Ene kant wel. Andere kant is het maar 1 voorbeeld. Een vader wat zijn kind een keer heeft geslagen hoeft ook niet per se een lul te zijn in het algemeenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar het is toch ook logisch dat je zo je vader op anderen over kan laten komen als een lul?
Daan gaan we niet naar een pizzeria, want dat vind ik toch niet zo boeiend.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je met hem naar de pizzeria gaat ben jij degene die moet betalen
Natalie Portmanquote:Op donderdag 30 april 2015 21:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gaan wij een keer v for vendetta kijken dan?
Zullen we dan tussen de oude mensen naar een all you can eat brunch van een van der valk hotel gaan?quote:
quote:
Dat is waar. Toch heeft een dergelijke uitspraak blijkbaar een flinke impact op jou gehad. Vind zo'n uitspraak ook eigenlijk niet lichtzinnig op te vatten. Maar wie ben ik he.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ene kant wel. Andere kant is het maar 1 voorbeeld. Een vader wat zijn kind een keer heeft geslagen hoeft ook niet per se een lul te zijn in het algemeen
uhquote:Op donderdag 30 april 2015 21:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb wle interesse in jou eigenlijk
Ja.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gaan wij een keer v for vendetta kijken dan?
Ik zou me er vooral jaren over blijven malen. Dat doet zowel de relatie met je ouders goed als je eigen zelfvertrouwenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar. Toch heeft een dergelijke uitspraak blijkbaar een flinke impact op jou gehad. Vind zo'n uitspraak ook eigenlijk niet lichtzinnig op te vatten. Maar wie ben ik he.
droge wit eigenlijkquote:Op donderdag 30 april 2015 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Prefereer jij rood of wit?
Oh nja, het een en ander is daarna ook wel gezegd verder. Ik heb eigenlijk geen idee of z`n mening is veranderd, ik hoop het wel. Denk het ook wel een beetje.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar. Toch heeft een dergelijke uitspraak blijkbaar een flinke impact op jou gehad. Vind zo'n uitspraak ook eigenlijk niet lichtzinnig op te vatten. Maar wie ben ik he.
Zeker niet, beste ex van allemaal mi mang.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:52 schreef Paxcon het volgende:
D
[..]
Dat was vorige keer een flop toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |