Wat.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:33 schreef Lokasenna het volgende:
Wow, zo gek gedroomd.
Ik ging me optrekken aan een rek waar skikleding van overleden zeemeerminnen hing, en moest de hele tijd opletten dat mijn baas me niet ging neerschieten ofzo.
Sonyquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat heb je nu?
En dat gaat wel goedkomen hoor... alleen die shitload aan naaktfoto's overzetten he? Dat wordt nog een klus.
Ik ben benieuwd wat kaneel hier van weet te maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:33 schreef Lokasenna het volgende:
Wow, zo gek gedroomd.
Ik ging me optrekken aan een rek waar skikleding van overleden zeemeerminnen hing, en moest de hele tijd opletten dat mijn baas me niet ging neerschieten ofzo.
Dell toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:32 schreef Myraela het volgende:
Telefoons uitzoeken vind ik gelukkig een stuk makkelijker dan een laptop.
Laptop gaat nu toch een stuk goedkoper worden. Want die van 1200 euro schijnt nog steeds niet goed te zijn. Dan koop ik liever een goedkopere. Dan is het niet zo'n ramp als ik niet helemaal super blij ermee ben.
Zeemeerminnen staan wel voor kuisheid toch, ze hebben geen geslachtsdeel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat kaneel hier van weet te maken.
Ik zat ook te wachten op Kaneel zn analyse, jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat kaneel hier van weet te maken.
Ik heb in mijn slaap lopen kankeren op mijn huisgenoten die van de keuken een puinzooi maken, de kliko's volpleuren met oud papier en het netwerk vernaggelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:34 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom lijken dat soort dingen logisch als je slaapt?
Wel boobies.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeemeerminnen staan wel voor kuisheid toch, ze hebben geen geslachtsdeel.
Jawelquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sony
Haha, heb je geen SDkaartje in je telefoon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik herinner me leuke dromen niet, heel zelden, maar dat zijn terugkomende dromenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:34 schreef Fera het volgende:
Ik droomde volgens mij heel fijn, maar natuurlijk weet ik niet meer waar het over ging.
Ik heb vanuit werk altijd met Dell gewerkt en de duurdere modellen vind ik fantastisch. Superstabiel en geen extra rotzooi waar je niets aan hebt. Asus is ook topspul natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dell toch?
Dell lijkt echt altijd gezeik te gevenGeef 1000 uit aan een goede asus en ik spreek je over 4 jaar weer
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JawelOhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
Hm en het opgehangen skipak betekend dat ze tussen 2 mannen in heeft gelegen en dat loka bang was dat ze zelf niet goed genoeg is omdat ze zich moest optrekken en bang was dat haar baas ... nee kaneel kan dit beter.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeemeerminnen staan wel voor kuisheid toch, ze hebben geen geslachtsdeel.
Ik ook echt maar heel zelden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik herinner me leuke dromen niet, heel zelden, maar dat zijn terugkomende dromen
Ja. Scherm schijnt te goed te zijn, waardoor de accu niet lang mee gaat. En de touchpad schijnt kut te zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dell toch?
Dell lijkt echt altijd gezeik te gevenGeef 1000 uit aan een goede asus en ik spreek je over 4 jaar weer
Worst case is dat je afgewezen wordt, toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan het altijd proberen. Worst case scenario is dat ik seks heb met maar 1 lekker wijf
1200 euro laptop, wow.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:32 schreef Myraela het volgende:
Telefoons uitzoeken vind ik gelukkig een stuk makkelijker dan een laptop.
Laptop gaat nu toch een stuk goedkoper worden. Want die van 1200 euro schijnt nog steeds niet goed te zijn. Dan koop ik liever een goedkopere. Dan is het niet zo'n ramp als ik niet helemaal super blij ermee ben.
De overleden zeemeerminnen staan voor je vroegere helden. Bekende sporters, wetenschappers en dergelijke. Jij probeert je tot hun niveau te naderen door je op te trekken aan nutteloze uiterlijkheden zoals de skikleding.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:33 schreef Lokasenna het volgende:
Wow, zo gek gedroomd.
Toshibaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Scherm schijnt te goed te zijn, waardoor de accu niet lang mee gaat. En de touchpad schijnt kut te zijn.
En ik heb nu een fijne Toshiba die al 4 jaar meegaat. En die zat in de prijsrange van 600 euro. Dus zoiets ga ik gewoon weer zoeken.
Ik hoef helemaal niet het beste. Dat is twi die dan verzint dat ik dat blijkbaar allemaal nodig heb. En als hij met zo'n laptop komt, dan geef ik weer liever nog een paar honderd euro meer uit voor een macbook. En dan zitten we ineens fucking veel geld uit te geven.
Crossmediale communicatie. Voor mijn opleiding heb ik geen boeiende laptopnodig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
1200 euro laptop, wow.
Wat ging je ook al weer voor opleiding doen?
Zeemeerminnen zijn geen mannen tochquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm en het opgehangen skipak betekend dat ze tussen 2 mannen in heeft gelegen en dat loka bang was dat ze zelf niet goed genoeg is omdat ze zich moest optrekken en bang was dat haar baas ... nee kaneel kan dit beter.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
De overleden zeemeerminnen staan voor je vroegere helden. Bekende sporters, wetenschappers en dergelijke. Jij probeert je tot hun niveau te naderen door je op te trekken aan nutteloze uiterlijkheden zoals de skikleding.
Dat je op moest letten op je baas betekent dat je diep van binnen weet dat je dat niet moet doen.
Qua merk zou ik zelf asus aanraden, over het algemeen goede bouwkwaliteitquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Scherm schijnt te goed te zijn, waardoor de accu niet lang mee gaat. En de touchpad schijnt kut te zijn.
En ik heb nu een fijne Toshiba die al 4 jaar meegaat. En die zat in de prijsrange van 600 euro. Dus zoiets ga ik gewoon weer zoeken.
Ik hoef helemaal niet het beste. Dat is twi die dan verzint dat ik dat blijkbaar allemaal nodig heb. En als hij met zo'n laptop komt, dan geef ik weer liever nog een paar honderd euro meer uit voor een macbook. En dan zitten we ineens fucking veel geld uit te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |