Hij heeft een date met djedjequote:Op donderdag 30 april 2015 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zit nu in de bios?Als ik toevallig even kijk hoe laat het is onder de film krijg ik gelijk boze blikken vanwege het licht op m`n schermpje
Welke bioscoopquote:Op donderdag 30 april 2015 21:42 schreef McGrath het volgende:
Ik zit in de bios naar avengers te kijken.
Ja, de loveseats achteraan.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zit nu in de bios?Als ik toevallig even kijk hoe laat het is onder de film krijg ik gelijk boze blikken vanwege het licht op m`n schermpje
Ik bedoel er verder niks mee hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus, sorry hoor. Ik vind hem bot overkomen naar aanleiding van wat jij over hem typte. Dit meer naar je gading?
Nederlanders vinden zomaar dat je familie mag beledigen.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel er verder niks mee hoorIk vind het alleen niet fijn als iedereen meteen zegt: Goh wat een lul dit dat. Hij zal er verder ook niks aan kunnen doen.
Met wie?quote:
Dat kan.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel er verder niks mee hoorIk vind het alleen niet fijn als iedereen meteen zegt: Goh wat een lul dit dat. Hij zal er verder ook niks aan kunnen doen.
niet zo jaloers, etsu is helemaal van jouquote:Op donderdag 30 april 2015 21:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij wil alleen maar dingen met paxcon doen
VInd je dat niet logisch dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |