Ja hoor, maar dit zijn mensen die allemaal het zelfde dragen om in een circle elkaar af te trekken terwijl ze elkaar vertellen hoe uniek ze zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh
Maar is dat hipster dan?
Hipsters zijn toch alto's 2.0?
Zou eerder hippie dan hipster zeggen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben wel eens beschuldigd van het hipster zijn.
Fuck die mensen.
Jeetje het zit je allemaal diep zeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dit zijn mensen die allemaal het zelfde dragen om in een circle elkaar af te trekken terwijl ze elkaar vertellen hoe uniek ze zijn.
Hey, er niks leuker dan haten op mensen met een eendimensionaal karakterquote:
Welkom op tumblr.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dit zijn mensen die allemaal het zelfde dragen om in een circle elkaar af te trekken terwijl ze elkaar vertellen hoe uniek ze zijn.
liev meisje, mis wel wat bootyquote:
Zo voelt dance valley ook gewoon voor mijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En je moet zo intens nodig gezien worden, daar gaat het om. Ga lekker naar Noisia Invites. Niemand geeft een neuk om hoe je er uit ziet, wat je aan hebt op wat je op hebt. Ga gewoon lekker los en iedereen zal van je houden. Geef een peukje, krijg een peukje. Deel je water.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, er niks leuker dan haten op mensen met een eendimensionaal karakter
Dat. Al heb ik de mijne al jaren en is hij nu aan het afbrokkelenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb maar 1 bankpasje. Waarom meer?
Ik heb er 2.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij, serieus?
Moet ik iets aan gaan doen dan, misschien.
100% zeker geen waarheid dit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, er niks leuker dan haten op mensen met een eendimensionaal karakter
Rekening van het huis, rekening van mezelf, rekening van mezelf waarop ik geld zet voor kleine doordeweekse uitgaven omdat ze de chipknip hebben afgeschaft, creditcard.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarom een creditcard?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rekening van het huis, rekening van mezelf, rekening van mezelf waarop ik geld zet voor kleine doordeweekse uitgaven omdat ze de chipknip hebben afgeschaft, creditcard.
Het helpt wel, ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, als je dat hebt staan dat soort broekjes gewoon goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |