Welquote:Op donderdag 30 april 2015 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ene kant wel. Andere kant is het maar 1 voorbeeld. Een vader wat zijn kind een keer heeft geslagen hoeft ook niet per se een lul te zijn in het algemeen
van der valk hotelquote:Op donderdag 30 april 2015 21:52 schreef Fok-it het volgende:
All you can eat brunch heb je toch alleen in Amerika?
Bij een cafe in Groningen kun je een hele groter burger bestellen en als je hem op krijgt is het gratisquote:Op donderdag 30 april 2015 21:52 schreef Fok-it het volgende:
Ohquote:
Pintelier?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij een cafe in Groningen kun je een hele groter burger bestellen en als je hem op krijgt is het gratis
Ben jij zo zoet weer?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Nou goed, mag jij droog, neem ik zoet.
er zijn maar weinig mensen die dat hebbenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel
Mensen die kinderen slaan hebben geen natuurlijk gezag
ohwww ik hou het allemaal niet meer bij met jouquote:Op donderdag 30 april 2015 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeker niet, beste ex van allemaal mi mang.
wow wtf johquote:Op donderdag 30 april 2015 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohwww ik hou het allemaal niet meer bij met jou
zelfs de tijd is minder veranderlijk dan jouw vriendinnetjes
Baasquote:Op donderdag 30 april 2015 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij een cafe in Groningen kun je een hele groter burger bestellen en als je hem op krijgt is het gratis
Ik hoop het ook voor je.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nja, het een en ander is daarna ook wel gezegd verder. Ik heb eigenlijk geen idee of z`n mening is veranderd, ik hoop het wel. Denk het ook wel een beetje.
Dat is liefquote:
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ruik hem nu 1.5 maand na zijn bezoek nog steeds.
Fok-it is te dom om dat door te hebben.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb je mn aandacht weer nodig?
Fokkie en ik hebben dit gedrag van jou door
https://www.hotelzuidbroek.nl/eten-drinken/restaurant/brunchquote:Op donderdag 30 april 2015 21:52 schreef Fok-it het volgende:
Tijd om je verband te verschonen bedoel jequote:Op donderdag 30 april 2015 21:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ruik hem nu 1.5 maand na zijn bezoek nog steeds.
wowquote:Op donderdag 30 april 2015 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb je mn aandacht weer nodig?
Fokkie en ik hebben dit gedrag van jou door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |