Ja hoor, maar dit zijn mensen die allemaal het zelfde dragen om in een circle elkaar af te trekken terwijl ze elkaar vertellen hoe uniek ze zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh
Maar is dat hipster dan?
Hipsters zijn toch alto's 2.0?
Zou eerder hippie dan hipster zeggen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben wel eens beschuldigd van het hipster zijn.
Fuck die mensen.
Jeetje het zit je allemaal diep zeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dit zijn mensen die allemaal het zelfde dragen om in een circle elkaar af te trekken terwijl ze elkaar vertellen hoe uniek ze zijn.
Hey, er niks leuker dan haten op mensen met een eendimensionaal karakterquote:
Welkom op tumblr.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dit zijn mensen die allemaal het zelfde dragen om in een circle elkaar af te trekken terwijl ze elkaar vertellen hoe uniek ze zijn.
liev meisje, mis wel wat bootyquote:
Zo voelt dance valley ook gewoon voor mijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En je moet zo intens nodig gezien worden, daar gaat het om. Ga lekker naar Noisia Invites. Niemand geeft een neuk om hoe je er uit ziet, wat je aan hebt op wat je op hebt. Ga gewoon lekker los en iedereen zal van je houden. Geef een peukje, krijg een peukje. Deel je water.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, er niks leuker dan haten op mensen met een eendimensionaal karakter
Dat. Al heb ik de mijne al jaren en is hij nu aan het afbrokkelenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb maar 1 bankpasje. Waarom meer?
Ik heb er 2.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij, serieus?
Moet ik iets aan gaan doen dan, misschien.
100% zeker geen waarheid dit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, er niks leuker dan haten op mensen met een eendimensionaal karakter
Rekening van het huis, rekening van mezelf, rekening van mezelf waarop ik geld zet voor kleine doordeweekse uitgaven omdat ze de chipknip hebben afgeschaft, creditcard.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarom een creditcard?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rekening van het huis, rekening van mezelf, rekening van mezelf waarop ik geld zet voor kleine doordeweekse uitgaven omdat ze de chipknip hebben afgeschaft, creditcard.
Het helpt wel, ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, als je dat hebt staan dat soort broekjes gewoon goed.
Dance Valley staat daar om bekend, is ook al ruim 20 jaar bezig. Ik heb het meer over feestjes als Drift, Awakenings, Verknipt, Puur, Dekmantel etc.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
Zo voelt dance valley ook gewoon voor mij
Bent maar tot een bepaald bedrag verzekerd lief....quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hehe. Dat was wel erg ja. Mijn ex is nog steeds into de zelfgeverfde shirts en harembroeken, zie hem eigenlijk bijna nooit ergens anders in lopen. :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken.Maar dat was nog ten tijde van drugs en zelfgeverfde kleding. :$
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
Bent maar tot een bepaald bedrag verzekerd lief....
Huh?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
Bent maar tot een bepaald bedrag verzekerd lief....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er eentje voor dingen als online muziek kopen enzo, maar die laat ik mooi thuis ergensquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
*dingdong*Have fun with itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Waarvoor dan? Uiteindelijk betaal je toch keihard voor het geld dat je met CC betaald?quote:
Ik herken het niet... Misschien moet je je zelf iets meer op het feest concentrerenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dance Valley staat daar om bekend, is ook al ruim 20 jaar bezig. Ik heb het meer over feestjes als Drift, Awakenings, Verknipt, Puur, Dekmantel etc.
*dingdong*Enjoy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat kan ik met mijn enige bankpasje ook.quote:
*dingdong*Da's snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik betaal gewoon meteen eind van de maand, dan wordt het vanzelf van een van mijn normale rekeningen gehaald en hoef daar niets extra's voor te betalen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarvoor dan? Uiteindelijk betaal je toch keihard voor het geld dat je met CC betaald?
Nee. Gaat gewoon einde van de maand van mijn gewone rekening af. Zonder rente. Je aankopen zijn verzekert.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarvoor dan? Uiteindelijk betaal je toch keihard voor het geld dat je met CC betaald?
En dit vooral.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:00 schreef Harmankardon het volgende:
Zonder creditcard heb je in veel landen tegenwoordig niet veel te zoeken, vind het verrekte handige dingen.
Sommige dingen kun je niet betalen zonder CC.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan ik met mijn enige bankpasje ook.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is alleen maar goed...
Nu moet ik nog tempo maken met die naaktfoto's ook
Zoals?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je niet betalen zonder CC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |