SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Ja, behalve tieten en piemels.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ah. Volgens mij wel van gehoord.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Age of Mythology. en hoe zie jij er uit dan?
Ik lijk een beetje op Hades.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:18 schreef Samzz het volgende:
Ik zou wel eens willen stoeien met Poseidon. Of Hades. Want Hades
.
Hades. Ik ging altijd all-out op archers en Hades had de beste archers.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:16 schreef McGrath het volgende:
Inderdaad een goede tt, met welke god speel je het liefste kaneel?
Als mensen het hebben over "democraat", doelen ze meestal op de Amerikaanse politieke partij van Clinton en Obama etc.quote:
Ik doelde meer op D66 democraat. Maar of ik dat nog echt ben... Ik weet het niet hoor. Heb me niet echt meer in de politiek verdieptquote:Op donderdag 30 april 2015 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hades. Ik ging altijd all-out op archers en Hades had de beste archers.
Kronos is van de uitbreiding toch? Die heb ik nooit gedaan.
[..]
Als mensen het hebben over "democraat", doelen ze meestal op de Amerikaanse politieke partij van Clinton en Obama etc.
Poseidon had beste mythische wezens. En kronos is van Titans ja. Die Titans maken het een stuk lastiger.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hades. Ik ging altijd all-out op archers en Hades had de beste archers.
Kronos is van de uitbreiding toch? Die heb ik nooit gedaan.
[..]
Als mensen het hebben over "democraat", doelen ze meestal op de Amerikaanse politieke partij van Clinton en Obama etc.
Ik ook al tijden niet, maar D66 was altijd veel beloftes en vervolgens alles gelijk overboord gooien. Weggegooide stem dus.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde meer op D66 democraat. Maar of ik dat nog echt ben... Ik weet het niet hoor. Heb me niet echt meer in de politiek verdiept.
Ik heb wel eens een filmpje gezien daarvan. Dat het eigenlijk gewoon een race was om je Titan het eerste te hebben. Leek mij wat minder leuk.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Poseidon had beste mythische wezens. En kronos is van Titans ja. Die Titans maken het een stuk lastiger.
Klopt, in deathmatch is het wel leuk. Maar nog is het niet zeker als je als eerste titan hebt, die giants kunnen er al veel tegen doen.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook al tijden niet, maar D66 was altijd veel beloftes en vervolgens alles gelijk overboord gooien. Weggegooide stem dus.
Helaas, nog steeds geen liberale partij hier.
[..]
Ik heb wel eens een filmpje gezien daarvan. Dat het eigenlijk gewoon een race was om je Titan het eerste te hebben. Leek mij wat minder leuk.
Oh jaquote:Op donderdag 30 april 2015 19:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
hee hallo, ik wou nog van je walletje eten
Die kan ik niet zo goedquote:
Ja, dat is zeker zoquote:Op donderdag 30 april 2015 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook al tijden niet, maar D66 was altijd veel beloftes en vervolgens alles gelijk overboord gooien. Weggegooide stem dus.
Helaas, nog steeds geen liberale partij hier.
[..]
Ik heb wel eens een filmpje gezien daarvan. Dat het eigenlijk gewoon een race was om je Titan het eerste te hebben. Leek mij wat minder leuk.
Zet em op tijger 🐯quote:Op donderdag 30 april 2015 19:28 schreef McGrath het volgende:
Ik moet eigenlijk nu even DjeDje doen. tot straks.
Je watquote:Op donderdag 30 april 2015 19:29 schreef McGrath het volgende:
Mortaxx, mijn moeder heeft geen tijd om mijn opskeer te doen
Waarom je moeder.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:29 schreef McGrath het volgende:
Mijn moeder doet het altijd en ik ben nu niet in rotterdamquote:Op donderdag 30 april 2015 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom je moeder.
Je hebt in Rotterdam die hipsterplek voor opskeer
gwn mattie laten doen voor pakje sigarettenquote:Op donderdag 30 april 2015 19:29 schreef McGrath het volgende:
Is ze goed?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mijn moeder doet het altijd en ik ben nu niet in rotterdam
Oh ja, de Justin Bieber-look, toch?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat de zijkanten worden opgeschoren, sorry voor het jeugdige taalgebruik
Ik vind er niet zo veel aanquote:Op donderdag 30 april 2015 19:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat vond jij toch leuk bij je toyboys?
En dan lekker met je handen er doorheen woelenquote:Op donderdag 30 april 2015 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind er niet zo veel aan. Doe mij maar een lekkere volle bos haar
.
Ben ik ff blij dat mijn moeder geen tijd heeftquote:Op donderdag 30 april 2015 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind er niet zo veel aan. Doe mij maar een lekkere volle bos haar
.
blijf Gvd van m'n haar afquote:Op donderdag 30 april 2015 19:43 schreef xBubbles het volgende:
[..]
En dan lekker met je handen er doorheen woelen
Moet je wel een vent hebben die dat oké vindtquote:Op donderdag 30 april 2015 19:43 schreef xBubbles het volgende:
[..]
En dan lekker met je handen er doorheen woelen
Foto van je volle bosquote:Op donderdag 30 april 2015 19:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat mijn moeder geen tijd heeft
Gewoon op straat en alles moet je er vanaf blijven, tijdens het stoeien is het gedoogd.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je wel een vent hebben die dat oké vindt. Ik ken mannen die wat betreft hun haar nog ijdeler zijn dan Gerard Joling
.
Ugh, hou maar opquote:Op donderdag 30 april 2015 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je wel een vent hebben die dat oké vindt. Ik ken mannen die wat betreft hun haar nog ijdeler zijn dan Gerard Joling
.
Oh ja, okéquote:Op donderdag 30 april 2015 19:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gewoon op straat en alles moet je er vanaf blijven, tijdens het stoeien is het gedoogd.
Ach, wat boeit dat nouquote:Op donderdag 30 april 2015 19:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gewoon op straat en alles moet je er vanaf blijven, tijdens het stoeien is het gedoogd.
stomp in de zijquote:Op donderdag 30 april 2015 19:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ugh, hou maar op
Maar heb wel een man in m'n klas die dat echt constant bij mij doet
Gewoon krabbenquote:Op donderdag 30 april 2015 19:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ugh, hou maar op
Maar heb wel een man in m'n klas die dat echt constant bij mij doet
Ja maar, m'n haarquote:Op donderdag 30 april 2015 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, wat boeit dat nou. Ik ga ook niet janken als een man over m'n haar strijkt.
Maar dan doen we moeite om het goed te laten zitten met kilo's gel enzo en dan met één beweging zit het niet meerquote:Op donderdag 30 april 2015 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt niet uit als er iemand aan zit.
Gelquote:Op donderdag 30 april 2015 19:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar dan doen we moeite om het goed te laten zitten met kilo's gel enzo en dan met één beweging zit het niet meer
Gelhaarquote:Op donderdag 30 april 2015 19:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar dan doen we moeite om het goed te laten zitten met kilo's gel enzo en dan met één beweging zit het niet meer
Ik doe nu pommade.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
wrm gelquote:Op donderdag 30 april 2015 19:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wax is prima. Gel isquote:Op donderdag 30 april 2015 19:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe het zit als ik er geen wax of shit in doe.
vind het meer bij polen horen.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Hitler kapsel is wel wat voor jou mcgrath
Hitlerjugend beste Jugendquote:Op donderdag 30 april 2015 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Hitler kapsel is wel wat voor jou mcgrath
Heppie vindt dit leuk.quote:
Ik zou heel verbaasd zijn als mijn haar zou staan.quote:
picsquote:Op donderdag 30 april 2015 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben sinds vorige week 5x zo genoemd
heet je jugend?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nieuwe kledingstijl?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hee samzz, wanneer komt de sandwich date?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo heette mijn venus vliegenvanger.
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
[..]
5 euro
[..]
nee nieuw tjapsel
Dat weet ik niet, liefje.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hee samzz, wanneer komt de sandwich date?
smoothlikeyatsquote:Op donderdag 30 april 2015 19:59 schreef McGrath het volgende:
Oke, dm me als je het weetik ben even weg.
Okéquote:Op donderdag 30 april 2015 19:59 schreef McGrath het volgende:
Oke, dm me als je het weetik ben even weg.
Pizza bij kaarslichtquote:Op donderdag 30 april 2015 20:07 schreef Etsu het volgende:
Dit hebben Paxcon en ik gegeten.
[ afbeelding ]
Banaan op pizza heb ik ook even geproefd en ik vind t te pruimen, maar niet fantastisch.
Het was ook heel gezelligquote:Op donderdag 30 april 2015 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pizza bij kaarslicht. Zo romantisch.
Alleen jammer van de regen toen we buiten stonden.quote:
vertraging sta nu bij Assenquote:Op donderdag 30 april 2015 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar was je dan? Om 19:00 zagen we je niet
Ahhhhquote:Op donderdag 30 april 2015 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen jammer van de regen toen we buiten stonden.
Paxcon gaf me z'n jas niet eens waardoor ik nu kou heb gevat
Wat een gentlemanquote:Op donderdag 30 april 2015 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen jammer van de regen toen we buiten stonden.
Paxcon gaf me z'n jas niet eens waardoor ik nu kou heb gevat
Yats is een goede jongenquote:Op donderdag 30 april 2015 20:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daar wil ik niet mee geassocieerd worden
Kom maar bij mijquote:Op donderdag 30 april 2015 20:25 schreef xBubbles het volgende:
Heeft iemand een kacheltje dat ik even mag lenen?
Ja ofcquote:Op donderdag 30 april 2015 20:22 schreef McGrath het volgende:
Ik moet ook nog langs assen etsu, houd je het een beetje heel?
Lievquote:Op donderdag 30 april 2015 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom maar bij mij. Ik ben een levende kachel.
ja man was tijdje weg maar ben er weerquote:Op donderdag 30 april 2015 20:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Hee Inso
Weer terug in de land van de levenden
Zo ben ik. En een levende kachel. Wijntje?quote:
Lol naar kaas?quote:Op donderdag 30 april 2015 20:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh vandaar die stank
hahahahahahahaha goeie he
Daar zeg ik zeker geen nee tegenquote:Op donderdag 30 april 2015 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo ben ik. En een levende kachel. Wijntje?
oooh wat ben je ook grappig voor je leeftijdquote:Op donderdag 30 april 2015 20:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Naar poep, zijn luiertje zal wel vol zitten
Overal leeftijd bij halen, kinderachtig weerquote:Op donderdag 30 april 2015 20:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
oooh wat ben je ook grappig voor je leeftijd
haten jullie elkaarquote:Op donderdag 30 april 2015 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Overal leeftijd bij halen, kinderachtig weer
Al moet je wat, op argumenten win je het van niemand hier
Het moet er hier weer HARD tegen HARD aan toe gaan.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man deze man maakt een kusjekroel van deze SC
Meh, maar inhoudelijk soms ook wel goed.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het moet er hier weer HARD tegen HARD aan toe gaan.
Matig, matig, matig.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh, maar inhoudelijk soms ook wel goed.
Politiek is gedurende jouw afwezigheid niet EEN keer besproken.
Ik vind het fijn dat je er zoveel plezier mee hebt.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Overal leeftijd bij halen, kinderachtig weer
Al moet je wat, op basis van argumenten win je het van niemand hier
Doe jij kitesurfenquote:Op donderdag 30 april 2015 20:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Heerlijk, wel moe.
Heel de middag wezen kitesurfen
Ik dacht dat ik dat deedquote:Op donderdag 30 april 2015 20:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man deze man maakt een kusjekroel van deze SC
Gaaf hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 20:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Scheveningen.
[ afbeelding ]
Die met die groene ben ik
Ja hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ey Fokkie, nog gezien dat ik vakantie heb geboekt?
Oh, op die manier. Valt wel mee, toch?quote:Op donderdag 30 april 2015 20:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hosselt niet iedereen ongeacht geslacht, iets wat hij wel probeert.
Ze hebben documenten nog steeds niet bevestigd hequote:
hoe lang duur talquote:Op donderdag 30 april 2015 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben documenten nog steeds niet bevestigd he
Dat wil jij graagquote:Op donderdag 30 april 2015 20:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hosselt niet iedereen ongeacht geslacht, iets wat hij wel probeert.
Je gaat zowat elke maand op vakantie nuquote:Op donderdag 30 april 2015 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een weekje all incl. hotel in Turkije aan het strand in de aanbieding gepakt.
Vanaf maandag. Vind het echt debiel.quote:
Januari voor het laatst hoor.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat zowat elke maand op vakantie nu
Fokkie.quote:
hahah unibetquote:Op donderdag 30 april 2015 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanaf maandag. Vind het echt debiel.
Rijke stinkerdquote:Op donderdag 30 april 2015 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Januari voor het laatst hoor.
En juni niet.
Mei, juli en augustus en oktober.
Hoi Feerbeerquote:
Jeetjequote:Op donderdag 30 april 2015 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Januari voor het laatst hoor.
En juni niet.
Mei, juli en augustus en oktober.
Durf ook niks meer te storten nuquote:
Gewoon goed opletten.quote:
wtf zo cheap en dan zit Japan daarbij?quote:Op donderdag 30 april 2015 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon goed opletten.
Ik ben in totaal zo'n 2300 euro kwijt. Voor alle 6 vakanties. En voor dat geld heb ik 2 weken Japan gedaan.![]()
Iets met prioriteiten.
En de overige 10k van papa zeker.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon goed opletten.
Ik ben in totaal zo'n 2300 euro kwijt. Voor alle 6 vakanties. En voor dat geld heb ik 2 weken Japan gedaan.![]()
Iets met prioriteiten.
Hey, merk je me nu pas op?quote:
Nee. 6 vakanties: Turkije mei (800), Denemarken juli (350), Turkije juli (600), Cyprus augustus (300), Rome (niks ivm tickets bij Turkije), Ethiopië (350)quote:Op donderdag 30 april 2015 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wtf zo cheap en dan zit Japan daarbij?
Nee.quote:
Hawaï toch ookquote:Op donderdag 30 april 2015 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. 6 vakanties: Turkije mei (800), Denemarken juli (350), Turkije juli (600), Cyprus augustus (300), Rome (niks ivm tickets bij Turkije), Ethiopië (350)
Oke, vooruit, 2400.
Vorig jaar gaf ik ook zoiets uit aan 2 weken Japan bedoelde ik te zeggen.
Oh... Ik heb nu de laptop en je UI viel me opquote:Op donderdag 30 april 2015 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.Daarvoor ook al een paar keer terwijl je er was. Maar geeft niet.
Oh zo dacht alquote:Op donderdag 30 april 2015 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. 6 vakanties: Turkije mei (800), Denemarken juli (350), Turkije juli (600), Cyprus augustus (300), Rome (niks ivm tickets bij Turkije), Ethiopië (350)
Oke, vooruit, 2400.
Vorig jaar gaf ik ook zoiets uit aan 2 weken Japan bedoelde ik te zeggen.
Ah, ja. Op mobiel mis ik ook altijd veel dingen.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh... Ik heb nu de laptop en je UI viel me op.
Je hebt nieuwjaar daar toch gevierdquote:Op donderdag 30 april 2015 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat was wel een duur geintje, inderdaad. Maar dat was vorig jaar.
Was het wel de moeite waard of vond je het achteraf bullshit om zoveel te payen.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:50 schreef Etsu het volgende:
Ik was zo'n 8k kwijt voor een week Hawaii incl. tickets.![]()
Duurste vakantie ooit en ga het niet snel weer overdoen.
Ja, moet je er wel even bij vertellen dat de normale vakantieganger niet businessclass vliegtquote:Op donderdag 30 april 2015 20:50 schreef Etsu het volgende:
Wat een rijke tatta is het ook.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, moet je er wel even bij vertellen dat de normale vakantieganger niet businessclass vliegt
Ik dus ookquote:Op donderdag 30 april 2015 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, ja. Op mobiel mis ik ook altijd veel dingen.
quote:Op donderdag 30 april 2015 20:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Was het wel de moeite waard of vond je het achteraf bullshit om zoveel te payen.
5k voor de tickets idd. Alsnog: 3k uitgegeven in één week aan hotel en eten en dingen doen.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, moet je er wel even bij vertellen dat de normale vakantieganger niet businessclass vliegt
Jezusquote:Op donderdag 30 april 2015 20:50 schreef Etsu het volgende:
Wtf business classquote:Op donderdag 30 april 2015 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2015 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wtf business class
Etsu wil je met mij trouwen. Wel platonische relatie
Yolo toch.quote:
gewoon investering in frequent flyer points tochquote:Op donderdag 30 april 2015 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Yolo toch.
En het is bijna 24 uur reizen waarvan 17 uur ofzo vliegen, dan zit je wel graag ruim.
Haha klopt. Kan bijna een retourtje Afrika gratis boeken.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon investering in frequent flyer points toch
Of een auto kopenquote:Op donderdag 30 april 2015 20:54 schreef Fok-it het volgende:
Snap dat echt niet trouwens inderdaad. Je kan voor 5k maanden reizen
Daar heb ik toch niks aanquote:
Ik had economy plus. Vanuit Houston niemand op de stoelen naast me dus ben gewoon languit gaan liggenquote:Op donderdag 30 april 2015 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Yolo toch.
En het is bijna 24 uur reizen waarvan 17 uur ofzo vliegen, dan zit je wel graag ruim.
Ik zou de eerste zijn.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
rijden ze al met autos in zeeland? XDXD
klopt kun je best goed investeren in vluchten op die manierquote:Op donderdag 30 april 2015 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haha klopt. Kan bijna een retourtje Afrika gratis boeken.
Bij mij zat alles vol. Van SF naar Hawaii zat een dikke negerman naast mij, was ook vreselijk aangezien business class in zo'n oud Delta toestel niets voorstelt en tegenwoordig economy class van KLM is.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had economy plus. Vanuit Houston niemand op de stoelen naast me dus ben gewoon languit gaan liggen
Economy van KLM.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij mij zat alles vol. Van SF naar Hawaii zat een dikke negerman naast mij, was ook vreselijk aangezien business class in zo'n oud Delta toestel niets voorstelt en tegenwoordig economy class van KLM is.![]()
En ik was vies moe.
Je zat naast McGrath?quote:Op donderdag 30 april 2015 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij mij zat alles vol. Van SF naar Hawaii zat een dikke negerman naast mij, was ook vreselijk aangezien business class in zo'n oud Delta toestel niets voorstelt en tegenwoordig economy class van KLM is.![]()
En ik was vies moe.
Valt allemaal erg mee.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
Etsu is echt filthy rich
Laten we heist zetten
I feel youquote:Op donderdag 30 april 2015 20:58 schreef Fera het volgende:
En ik maar blij zijn dat ik vanmiddag tien cent vond in de bus.
Ik neem het mezelf niet kwalijk dat ik jelly ben neequote:Op donderdag 30 april 2015 20:58 schreef Fera het volgende:
En ik maar blij zijn dat ik vanmiddag tien cent vond in de bus.
opvragenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zie nu dat ik ffp van Lima naar Amsterdam niet heb gehad
je bent voor iemand jouw leeftijd aardig rijkquote:
Ja, voor mijn leeftijd wel, maar wereldwijd gezien.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je bent voor iemand jouw leeftijd aardig rijk
Ik ken niet veel mensen die zoveel uit kunnen geven aan een reis.quote:
Dan nog rijker. Grootste deel van mensheid heeft NIETSquote:Op donderdag 30 april 2015 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, voor mijn leeftijd wel, maar wereldwijd gezien.
Nee, kom maar knuffelenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben ik ineens weer gedegradeerd tot pispaaltje?
Dat is vrijwel iedereen in westerse wereld.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan nog rijker. Grootste deel van mensheid heeft NIETS
het was een grap, ik pak paxcon 100x per dag met zo'n grapquote:Op donderdag 30 april 2015 21:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben ik ineens weer gedegradeerd tot pispaaltje?
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan nog rijker. Grootste deel van mensheid heeft NIETS
Alleen als je me pijpt.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
Etsu moet vakantie voor ons betalen. Dat is solidariteit
Aaah Mortaxx, doe even. Ik kan wel een vakantie gebruiken.quote:
Ik neem niet eens meer de moeite om jelly te zijn. Het is zoals het is.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik neem het mezelf niet kwalijk dat ik jelly ben nee
Ik ben ook niet jaloers, ik ben heel gelukkig met wat ik nu heb.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem niet eens meer de moeite om jelly te zijn. Het is zoals het is.
Nu ik dit allemaal zo lees vind ik het erg raar dat ik vanavond de rekening moest betalenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
Etsu moet vakantie voor ons betalen. Dat is solidariteit
Ja. Als je zo makkelijk kon denken..quote:Op donderdag 30 april 2015 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem niet eens meer de moeite om jelly te zijn. Het is zoals het is.
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu ik dit allemaal zo lees vind ik het erg raar dat ik vanavond de rekening moest betalen
dat maakt wel veel goedquote:
Dat van mij was ook een grap en daarnaast: dat is paxconquote:Op donderdag 30 april 2015 21:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het was een grap, ik pak paxcon 100x per dag met zo'n grap
Goede instelling.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook niet jaloers, ik ben heel gelukkig met wat ik nu heb.
Dat kun je leren.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Als je zo makkelijk kon denken..
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat maakt wel veel goed
[..]
Dat van mij was ook een grap en daarnaast: dat is paxcon
daarvoor moet je mijn cum slikken en ik je anaal pakkenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
drie maanden zuidoost Azië plus twee weken allin alles bali
Alles bedoel jequote:Op donderdag 30 april 2015 21:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat maakt wel veel goed
[..]
normaal hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu ik dit allemaal zo lees vind ik het erg raar dat ik vanavond de rekening moest betalen
Wat bedoel je hier mee?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat maakt wel veel goed
[..]
Komt wel weer als ik tevreden kan zijn over bepaalde aspectenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Goede instelling.
[..]
Dat kun je leren.
Ik denk er even over naquote:Op donderdag 30 april 2015 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
daarvoor moet je mijn cum slikken en ik je anaal pakken
Walletjes... Je hebt ze obviously nog nooit gemeetquote:Op donderdag 30 april 2015 21:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
ligt er aan of je je walletjes goed gebruikt.
en jij?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij zou nog ja zeggen ook he voor een paar duizend
hoeveel krijg ik daar voor?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
daarvoor moet je mijn cum slikken en ik je anaal pakken
Misschien moet je het omdraaien. Door leren minder jelly te zijn, ben je sneller tevreden met wat je hebt.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt wel weer als ik tevreden kan zijn over bepaalde aspecten
Dit is nog eens wijsheidquote:Op donderdag 30 april 2015 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien moet je het omdraaien. Door leren minder jelly te zijn, ben je sneller tevreden met wat je hebt.
Ik heb ff in je fotoboek gekeken. Ik probeer alleen subtiel te zijn.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Walletjes... Je hebt ze obviously nog nooit gemeet. Maar, dat doe ik.
Echt he gaat om 6-7k voor tien minuutjes werkquote:Op donderdag 30 april 2015 21:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij zou nog ja zeggen ook he voor een paar duizend
Zeg nou gewoon ja joh, kunnen we lachenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het was een grap, ik pak paxcon 100x per dag met zo'n grap
Zou nooit doenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt he gaat om 6-7k voor tien minuutjes werk
Doe mijquote:Op donderdag 30 april 2015 21:08 schreef Etsu het volgende:
Als ik op sterven lig en ik geen relatie heb, dan moet ik met iemand van jullie trouwen zodat een van jullie mijn geld heeft.
Ik neig naar Mordaxx.
Je gevoel voor humor is ook nogal vreemd.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon ja joh, kunnen we lachen
Nee, want als je niet veel/niks hebt om tevreden over te zijn kan je daar ook niet tevreden over zijn. Als je dat wel bent ja dan neem je met te weinig genoegen vind ik.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien moet je het omdraaien. Door leren minder jelly te zijn, ben je sneller tevreden met wat je hebt.
Wat als je niet trouwt.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:08 schreef Etsu het volgende:
Als ik op sterven lig en ik geen relatie heb, dan moet ik met iemand van jullie trouwen zodat een van jullie mijn geld heeft.
Ik neig naar Mordaxx.
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:08 schreef Toto69 het volgende:
als ik door etsu 5 minuten te pijpen zou herstellen en nooit meer last zou hebben/krijgen deed ik het direct
Dat is best iets om tevreden over te zijnquote:Op donderdag 30 april 2015 21:08 schreef Fok-it het volgende:
Ja of je moet tevreden zijn dat je in een veilig land leeft, dak boven je hoofd enz enz
Dit is FOK!. Subtiliteit bewaar je maar voor het Viva-forumquote:Op donderdag 30 april 2015 21:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb ff in je fotoboek gekeken. Ik probeer alleen subtiel te zijn.
Waaorm Morta? Ik ben armquote:Op donderdag 30 april 2015 21:08 schreef Etsu het volgende:
Ik neig naar Mordaxx.
Dan gaat het geld naar fok-it als ie etsus gebruikte condoom eet heeft etsu wel eens gezegdquote:Op donderdag 30 april 2015 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat als je niet trouwt.
Ik zou alles keihard spenden trouwens
gaat het naar mijn familiequote:Op donderdag 30 april 2015 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat als je niet trouwt.
Ik zou alles keihard spenden trouwens
Oke, ik moet daar nog even aan wennen.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is FOK!. Subtiliteit bewaar je maar voor het Viva-forum.
Daar zul je je nog over verbazenquote:
Dat is nogal logischquote:Op donderdag 30 april 2015 21:08 schreef Toto69 het volgende:
als ik door etsu 5 minuten te pijpen zou herstellen en nooit meer last zou hebben/krijgen deed ik het direct
Tevreden zijn moet geen streven worden. Want streven naar tevredenheid is als streven naar perfectie. Dat kan alleen maar eindigen in teleurstelling. Het is beter om niet teveel te kijken naar wat andere mensen meer hebben dan jij.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, want als je niet veel/niks hebt om tevreden over te zijn kan je daar ook niet tevreden over zijn. Als je dat wel bent ja dan neem je met te weinig genoegen vind ik.
Pas als je dingen hebt waar je tevreden over kan zijn word je automatisch minder jelly denk ik.
Ja of je moet tevreden zijn dat je in een veilig land leeft, dak boven je hoofd enz enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |