wanna lulquote:Op donderdag 30 april 2015 21:26 schreef Fok-it het volgende:
Ook wel goed om te horen trouwens dat je vader niet trots op je kan zijnHeeft de band niet echt goed verbeterd
heeft toch ook autismequote:Op donderdag 30 april 2015 21:26 schreef Fok-it het volgende:
Ook wel goed om te horen trouwens dat je vader niet trots op je kan zijnHeeft de band niet echt goed verbeterd
Dat is dan wel hard van je vader.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nou ja
Mijn vader heeft al een keer vroeger uitgesproken dat hij trotser is op mijn broertje dan op mij als ik met iets laags zou eindigen dusja.
Denk het wel jaquote:
Niet tegen mij hoor. Maar m`n moeder heeft hem ooit gevraagd van ja: Ook al wordt hij vuilnisman *ik zeg maar wat* kan je toch net zo trots op hem zijn als *broertje en toen zei hij: nee dan ben ik minder trots op hem ofzoquote:
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet tegen mij hoor. Maar m`n moeder heeft hem ooit gevraagd van ja: Ook al wordt hij vuilnisman *ik zeg maar wat* kan je toch net zo trots op hem zijn als *broertje en toen zei hij: nee dan ben ik minder trots op hem ofzo
Dat zegt heel veel over hem.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet tegen mij hoor. Maar m`n moeder heeft hem ooit gevraagd van ja: Ook al wordt hij vuilnisman *ik zeg maar wat* kan je toch net zo trots op hem zijn als *broertje en toen zei hij: nee dan ben ik minder trots op hem ofzo
Nog steeds wel lullig dat hij het überhaupt denkt.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh hij houdt wel van me hoor en allesquote:
Denk dat veel vaders dat wel denken. Alleen het niet uitspreken omdat ze niet autisme hebbenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:30 schreef Fera het volgende:
Nog steeds wel lullig dat hij het überhaupt denkt.
Ja heeft m`n moeder ook hoor.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog steeds wel lullig dat hij het überhaupt denkt.Mijn moeder is eerder trots op wie je bent als persoon, niet wat je doet om geld te verdienen.
Mijn ouders ook. Er is meer, veel meer, in het leven dan slechts geld verdienen.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog steeds wel lullig dat hij het überhaupt denkt.Mijn moeder is eerder trots op wie je bent als persoon, niet wat je doet om geld te verdienen.
Die van jouw leeft tenminste nog.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:26 schreef Fok-it het volgende:
Mja, hij klinkt wel als een lul.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh hij houdt wel van me hoor en allesMaar ja weet niet.
Ik wil hem niet wegzetten als een lul ofzo dat niet
Misschien de wat meer conservatieve types wel. Maar uiteindelijk houd je van je kind om andere redenen. Dat veel vaders (en ook moeders denk ik) willen dat je goed terecht komt is meer zodat zij gerust kunnen zijn dat je later niets te kort komt.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk dat veel vaders dat wel denken. Alleen het niet uitspreken omdat ze niet autisme hebben
Gewoon niet zo tactvol in de communicatie.quote:
Niets met progessief/conservatisme te maken. Houden van heeft ook niets met trots zijn te maken.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien de wat meer conservatieve types wel. Maar uiteindelijk houd je van je kind om andere redenen. Dat veel vaders (en ook moeders denk ik) willen dat je goed terecht komt is meer zodat zij gerust kunnen zijn dat je later niets te kort komt.
Iemand die zegt niet trots te kunnen zijn op zijn zoon omdat hij minder goed presteert dan de andere zoon vind ik een lul, ja.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kun je uit 1 opmerking opmaken?
Sterk.
Kort door de bocht.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand die zegt niet trots te kunnen zijn op zijn zoon omdat hij minder goed presteert dan de andere zoon vind ik een lul, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |