Ja snap ik ook wel dat niet iedereen mijn levensstijl heeft jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook niet alle pasjes nodig maar soms zijn ze wel handig
Ik neem juist vrouwen mee zodat mijn spullen in hun tas kunnenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mannen meenemen als je ergens heen gaat om je portemonnee enzo in hun broekzakken te kunnen doen.
Ik heb het zelfde met huisgenoten die mij beschuldigen van het mollen van het netwerk terwijl ik juist degene ben die het fix. Accepteer dat je er niks van weet en hou je bek manquote:
Ja dat is ook wel herkenbaar jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik neem juist vrouwen mee zodat mijn spullen in hun tas kunnen
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik noem kolen gewoon vaak zo.
Komt omdat ik teveel asterix heb gelezen vroeger, en het grappig vond dat tegen mijn vader te zeggen als hij iets van kool kookte.
Dat is het de laatste 2-3 jaar dus duidelijk niet meerquote:
Geen dusquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Welke festivals ga jij dan heen?
Niks mis meequote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja snap ik ook wel dat niet iedereen mijn levensstijl heeft ja![]()
Dan komen we overeen in dat we vieze profiteurs zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik neem juist vrouwen mee zodat mijn spullen in hun tas kunnen
Ik ook vooral. Die gaan lekker naar de Posbank hier om te downhillen. Dan heb je de hipstermeisjes die het vooral gebruiken om van de bus naar school te gaan en voor instagramfoto'squote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ken alleen langharige nerds die longboarden.
IK heb iets gemist geloof ik. Techno was hipster? Konijnendansje? Whut?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is het de laatste 2-3 jaar dus duidelijk niet meer
Met dat konijnendansje
Mijn ex deed al vet lang aan longboarden. Toen ging iedereen het doen en associeren met hipsters en toen ging hij er mee stoppen. Stom dat een label de fun kan verpestenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ken alleen langharige nerds die longboarden.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
IK heb iets gemist geloof ik. Techno was hipster? Konijnendansje? Whut?
Haha ja, dat soort types. Die er eentje hebben voor het image maar eigenlijk niet echt longboarden verder.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook vooral. Die gaan lekker naar de Posbank hier om te downhillen. Dan heb je de hipstermeisjes die het vooral gebruiken om van de bus naar school te gaan en voor instagramfoto's
Heb al 4 bankpasjesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik 2 ofzo, meer niet echt nodig![]()
Ohja, dat bieden ze hier ook ineens overal aan.quote:
Ohquote:
De jeugd van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook vooral. Die gaan lekker naar de Posbank hier om te downhillen. Dan heb je de hipstermeisjes die het vooral gebruiken om van de bus naar school te gaan en voor instagramfoto's
Heb er 3 plus een cc maar die heb ik nooit allemaal mee, waarom zou je?quote:
Hoepelles? Gewoon het betere heupwerk toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, dat bieden ze hier ook ineens overal aan.
Zat er nog over te denken om eens zo'n groepsles te doen, omdat het voor mij toch gratis is.
Klonk hilarisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |