SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Ja, behalve tieten en piemels.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ah. Volgens mij wel van gehoord.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Age of Mythology. en hoe zie jij er uit dan?
Ik lijk een beetje op Hades.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:18 schreef Samzz het volgende:
Ik zou wel eens willen stoeien met Poseidon. Of Hades. Want Hades
.
Hades. Ik ging altijd all-out op archers en Hades had de beste archers.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:16 schreef McGrath het volgende:
Inderdaad een goede tt, met welke god speel je het liefste kaneel?
Als mensen het hebben over "democraat", doelen ze meestal op de Amerikaanse politieke partij van Clinton en Obama etc.quote:
Ik doelde meer op D66 democraat. Maar of ik dat nog echt ben... Ik weet het niet hoor. Heb me niet echt meer in de politiek verdieptquote:Op donderdag 30 april 2015 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hades. Ik ging altijd all-out op archers en Hades had de beste archers.
Kronos is van de uitbreiding toch? Die heb ik nooit gedaan.
[..]
Als mensen het hebben over "democraat", doelen ze meestal op de Amerikaanse politieke partij van Clinton en Obama etc.
Poseidon had beste mythische wezens. En kronos is van Titans ja. Die Titans maken het een stuk lastiger.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hades. Ik ging altijd all-out op archers en Hades had de beste archers.
Kronos is van de uitbreiding toch? Die heb ik nooit gedaan.
[..]
Als mensen het hebben over "democraat", doelen ze meestal op de Amerikaanse politieke partij van Clinton en Obama etc.
Ik ook al tijden niet, maar D66 was altijd veel beloftes en vervolgens alles gelijk overboord gooien. Weggegooide stem dus.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde meer op D66 democraat. Maar of ik dat nog echt ben... Ik weet het niet hoor. Heb me niet echt meer in de politiek verdiept.
Ik heb wel eens een filmpje gezien daarvan. Dat het eigenlijk gewoon een race was om je Titan het eerste te hebben. Leek mij wat minder leuk.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Poseidon had beste mythische wezens. En kronos is van Titans ja. Die Titans maken het een stuk lastiger.
Klopt, in deathmatch is het wel leuk. Maar nog is het niet zeker als je als eerste titan hebt, die giants kunnen er al veel tegen doen.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook al tijden niet, maar D66 was altijd veel beloftes en vervolgens alles gelijk overboord gooien. Weggegooide stem dus.
Helaas, nog steeds geen liberale partij hier.
[..]
Ik heb wel eens een filmpje gezien daarvan. Dat het eigenlijk gewoon een race was om je Titan het eerste te hebben. Leek mij wat minder leuk.
Oh jaquote:Op donderdag 30 april 2015 19:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
hee hallo, ik wou nog van je walletje eten
Die kan ik niet zo goedquote:
Ja, dat is zeker zoquote:Op donderdag 30 april 2015 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook al tijden niet, maar D66 was altijd veel beloftes en vervolgens alles gelijk overboord gooien. Weggegooide stem dus.
Helaas, nog steeds geen liberale partij hier.
[..]
Ik heb wel eens een filmpje gezien daarvan. Dat het eigenlijk gewoon een race was om je Titan het eerste te hebben. Leek mij wat minder leuk.
Zet em op tijger 🐯quote:Op donderdag 30 april 2015 19:28 schreef McGrath het volgende:
Ik moet eigenlijk nu even DjeDje doen. tot straks.
Je watquote:Op donderdag 30 april 2015 19:29 schreef McGrath het volgende:
Mortaxx, mijn moeder heeft geen tijd om mijn opskeer te doen
Waarom je moeder.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:29 schreef McGrath het volgende:
Mijn moeder doet het altijd en ik ben nu niet in rotterdamquote:Op donderdag 30 april 2015 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom je moeder.
Je hebt in Rotterdam die hipsterplek voor opskeer
gwn mattie laten doen voor pakje sigarettenquote:Op donderdag 30 april 2015 19:29 schreef McGrath het volgende:
Is ze goed?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mijn moeder doet het altijd en ik ben nu niet in rotterdam
Oh ja, de Justin Bieber-look, toch?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat de zijkanten worden opgeschoren, sorry voor het jeugdige taalgebruik
Ik vind er niet zo veel aanquote:Op donderdag 30 april 2015 19:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat vond jij toch leuk bij je toyboys?
En dan lekker met je handen er doorheen woelenquote:Op donderdag 30 april 2015 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind er niet zo veel aan. Doe mij maar een lekkere volle bos haar
.
Ben ik ff blij dat mijn moeder geen tijd heeftquote:Op donderdag 30 april 2015 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind er niet zo veel aan. Doe mij maar een lekkere volle bos haar
.
blijf Gvd van m'n haar afquote:Op donderdag 30 april 2015 19:43 schreef xBubbles het volgende:
[..]
En dan lekker met je handen er doorheen woelen
Moet je wel een vent hebben die dat oké vindtquote:Op donderdag 30 april 2015 19:43 schreef xBubbles het volgende:
[..]
En dan lekker met je handen er doorheen woelen
Foto van je volle bosquote:Op donderdag 30 april 2015 19:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat mijn moeder geen tijd heeft
Gewoon op straat en alles moet je er vanaf blijven, tijdens het stoeien is het gedoogd.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je wel een vent hebben die dat oké vindt. Ik ken mannen die wat betreft hun haar nog ijdeler zijn dan Gerard Joling
.
Ugh, hou maar opquote:Op donderdag 30 april 2015 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je wel een vent hebben die dat oké vindt. Ik ken mannen die wat betreft hun haar nog ijdeler zijn dan Gerard Joling
.
Oh ja, okéquote:Op donderdag 30 april 2015 19:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gewoon op straat en alles moet je er vanaf blijven, tijdens het stoeien is het gedoogd.
Ach, wat boeit dat nouquote:Op donderdag 30 april 2015 19:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gewoon op straat en alles moet je er vanaf blijven, tijdens het stoeien is het gedoogd.
stomp in de zijquote:Op donderdag 30 april 2015 19:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ugh, hou maar op
Maar heb wel een man in m'n klas die dat echt constant bij mij doet
Gewoon krabbenquote:Op donderdag 30 april 2015 19:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ugh, hou maar op
Maar heb wel een man in m'n klas die dat echt constant bij mij doet
Ja maar, m'n haarquote:Op donderdag 30 april 2015 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, wat boeit dat nou. Ik ga ook niet janken als een man over m'n haar strijkt.
Maar dan doen we moeite om het goed te laten zitten met kilo's gel enzo en dan met één beweging zit het niet meerquote:Op donderdag 30 april 2015 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt niet uit als er iemand aan zit.
Gelquote:Op donderdag 30 april 2015 19:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar dan doen we moeite om het goed te laten zitten met kilo's gel enzo en dan met één beweging zit het niet meer
Gelhaarquote:Op donderdag 30 april 2015 19:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar dan doen we moeite om het goed te laten zitten met kilo's gel enzo en dan met één beweging zit het niet meer
Ik doe nu pommade.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
wrm gelquote:Op donderdag 30 april 2015 19:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wax is prima. Gel isquote:Op donderdag 30 april 2015 19:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe het zit als ik er geen wax of shit in doe.
vind het meer bij polen horen.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Hitler kapsel is wel wat voor jou mcgrath
Hitlerjugend beste Jugendquote:Op donderdag 30 april 2015 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Hitler kapsel is wel wat voor jou mcgrath
Heppie vindt dit leuk.quote:
Ik zou heel verbaasd zijn als mijn haar zou staan.quote:
picsquote:Op donderdag 30 april 2015 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben sinds vorige week 5x zo genoemd
heet je jugend?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nieuwe kledingstijl?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hee samzz, wanneer komt de sandwich date?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo heette mijn venus vliegenvanger.
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
[..]
5 euro
[..]
nee nieuw tjapsel
Dat weet ik niet, liefje.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hee samzz, wanneer komt de sandwich date?
smoothlikeyatsquote:Op donderdag 30 april 2015 19:59 schreef McGrath het volgende:
Oke, dm me als je het weetik ben even weg.
Okéquote:Op donderdag 30 april 2015 19:59 schreef McGrath het volgende:
Oke, dm me als je het weetik ben even weg.
Pizza bij kaarslichtquote:Op donderdag 30 april 2015 20:07 schreef Etsu het volgende:
Dit hebben Paxcon en ik gegeten.
[ afbeelding ]
Banaan op pizza heb ik ook even geproefd en ik vind t te pruimen, maar niet fantastisch.
Het was ook heel gezelligquote:Op donderdag 30 april 2015 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pizza bij kaarslicht. Zo romantisch.
Alleen jammer van de regen toen we buiten stonden.quote:
vertraging sta nu bij Assenquote:Op donderdag 30 april 2015 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar was je dan? Om 19:00 zagen we je niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |