Mooiquote:
Je moet maar zo denken, jij staat met een olifant op de foto. En je bent gepaint door Toot. Laat ze die maar in hun zak stekenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar gebeurt gewoon automatisch. Als kind kan je daar niet logisch over nadenken
Zou nooit jaloers op broertje kunnen zijn, nee.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:20 schreef Etsu het volgende:
Mijn broertje en ik hebben allebei zo eigen successen, we zijn niet echt jaloers op elkaar.
Hehequote:Op donderdag 30 april 2015 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, jij staat met een olifant op de foto. En je bent gepaint door Toot. Laat ze die maar in hun zak steken.
Begrijpelijk wel. Mijn stiefbroertjes en zusje lijken ook een veel betere toekomst tegemoet te gaan. Dat ik soms denk dat mijn vader trotser op hen is dan op mij en mijn broertje. Maar dat zou ik eigenlijk niet moeten denken. Dus dan vervang ik de negatieve gedachten door iets positiefs. Dat ik bijvoorbeeld een veel leuker karakter heb dan die drie saaie drollen.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar gebeurt gewoon automatisch. Als kind kan je daar niet logisch over nadenken
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel. Mijn stiefbroertjes en zusje lijken ook een veel betere toekomst tegemoet te gaan. Dat ik soms denk dat mijn vader trotser op hen is dan op mij en mijn broertje. Maar dat zou ik eigenlijk niet moeten denken. Dus dan vervang ik de negatieve gedachten door iets positiefs. Dat ik bijvoorbeeld een veel leuker karakter heb dan die drie saaie drollen.(ook al mag ik ze verder wel hoor, maar om mezelf op te vrolijken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |