SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Ja, behalve tieten en piemels.![]()
Soms heb ik wel wijsheden om te delen. :$quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:11 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben altijd al streng voor mezelf geweest dus dat zal op dit punt ook neit veranderen
Dat hoeft ook niet meteen. Dat kun je in kleine stapjes doen.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:11 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben altijd al streng voor mezelf geweest dus dat zal op dit punt ook neit veranderen
Republikeinen haten homos ook (vaak) niet.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat je republikeinse vrienden maar niet horen
Streng zijn voor jezelf is goed.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet meteen. Dat kun je in kleine stapjes doen.
beetje homofoob ditquote:Op donderdag 30 april 2015 21:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja man, maar het is nu wel klaar, ik haat het als homo's dat doen.
ik heb je aanbod niet eens gezienquote:Op donderdag 30 april 2015 21:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja man, maar het is nu wel klaar, ik haat het als homo's dat doen.
Soms wel, maar je kan ook té streng zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Streng zijn voor jezelf is goed.
Oneens.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms wel, maar je kan ook té streng zijn natuurlijk.
Zijn wel tegen homohuwelijk dus indirect haten ze wel mattie.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Republikeinen haten homos ook (vaak) niet.
Totaal niet eigenlijk.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn wel tegen homohuwelijk dus indirect haten ze wel mattie.
Dat kan. Maar positieve bekrachtiging is vaak toch de beste methode. Dus een beetje lief zijn voor jezelf krijgt soms meer gedaan dan jezelf straffen.quote:
Naja niet in de zin dat ik enorm ambitieus ben ofzo, meer dat ik niet tevreden kan zijn dus als het minder is dan een anderquote:Op donderdag 30 april 2015 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Streng zijn voor jezelf is goed.
In mijn ervaring bij de meeste totaal niet.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan. Maar positieve bekrachtiging is vaak toch de beste methode. Dus een beetje lief zijn voor jezelf krijgt soms meer gedaan dan jezelf straffen.
Bagatelliseren.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In mijn ervaring bij de meeste totaal niet.
Want dan gaan veel mensen falen bagetalliseren.
haha vieze bolletjesslikkerquote:Op donderdag 30 april 2015 21:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik kom van de antillen, homo's worden gekielhaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |