SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Ja, behalve tieten en piemels.![]()
Soms heb ik wel wijsheden om te delen. :$quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:11 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben altijd al streng voor mezelf geweest dus dat zal op dit punt ook neit veranderen
Dat hoeft ook niet meteen. Dat kun je in kleine stapjes doen.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:11 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben altijd al streng voor mezelf geweest dus dat zal op dit punt ook neit veranderen
Republikeinen haten homos ook (vaak) niet.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat je republikeinse vrienden maar niet horen
Streng zijn voor jezelf is goed.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet meteen. Dat kun je in kleine stapjes doen.
beetje homofoob ditquote:Op donderdag 30 april 2015 21:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja man, maar het is nu wel klaar, ik haat het als homo's dat doen.
ik heb je aanbod niet eens gezienquote:Op donderdag 30 april 2015 21:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja man, maar het is nu wel klaar, ik haat het als homo's dat doen.
Soms wel, maar je kan ook té streng zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Streng zijn voor jezelf is goed.
Oneens.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms wel, maar je kan ook té streng zijn natuurlijk.
Zijn wel tegen homohuwelijk dus indirect haten ze wel mattie.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Republikeinen haten homos ook (vaak) niet.
Totaal niet eigenlijk.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn wel tegen homohuwelijk dus indirect haten ze wel mattie.
Dat kan. Maar positieve bekrachtiging is vaak toch de beste methode. Dus een beetje lief zijn voor jezelf krijgt soms meer gedaan dan jezelf straffen.quote:
Naja niet in de zin dat ik enorm ambitieus ben ofzo, meer dat ik niet tevreden kan zijn dus als het minder is dan een anderquote:Op donderdag 30 april 2015 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Streng zijn voor jezelf is goed.
In mijn ervaring bij de meeste totaal niet.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan. Maar positieve bekrachtiging is vaak toch de beste methode. Dus een beetje lief zijn voor jezelf krijgt soms meer gedaan dan jezelf straffen.
Bagatelliseren.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In mijn ervaring bij de meeste totaal niet.
Want dan gaan veel mensen falen bagetalliseren.
haha vieze bolletjesslikkerquote:Op donderdag 30 april 2015 21:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik kom van de antillen, homo's worden gekielhaald
De andere kant zorgt er juist voor dat je zelfvertrouwen gebroken wordt, je gelooft dat je niets meer kan en het dus ook niet meer gaat proberen. Je geeft het dan op. Door jezelf te belonen voor de kleine stapjes krijg je de motivatie om verder te gaan.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In mijn ervaring bij de meeste totaal niet.
Want dan gaan veel mensen falen bagetalliseren.
Je moet jezelf ook nooit met anderen vergelijkenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja niet in de zin dat ik enorm ambitieus ben ofzo, meer dat ik niet tevreden kan zijn dus als het minder is dan een anderStel dat ik ooit nog in wat dan ook een diploma krijg of werk. Dan ben ik er wel blij mee maar zal ik er nooit tevreden mee zijn.
Er zal altijd iemand zijn die 'meer' heeft dan jij hebt. Dus het is onzin om je daar kut over te voelen, want zo werkt de wereld nou eenmaal.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja niet in de zin dat ik enorm ambitieus ben ofzo, meer dat ik niet tevreden kan zijn dus als het minder is dan een anderStel dat ik ooit nog in wat dan ook een diploma krijg of werk. Dan ben ik er wel blij mee maar zal ik er nooit tevreden mee zijn.
Nee maar dat is er al m`n hele leven bij ingekropen.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet jezelf ook nooit met anderen vergelijken
Ik wilde al posten 'je mag wel aan mijn bolletjes likken'quote:
Dat kan dus wel anders. Jij bent je broertje niet.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar dat is er al m`n hele leven bij ingekropen.
Wat wil je als het ene broertje overal in faalt, en het andere broertje is geslaagd in elk aspect van zijn leven. Dan `kan'je niet anders dan telkens vergelijken, telkens ontevreden zijn omdat de ander het beter heeft. Ben daar wel met stappen vooruit in gegaan hoorVroeger was ik jaloers op hem, echt jaloers. Dat is nu wel minder
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:18 schreef Elan het volgende:
Antillen zijn toch initieel ontstaan als drop off point voor gehandicapte en zieke slaven?
Dat zou de infantiliteit van mc grath wel verklaren.
DonRaja heeft mij dit vertelt ja.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:18 schreef Elan het volgende:
Antillen zijn toch initieel ontstaan als drop off point voor gehandicapte en zieke slaven?
Dat zou de infantiliteit van mc grath wel verklaren.
geilquote:Op donderdag 30 april 2015 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde al posten 'je mag wel aan mijn bolletjes likken'.
verteld*quote:Op donderdag 30 april 2015 21:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
DonRaja heeft mij dit vertelt ja.
Dat snap ik. Maar gebeurt gewoon automatisch. Als kind kan je daar niet logisch over nadenkenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan dus wel anders. Jij bent je broertje niet.
Nooit gehad.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar gebeurt gewoon automatisch. Als kind kan je daar niet logisch over nadenken
ik lach nietquote:Op donderdag 30 april 2015 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik maak een foutje, allemaal even lachen.
Mooiquote:
Je moet maar zo denken, jij staat met een olifant op de foto. En je bent gepaint door Toot. Laat ze die maar in hun zak stekenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar gebeurt gewoon automatisch. Als kind kan je daar niet logisch over nadenken
Zou nooit jaloers op broertje kunnen zijn, nee.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:20 schreef Etsu het volgende:
Mijn broertje en ik hebben allebei zo eigen successen, we zijn niet echt jaloers op elkaar.
Hehequote:Op donderdag 30 april 2015 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, jij staat met een olifant op de foto. En je bent gepaint door Toot. Laat ze die maar in hun zak steken.
Begrijpelijk wel. Mijn stiefbroertjes en zusje lijken ook een veel betere toekomst tegemoet te gaan. Dat ik soms denk dat mijn vader trotser op hen is dan op mij en mijn broertje. Maar dat zou ik eigenlijk niet moeten denken. Dus dan vervang ik de negatieve gedachten door iets positiefs. Dat ik bijvoorbeeld een veel leuker karakter heb dan die drie saaie drollen.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel. Mijn stiefbroertjes en zusje lijken ook een veel betere toekomst tegemoet te gaan. Dat ik soms denk dat mijn vader trotser op hen is dan op mij en mijn broertje. Maar dat zou ik eigenlijk niet moeten denken. Dus dan vervang ik de negatieve gedachten door iets positiefs. Dat ik bijvoorbeeld een veel leuker karakter heb dan die drie saaie drollen.(ook al mag ik ze verder wel hoor, maar om mezelf op te vrolijken)
Ik meen het. Ik heb gewoon even geen zin om te tekenen. Het is nogal bleh.quote:
wanna lulquote:Op donderdag 30 april 2015 21:26 schreef Fok-it het volgende:
Ook wel goed om te horen trouwens dat je vader niet trots op je kan zijnHeeft de band niet echt goed verbeterd
heeft toch ook autismequote:Op donderdag 30 april 2015 21:26 schreef Fok-it het volgende:
Ook wel goed om te horen trouwens dat je vader niet trots op je kan zijnHeeft de band niet echt goed verbeterd
Dat is dan wel hard van je vader.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nou ja
Mijn vader heeft al een keer vroeger uitgesproken dat hij trotser is op mijn broertje dan op mij als ik met iets laags zou eindigen dusja.
Denk het wel jaquote:
Niet tegen mij hoor. Maar m`n moeder heeft hem ooit gevraagd van ja: Ook al wordt hij vuilnisman *ik zeg maar wat* kan je toch net zo trots op hem zijn als *broertje en toen zei hij: nee dan ben ik minder trots op hem ofzoquote:
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet tegen mij hoor. Maar m`n moeder heeft hem ooit gevraagd van ja: Ook al wordt hij vuilnisman *ik zeg maar wat* kan je toch net zo trots op hem zijn als *broertje en toen zei hij: nee dan ben ik minder trots op hem ofzo
Dat zegt heel veel over hem.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet tegen mij hoor. Maar m`n moeder heeft hem ooit gevraagd van ja: Ook al wordt hij vuilnisman *ik zeg maar wat* kan je toch net zo trots op hem zijn als *broertje en toen zei hij: nee dan ben ik minder trots op hem ofzo
Nog steeds wel lullig dat hij het überhaupt denkt.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh hij houdt wel van me hoor en allesquote:
Denk dat veel vaders dat wel denken. Alleen het niet uitspreken omdat ze niet autisme hebbenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:30 schreef Fera het volgende:
Nog steeds wel lullig dat hij het überhaupt denkt.
Ja heeft m`n moeder ook hoor.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog steeds wel lullig dat hij het überhaupt denkt.Mijn moeder is eerder trots op wie je bent als persoon, niet wat je doet om geld te verdienen.
Mijn ouders ook. Er is meer, veel meer, in het leven dan slechts geld verdienen.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog steeds wel lullig dat hij het überhaupt denkt.Mijn moeder is eerder trots op wie je bent als persoon, niet wat je doet om geld te verdienen.
Die van jouw leeft tenminste nog.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:26 schreef Fok-it het volgende:
Mja, hij klinkt wel als een lul.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh hij houdt wel van me hoor en allesMaar ja weet niet.
Ik wil hem niet wegzetten als een lul ofzo dat niet
Misschien de wat meer conservatieve types wel. Maar uiteindelijk houd je van je kind om andere redenen. Dat veel vaders (en ook moeders denk ik) willen dat je goed terecht komt is meer zodat zij gerust kunnen zijn dat je later niets te kort komt.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk dat veel vaders dat wel denken. Alleen het niet uitspreken omdat ze niet autisme hebben
Gewoon niet zo tactvol in de communicatie.quote:
Niets met progessief/conservatisme te maken. Houden van heeft ook niets met trots zijn te maken.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien de wat meer conservatieve types wel. Maar uiteindelijk houd je van je kind om andere redenen. Dat veel vaders (en ook moeders denk ik) willen dat je goed terecht komt is meer zodat zij gerust kunnen zijn dat je later niets te kort komt.
Iemand die zegt niet trots te kunnen zijn op zijn zoon omdat hij minder goed presteert dan de andere zoon vind ik een lul, ja.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kun je uit 1 opmerking opmaken?
Sterk.
Kort door de bocht.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand die zegt niet trots te kunnen zijn op zijn zoon omdat hij minder goed presteert dan de andere zoon vind ik een lul, ja.
Gelukkig kun jij mensen van afstand beoordelen die je nog nooit hebt ontmoet.quote:
Zeg maar botquote:Op donderdag 30 april 2015 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon niet zo tactvol in de communicatie.
Goed héquote:Op donderdag 30 april 2015 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig kun jij mensen van afstand beoordelen die je nog nooit hebt ontmoet.
Kun je een hoop geld mee verdienen.
heerlijkquote:Op donderdag 30 april 2015 20:07 schreef Etsu het volgende:
Dit hebben Paxcon en ik gegeten.
[ afbeelding ]
Banaan op pizza heb ik ook even geproefd en ik vind t te pruimen, maar niet fantastisch.
Nee dat was juist de lekkerste van de fruitsoorten die erop zatquote:Op donderdag 30 april 2015 21:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Banaan dat opgewarmd wordt is per definitie smerig.
Mango met kip is wel lekker, wat chili erbij.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee dat was juist de lekkerste van de fruitsoorten die erop zat
Mango niet herkend eigenlijk
en kaasquote:Op donderdag 30 april 2015 21:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mango met kip is wel lekker, wat chili erbij.
Jij zal hem wel beter kennen jaquote:
Jezus, sorry hoorquote:
Je zit nu in de bios?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:42 schreef McGrath het volgende:
Ik zit in de bios naar avengers te kijken.
Hij heeft een date met djedjequote:Op donderdag 30 april 2015 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zit nu in de bios?Als ik toevallig even kijk hoe laat het is onder de film krijg ik gelijk boze blikken vanwege het licht op m`n schermpje
Welke bioscoopquote:Op donderdag 30 april 2015 21:42 schreef McGrath het volgende:
Ik zit in de bios naar avengers te kijken.
Ja, de loveseats achteraan.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zit nu in de bios?Als ik toevallig even kijk hoe laat het is onder de film krijg ik gelijk boze blikken vanwege het licht op m`n schermpje
Ik bedoel er verder niks mee hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus, sorry hoor. Ik vind hem bot overkomen naar aanleiding van wat jij over hem typte. Dit meer naar je gading?
Nederlanders vinden zomaar dat je familie mag beledigen.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel er verder niks mee hoorIk vind het alleen niet fijn als iedereen meteen zegt: Goh wat een lul dit dat. Hij zal er verder ook niks aan kunnen doen.
Met wie?quote:
Dat kan.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel er verder niks mee hoorIk vind het alleen niet fijn als iedereen meteen zegt: Goh wat een lul dit dat. Hij zal er verder ook niks aan kunnen doen.
niet zo jaloers, etsu is helemaal van jouquote:Op donderdag 30 april 2015 21:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij wil alleen maar dingen met paxcon doen
VInd je dat niet logisch dan?quote:
Ook met jou hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 21:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij wil alleen maar dingen met paxcon doen
Nee joh, sommige mensen denken de wijsheid in pacht te hebben.quote:
zijn portemonnee ook?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
niet zo jaloers, etsu is helemaal van jou
Die woont een stuk verder weg dan Emmenquote:
Rotterdam meetquote:Op donderdag 30 april 2015 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook met jou hoorZeg maar wanneer en waar en ik ben er.
Wowquote:Op donderdag 30 april 2015 21:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
niet zo jaloers, etsu is helemaal van jou
wat moeten wij daar samenquote:
wat ben jij smerig dat jij alleen met hem om wil gaan vanwege zn geldquote:
Het was dan ook een grapje, ik zou nooit betalen om de avengers te zien. Ik kijk dan liever op de bank v for vendetta ofzo. Flesjes wijn er bij. prima.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die woont een stuk verder weg dan Emmen
Seksspeeltje uitzoekenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat moeten wij daar samen
[..]
wat ben jij smerig dat jij alleen met hem om wil gaan vanwege zn geld
Jawel. Maar het is toch ook logisch dat je zo je vader op anderen over kan laten komen als een lul?quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 30 april 2015 21:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het was dan ook een grapje, ik zou nooit betalen om de avengers te zien. Ik kijk dan liever op de bank v for vendetta ofzo. Flesjes wijn er bij. prima.
Ik kom daar tenminste voor uit.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat moeten wij daar samen
[..]
wat ben jij smerig dat jij alleen met hem om wil gaan vanwege zn geld
Vquote:Op donderdag 30 april 2015 21:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het was dan ook een grapje, ik zou nooit betalen om de avengers te zien. Ik kijk dan liever op de bank v for vendetta ofzo. Flesjes wijn er bij. prima.
Ene kant wel. Andere kant is het maar 1 voorbeeld. Een vader wat zijn kind een keer heeft geslagen hoeft ook niet per se een lul te zijn in het algemeenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar het is toch ook logisch dat je zo je vader op anderen over kan laten komen als een lul?
Daan gaan we niet naar een pizzeria, want dat vind ik toch niet zo boeiend.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je met hem naar de pizzeria gaat ben jij degene die moet betalen
Natalie Portmanquote:Op donderdag 30 april 2015 21:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gaan wij een keer v for vendetta kijken dan?
Zullen we dan tussen de oude mensen naar een all you can eat brunch van een van der valk hotel gaan?quote:
quote:
Dat is waar. Toch heeft een dergelijke uitspraak blijkbaar een flinke impact op jou gehad. Vind zo'n uitspraak ook eigenlijk niet lichtzinnig op te vatten. Maar wie ben ik he.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ene kant wel. Andere kant is het maar 1 voorbeeld. Een vader wat zijn kind een keer heeft geslagen hoeft ook niet per se een lul te zijn in het algemeen
uhquote:Op donderdag 30 april 2015 21:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb wle interesse in jou eigenlijk
Ja.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gaan wij een keer v for vendetta kijken dan?
Ik zou me er vooral jaren over blijven malen. Dat doet zowel de relatie met je ouders goed als je eigen zelfvertrouwenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar. Toch heeft een dergelijke uitspraak blijkbaar een flinke impact op jou gehad. Vind zo'n uitspraak ook eigenlijk niet lichtzinnig op te vatten. Maar wie ben ik he.
droge wit eigenlijkquote:Op donderdag 30 april 2015 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Prefereer jij rood of wit?
Oh nja, het een en ander is daarna ook wel gezegd verder. Ik heb eigenlijk geen idee of z`n mening is veranderd, ik hoop het wel. Denk het ook wel een beetje.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar. Toch heeft een dergelijke uitspraak blijkbaar een flinke impact op jou gehad. Vind zo'n uitspraak ook eigenlijk niet lichtzinnig op te vatten. Maar wie ben ik he.
Zeker niet, beste ex van allemaal mi mang.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:52 schreef Paxcon het volgende:
D
[..]
Dat was vorige keer een flop toch?
Welquote:Op donderdag 30 april 2015 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ene kant wel. Andere kant is het maar 1 voorbeeld. Een vader wat zijn kind een keer heeft geslagen hoeft ook niet per se een lul te zijn in het algemeen
van der valk hotelquote:Op donderdag 30 april 2015 21:52 schreef Fok-it het volgende:
All you can eat brunch heb je toch alleen in Amerika?
Bij een cafe in Groningen kun je een hele groter burger bestellen en als je hem op krijgt is het gratisquote:Op donderdag 30 april 2015 21:52 schreef Fok-it het volgende:
Ohquote:
Pintelier?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij een cafe in Groningen kun je een hele groter burger bestellen en als je hem op krijgt is het gratis
Ben jij zo zoet weer?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Nou goed, mag jij droog, neem ik zoet.
er zijn maar weinig mensen die dat hebbenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel
Mensen die kinderen slaan hebben geen natuurlijk gezag
ohwww ik hou het allemaal niet meer bij met jouquote:Op donderdag 30 april 2015 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeker niet, beste ex van allemaal mi mang.
wow wtf johquote:Op donderdag 30 april 2015 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohwww ik hou het allemaal niet meer bij met jou
zelfs de tijd is minder veranderlijk dan jouw vriendinnetjes
Baasquote:Op donderdag 30 april 2015 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij een cafe in Groningen kun je een hele groter burger bestellen en als je hem op krijgt is het gratis
Ik hoop het ook voor je.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nja, het een en ander is daarna ook wel gezegd verder. Ik heb eigenlijk geen idee of z`n mening is veranderd, ik hoop het wel. Denk het ook wel een beetje.
Dat is liefquote:
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ruik hem nu 1.5 maand na zijn bezoek nog steeds.
Fok-it is te dom om dat door te hebben.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb je mn aandacht weer nodig?
Fokkie en ik hebben dit gedrag van jou door
https://www.hotelzuidbroek.nl/eten-drinken/restaurant/brunchquote:Op donderdag 30 april 2015 21:52 schreef Fok-it het volgende:
Tijd om je verband te verschonen bedoel jequote:Op donderdag 30 april 2015 21:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ruik hem nu 1.5 maand na zijn bezoek nog steeds.
wowquote:Op donderdag 30 april 2015 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb je mn aandacht weer nodig?
Fokkie en ik hebben dit gedrag van jou door
wow wtfffffquote:Op donderdag 30 april 2015 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tijd om je verband te verschonen bedoel je
McGrath meet wel veel FOK!kers ineensquote:Op donderdag 30 april 2015 21:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
McGrath komt maandag naar almelo CS
Op naar Groningenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
https://www.hotelzuidbroek.nl/eten-drinken/restaurant/brunch
paxcon komt in zijn boxershort klaar en hij verwisselt t nooit.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wow wtfffff
doe normaal
- paxcon 2015
Ja, hij lijkt wel wat op jou.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
McGrath meet wel veel FOK!kers ineens
wow WTFFFquote:Op donderdag 30 april 2015 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
paxcon komt in zijn boxershort klaar en hij verwisselt t nooit.
dus hij zit 24/7 in een boxer vol met oud cum
We zullen zien bij de volgende pubquizquote:Op donderdag 30 april 2015 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fok-it is te dom om dat door te hebben.
Ik heb nog niemand gemeet.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
McGrath meet wel veel FOK!kers ineens
Nee, want ik wil niet met jou gezien wordenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We zullen zien bij de volgende pubquiz
Dan blijf je maar in je bed liggen die avondquote:Op donderdag 30 april 2015 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want ik wil niet met jou gezien worden
Zooooquote:Op donderdag 30 april 2015 21:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Misschien kom je mijn neefje dan tegen. Ik kom niet uit engeland gereden daarvoor.
waar in engelandquote:Op donderdag 30 april 2015 21:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Misschien kom je mijn neefje dan tegen. Ik kom niet uit engeland gereden daarvoor.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan blijf je maar in je bed liggen die avond
Ik wil wel graag met jou in een team hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan blijf je maar in je bed liggen die avond
1 uur.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:58 schreef Toto69 het volgende:
ey mcgrath hoe laat vertrek je vannacht
Dan maken we er een fok-team van.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil wel graag met jou in een team hoor
ik weet wie jij bentquote:Op donderdag 30 april 2015 21:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat lijkt me een uitstekend idee
Niet die teamnaam want ik wil niet herkend worden
AND NO ONE EVEN KNEW, IT WAS REALLY ONLY YOUquote:Op donderdag 30 april 2015 21:59 schreef Toto69 het volgende:
now dance fucker dance, man he never had a chance
quote:Op donderdag 30 april 2015 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
AND NO ONE EVEN KNEW, IT WAS REALLY ONLY YOU
hoe lang blijf jequote:Op donderdag 30 april 2015 22:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
geen idee, dat wil ik ook niet weten.
Etsu zei vandaag dat ik er te mager uitzagquote:Op donderdag 30 april 2015 22:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vind jou een bijzonder eng, dik mannetje
Etsu heeft niet voor niets een bril, dus die had hijn iet op danquote:Op donderdag 30 april 2015 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Etsu zei vandaag dat ik er te mager uitzag
Ohja Bacuna speelt daarquote:Op donderdag 30 april 2015 22:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
doe normaal man
villa is baas
ron vlaar
iig magerder dan in mn fantasie als ik masturbeerquote:Op donderdag 30 april 2015 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Etsu zei vandaag dat ik er te mager uitzag
hahaquote:Op donderdag 30 april 2015 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
iig magerder dan in mn fantasie als ik masturbeer
wtf creepquote:Op donderdag 30 april 2015 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
iig magerder dan in mn fantasie als ik masturbeer
wat was er op 18 april?quote:Op donderdag 30 april 2015 22:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het is allang 18 april geweest, tijd om te copuleren mijn waarde vriend
Toen werd Toto voor het eerst ongesteldquote:
Jezusquote:Op donderdag 30 april 2015 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Het was gezellig op clapham junction
Op donderdag 30 april 2015 22:04 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2015 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen werd Toto voor het eerst ongesteld
Mijn vriendin stond daar en er gingen mensen vechten om treinen in te kunnen.quote:
Geen problemen meequote:Op donderdag 30 april 2015 22:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zag dat er twee hitsige jongens waren hier die jou daar wel mee wilden helpen
Bringbackstuartquote:Op donderdag 30 april 2015 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Stuart hier was had ie verslag uit kunnen brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |