Mijn moeder doet het altijd en ik ben nu niet in rotterdamquote:Op donderdag 30 april 2015 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom je moeder.
Je hebt in Rotterdam die hipsterplek voor opskeer
gwn mattie laten doen voor pakje sigarettenquote:Op donderdag 30 april 2015 19:29 schreef McGrath het volgende:
Mortaxx, mijn moeder heeft geen tijd om mijn opskeer te doen
Is ze goed?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mijn moeder doet het altijd en ik ben nu niet in rotterdam
Oh ja, de Justin Bieber-look, toch?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat de zijkanten worden opgeschoren, sorry voor het jeugdige taalgebruik
Ik vind er niet zo veel aanquote:Op donderdag 30 april 2015 19:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat vond jij toch leuk bij je toyboys?
En dan lekker met je handen er doorheen woelenquote:Op donderdag 30 april 2015 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind er niet zo veel aan. Doe mij maar een lekkere volle bos haar
.
Ben ik ff blij dat mijn moeder geen tijd heeftquote:Op donderdag 30 april 2015 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind er niet zo veel aan. Doe mij maar een lekkere volle bos haar
.
blijf Gvd van m'n haar afquote:Op donderdag 30 april 2015 19:43 schreef xBubbles het volgende:
[..]
En dan lekker met je handen er doorheen woelen
Moet je wel een vent hebben die dat oké vindtquote:Op donderdag 30 april 2015 19:43 schreef xBubbles het volgende:
[..]
En dan lekker met je handen er doorheen woelen
Foto van je volle bosquote:Op donderdag 30 april 2015 19:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat mijn moeder geen tijd heeft
Gewoon op straat en alles moet je er vanaf blijven, tijdens het stoeien is het gedoogd.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je wel een vent hebben die dat oké vindt. Ik ken mannen die wat betreft hun haar nog ijdeler zijn dan Gerard Joling
.
Ugh, hou maar opquote:Op donderdag 30 april 2015 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je wel een vent hebben die dat oké vindt. Ik ken mannen die wat betreft hun haar nog ijdeler zijn dan Gerard Joling
.
Oh ja, okéquote:Op donderdag 30 april 2015 19:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gewoon op straat en alles moet je er vanaf blijven, tijdens het stoeien is het gedoogd.
Ach, wat boeit dat nouquote:Op donderdag 30 april 2015 19:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gewoon op straat en alles moet je er vanaf blijven, tijdens het stoeien is het gedoogd.
stomp in de zijquote:Op donderdag 30 april 2015 19:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ugh, hou maar op
Maar heb wel een man in m'n klas die dat echt constant bij mij doet
Gewoon krabbenquote:Op donderdag 30 april 2015 19:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ugh, hou maar op
Maar heb wel een man in m'n klas die dat echt constant bij mij doet
Ja maar, m'n haarquote:Op donderdag 30 april 2015 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, wat boeit dat nou. Ik ga ook niet janken als een man over m'n haar strijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |