portemonnee enzo in hun broekzakken te kunnen doen.
Utrechtse studentjesquote:
Dat doe ik ook nog wel eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mannen meenemen als je ergens heen gaat om je portemonnee enzo in hun broekzakken te kunnen doen.
Misschien omdat je te onzeker bent.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bullshit. Soms maak je gewoon geen kans
Geen pinpas?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geef hem gewoon mijn ov-chip en id-kaart. Meer niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |