Nee, ik heb Lola up to date gehouden van mijn K day, omdat ik zo aardig ben.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, ik heb Lola up to date gehouden van mijn K day, omdat ik zo aardig ben.
Ja tochquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Dat is wel lief
Ik voelde de gezelligheid in mijn huiskamertje
While being drunk?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O myquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Enkel foto's met bierquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:28 schreef Californium het volgende:
[..]
O my
Ik kan mij hier en voorstelling van maken
Ik ken hosti langer dan vandaagquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Enkel foto's met bier
Verder geheel onschuldig hoor
Dat gelooft iedereen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Enkel foto's met bier
Verder geheel onschuldig hoor
Nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:32 schreef muhahaha het volgende:
Ben ik de enige die het liedje 'praat nederlands met me' niet zo kan waarderen?
Ken het hele nummer niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:32 schreef muhahaha het volgende:
Van die Parijs neger?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:32 schreef muhahaha het volgende:
Ik zei het in mijn hoofd in het ritme van 'talk dirty to me'quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:32 schreef muhahaha het volgende:
Dan accepteer je het niet. Of zou je graag contact met haar willen verder?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:24 schreef Fascination het volgende:
Kreeg een vriendschapsverzoek van een voormalig vriendin op fb. Nu ben ik bang dat ze gaat vragen naar m'n leven als ik accepteer en dan moet ik zeggen dat ik m'n leven nog niet op de rit heb. Haat ik.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zei het in mijn hoofd in het ritme van 'talk dirty to me'
Vind het best ok voor Nederlandstaligquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:32 schreef muhahaha het volgende:
Oh ik vind het wel een leuk nummer.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:32 schreef muhahaha het volgende:
La vita e bellaquote:
Ik zou wel contact met haar willen, ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan accepteer je het niet. Of zou je graag contact met haar willen verder?
Fasje is awesomequote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:42 schreef Royco1 het volgende:
En jij bent wie je bent fasje. En daar hoef je je niet voor te schamen.
Ja, ik kan altijd heel vaag blijven.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:40 schreef Dqod het volgende:
Je hebt zelf in de hand wat je diegene gaat vertellen Fasjepasje. Ben je haar, of wie dan ook, niet verplicht eh
Ja, eigenlijk wel, maar ik zie het zelf liever ook anders.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:42 schreef Royco1 het volgende:
En jij bent wie je bent fasje. En daar hoef je je niet voor te schamen.
Buurtjequote:
Gewoon accepteren dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou wel contact met haar willen, ja.
Daarom. Sowieso beslis jij wel er gezegd wordt en wat niet. Daarbij; heeft ooit iemand zijn leven volledig op de rit? Er komt altijd wel weer ietsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik kan altijd heel vaag blijven.
[..]
Ja, eigenlijk wel, maar ik zie het zelf liever ook anders.
Soms wel, soms niet.quote:
Ja maarquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Maar ik ben al hier, jij bent daar
Sja, dan kun je de nadruk leggen op de dingen waar je wel tevreden over bent en de rest wat laten zitten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou wel contact met haar willen, ja.
Beter. Gisteren heel lang met L. gechilld want dat was wel nodig voor haar.quote:
Ben ik een keer positief, doe je dit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.
Maar Fasje is standaard awesome
Niet doeeeeenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben ik een keer positief, doe je dit.
Ik zal wel weer verzuurd antwoorden dan.
Dit is toch gvd ook gewoon positief?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben ik een keer positief, doe je dit.
Ik zal wel weer verzuurd antwoorden dan.
Lekker zijn dat soort avonden toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beter. Gisteren heel lang met L. gechilld want dat was wel nodig voor haar.
Half 3 is ze pas vertrokken ofzo![]()
En met jou, deze ochtend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |