De andere kant zorgt er juist voor dat je zelfvertrouwen gebroken wordt, je gelooft dat je niets meer kan en het dus ook niet meer gaat proberen. Je geeft het dan op. Door jezelf te belonen voor de kleine stapjes krijg je de motivatie om verder te gaan.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In mijn ervaring bij de meeste totaal niet.
Want dan gaan veel mensen falen bagetalliseren.
Je moet jezelf ook nooit met anderen vergelijkenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja niet in de zin dat ik enorm ambitieus ben ofzo, meer dat ik niet tevreden kan zijn dus als het minder is dan een anderStel dat ik ooit nog in wat dan ook een diploma krijg of werk. Dan ben ik er wel blij mee maar zal ik er nooit tevreden mee zijn.
Er zal altijd iemand zijn die 'meer' heeft dan jij hebt. Dus het is onzin om je daar kut over te voelen, want zo werkt de wereld nou eenmaal.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja niet in de zin dat ik enorm ambitieus ben ofzo, meer dat ik niet tevreden kan zijn dus als het minder is dan een anderStel dat ik ooit nog in wat dan ook een diploma krijg of werk. Dan ben ik er wel blij mee maar zal ik er nooit tevreden mee zijn.
Nee maar dat is er al m`n hele leven bij ingekropen.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet jezelf ook nooit met anderen vergelijken
Ik wilde al posten 'je mag wel aan mijn bolletjes likken'quote:
Dat kan dus wel anders. Jij bent je broertje niet.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar dat is er al m`n hele leven bij ingekropen.
Wat wil je als het ene broertje overal in faalt, en het andere broertje is geslaagd in elk aspect van zijn leven. Dan `kan'je niet anders dan telkens vergelijken, telkens ontevreden zijn omdat de ander het beter heeft. Ben daar wel met stappen vooruit in gegaan hoorVroeger was ik jaloers op hem, echt jaloers. Dat is nu wel minder
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:18 schreef Elan het volgende:
Antillen zijn toch initieel ontstaan als drop off point voor gehandicapte en zieke slaven?
Dat zou de infantiliteit van mc grath wel verklaren.
DonRaja heeft mij dit vertelt ja.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:18 schreef Elan het volgende:
Antillen zijn toch initieel ontstaan als drop off point voor gehandicapte en zieke slaven?
Dat zou de infantiliteit van mc grath wel verklaren.
geilquote:Op donderdag 30 april 2015 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde al posten 'je mag wel aan mijn bolletjes likken'.
verteld*quote:Op donderdag 30 april 2015 21:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
DonRaja heeft mij dit vertelt ja.
Dat snap ik. Maar gebeurt gewoon automatisch. Als kind kan je daar niet logisch over nadenkenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan dus wel anders. Jij bent je broertje niet.
Nooit gehad.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar gebeurt gewoon automatisch. Als kind kan je daar niet logisch over nadenken
ik lach nietquote:Op donderdag 30 april 2015 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik maak een foutje, allemaal even lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |