quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je spoort of je spoort niet. Ruim 50 tinten grijs hier
Maar dus niet ontspoortquote:
Ja, tart jij het universum maar. Karma is a bitch babyquote:
Leg uit?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, tart jij het universum maar. Karma is a bitch baby
Nee, want dan spoor je, duh!quote:
Als anderen vinden dat je niet spoort, dan weet jij voor jezelf dat jij i.i,g, op het juiste spoor zit. (dat is mijn meningquote:
Die is hardquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:04 schreef ArTiC het volgende:
Zolang je maar niet met een bierfiets op het spoor zit
Keiharde topickillerquote:
Grappig man.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:04 schreef ArTiC het volgende:
Zolang je maar niet met een bierfiets op het spoor zit
Succes ermee, hier wil het ook niet echt..toch maar weer proberenquote:Op woensdag 29 april 2015 01:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eerste al gedaan, of het 2e lukt is maar weer eens de vraag
Jij ook suc6quote:Op woensdag 29 april 2015 01:29 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Succes ermee, hier wil het ook niet echt..toch maar weer proberen
quote:Op woensdag 29 april 2015 07:53 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen! Zonnetje, strakblauwe lucht, genieten
.
Gisteren 12 uur gemaakt. Nog zo'n dagje en het is in principe alweer weekendquote:
Nu niet meerquote:
Dat laatste is dan i.d.d. wel leukquote:Op woensdag 29 april 2015 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu niet meer. Het betrekt.
On a positive note. Ik verwacht mijn jurk en petticoat vandaag.
Petticoatquote:Op woensdag 29 april 2015 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu niet meer. Het betrekt.
On a positive note. Ik verwacht mijn jurk en petticoat vandaag.
Heerlijk tochquote:Op woensdag 29 april 2015 10:10 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Hé. Jij bent ook weer lekker vroeg van de partij op je vrije dag
quote:Op woensdag 29 april 2015 10:13 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Heerlijk tochik spring ff snel onder de douche
Gelukkig weet ik heel goed wat mij past/leuk staat, dus dat zit wel snorquote:
Wil eerst m'n pakketjequote:Op woensdag 29 april 2015 12:38 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Van uitstel komt.....![]()
Maar ik geef je groot gelijk hoor
Ik zit ook op een pakketje te wachten maar de site waar ik het heb besteld heeft mij nog steeds geen track and trace nummer gestuurd. Het zal vandaag denk ik niet aankomenquote:
Welke petticoat heb jij nou? Hell Bunny of Banned?quote:
Hell Bunnyquote:Op woensdag 29 april 2015 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke petticoat heb jij nou? Hell Bunny of Banned?
Oh ja. Ik heb Banned.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:21 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hell Bunny
En de bezorger is onderweg
Vintage kledingmerkenquote:Op woensdag 29 april 2015 13:37 schreef Barbusse het volgende:
Banned? Wat ik moet ik me daarbij voorstellen? Dat geldt trouwens ook voor Hell Bunny
Ik moet nog een paar uur wachten, eerst werken tot zesquote:
Ah, zo. Picsquote:
Ik ga vanavond m'n best voor je doenquote:
Yayquote:Op woensdag 29 april 2015 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga vanavond m'n best voor je doen. Moet nu eerst nog werken tot zes.
Ahhhhhquote:Op woensdag 29 april 2015 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet nog een paar uur wachten, eerst werken tot zes.
Wat let je?quote:Op woensdag 29 april 2015 14:51 schreef aeque het volgende:
Pff net een lang weekend achter de rug en heb nu alweer zin om eigenlijk de rest van de week vrij te nemen.
Werk dat af moet en heb wederom een lang weekend voor de boeg. Het is denk ik eerder een chronisch gebrek aan motivatie.quote:
Petticoat maakt het wat voller en zwieriger, al gooide ik wel bijna een vaasje van tafelquote:Op woensdag 29 april 2015 15:00 schreef Samzz het volgende:
Nooh, jurk is zo mooi. Petticoat moet ik aan zien, maar volgens mij is het awesome
.
Shit happens. Doorbijten dan maar.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Werk dat af moet en heb wederom een lang weekend voor de boeg. Het is denk ik eerder een chronisch gebrek aan motivatie.
Ja, weet ik. Maar hij oogt zo kort. Kan ook vertekenen. Zo maar eens proberen.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:01 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Petticoat maakt het wat voller en zwieriger, al gooide ik wel bijna een vaasje van tafel
De petticoat of de jurk?quote:Op woensdag 29 april 2015 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar hij oogt zo kort. Kan ook vertekenen. Zo maar eens proberen.
Tja dat doen ik al te lang geloof ik.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Shit happens. Doorbijten dan maar.
Vanavond na werk maar eens om wat meer info vragen. Barcaquote:As part of a challenging SAP Finance Transformation program, our Client is now looking for Senior SAP Treasury Consultant to join the team on a long term basis in Barcelona, Spain.
O, dan kom ik weleens langsquote:Op woensdag 29 april 2015 15:26 schreef Barbusse het volgende:
Ik ontving dit:
[..]
Vanavond na werk maar eens om wat meer info vragen. Barca
U bent welkomquote:
Nicequote:Op woensdag 29 april 2015 15:39 schreef Belsezar het volgende:
Hey Barb, de coq au vin was uitstekend afgelopen weekend!
Staat zeker in het lijstje vaker doen.
Komend weekend: Beef Wellington voor de eerste keerquote:
Bohquote:Op woensdag 29 april 2015 15:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Komend weekend: Beef Wellington voor de eerste keer
I knowquote:
Barca is tof.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:26 schreef Barbusse het volgende:
Ik ontving dit:
[..]
Vanavond na werk maar eens om wat meer info vragen. Barca
Gewoon proberen jaquote:Op woensdag 29 april 2015 15:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
I know
Al vaker gegeten in restaurants, nou zelf maar eens proberenAl heb ik nog nooit met bladerdeeg gewerkt maar dat zal wel goed komen denk ik.
Ja he?quote:
Zeker! Alleen na 3 dagen heb je de drukte op de Ramblas wel een keer gezien.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja he?Lijkt me wel tof om daar te wonen
Ze zijn daar de toeristen spuugzat, dus bewarequote:
Ramblas is als Times Square en het Rokin, mijden als de pest, niets met de stad te makenquote:Op woensdag 29 april 2015 16:01 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Zeker! Alleen na 3 dagen heb je de drukte op de Ramblas wel een keer gezien.
Althans, dat had ik.
Verder een prachtige stad, met een mooie strand. Goed vertoeven![]()
Inderdaad. Maar de twee keer dat ik in Barcelona was had ik natuurlijk een hotel op 2 minuten van de Ramblas.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ramblas is als Times Square en het Rokin, mijden als de pest, niets met de stad te maken.
Ach, je bent er zo wegquote:Op woensdag 29 april 2015 16:07 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar de twee keer dat ik in Barcelona was had ik natuurlijk een hotel op 2 minuten van de Ramblas.
Net is gewoon net Amsterdam.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze zijn daar de toeristen spuugzat, dus beware
Die liepen eens op ons te kotsen. Jammer voor hen was mijn tante erbij en die schold ze in perfect Catalaans uit. Toen waren ze stilquote:Op woensdag 29 april 2015 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, je bent er zo weg. Maar verder is het natuurlijk een prima stad om te vertoeven, zeker als je locals leert kennen lijkt me.
Ramblas moet dood, zit over twee weken in hotelletje in Eixample, stuk beter.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:01 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Zeker! Alleen na 3 dagen heb je de drukte op de Ramblas wel een keer gezien.
Althans, dat had ik.
Verder een prachtige stad, met een mooie strand. Goed vertoeven![]()
Hier in Den Haag zijn ze welkom hoor. Altijd fijne toeristen hierquote:
Hotel Lloretquote:Op woensdag 29 april 2015 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ramblas moet dood, zit over twee weken in hotelletje in Eixample, stuk beter.
Ik hoop dat ze in Amsterdam blijven, zit niet te wachten op achterlijke mongolen die midden op de fietspaden stil gaan staan om foto's te maken.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier in Den Haag zijn ze welkom hoor. Altijd fijne toeristen hier
Ik klaag er ook totaal niet over de laatste tijd, geen idee waaromquote:Op woensdag 29 april 2015 16:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier in Den Haag zijn ze welkom hoor. Altijd fijne toeristen hier
Lijkt meer op het Damrak.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ramblas is als Times Square en het Rokin, mijden als de pest, niets met de stad te maken.
De idioten komen AMsterdam toch niet uitquote:Op woensdag 29 april 2015 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze in Amsterdam blijven, zit niet te wachten op achterlijke mongolen die midden op de fietspaden stil gaan staan om foto's te maken.
Ik zou bijna een dagje Amsterdam gaan doenquote:Op woensdag 29 april 2015 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik klaag er ook totaal niet over de laatste tijd, geen idee waarom.
Behalve de Chinezen. Die wijken ook nog wel eens uit naar Volendamquote:Op woensdag 29 april 2015 16:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De idioten komen AMsterdam toch niet uit
[..]
Ik zou bijna een dagje Amsterdam gaan doen
Dat ligt gelukkig ver bij Den Haag vandaanquote:Op woensdag 29 april 2015 16:14 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Behalve de Chinezen. Die wijken ook nog wel eens uit naar Volendam
In Scheveningen ook genoeg toeristen. Alleen dat zijn dan meestal gewoon Nederlanders.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ligt gelukkig ver bij Den Haag vandaan
Daarom kom ik daar ook zeldenquote:Op woensdag 29 april 2015 16:17 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
In Scheveningen ook genoeg toeristen. Alleen dat zijn dan meestal gewoon Nederlanders.
In Amsterdam ookquote:Op woensdag 29 april 2015 16:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iets speciaals?quote:Op woensdag 29 april 2015 16:25 schreef CherryLips het volgende:
Binnenkort maar eens die wandeling in Amsterdam maken die ik al twee jaar wil doen
Gezelligquote:Op woensdag 29 april 2015 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Langs allemaal gezellige plekken die belangrijk waren tijdens WOII.
Alleen even kijken wat een goede dag is, want je loopt gewoon door de stad en dan word je na 11 km wel agressief omdat je niet door kunt lopen.quote:
Tsja, dat zul je altijd wel hebben denk ik.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen even kijken wat een goede dag is, want je loopt gewoon door de stad en dan word je na 11 km wel agressief omdat je niet door kunt lopen.
Aangelijndquote:Op woensdag 29 april 2015 16:34 schreef CherryLips het volgende:
En dat ik niet steeds ergens een winkel in duik
quote:Op woensdag 29 april 2015 16:47 schreef Belsezar het volgende:
En dan sta je 5 minuten te kutten met de bestelling terwijl het gebruik ervan in 3 plaatjes op de achterkant van het bijgeleverde kaartje staat
5 minuten maar?quote:Op woensdag 29 april 2015 16:47 schreef Belsezar het volgende:
En dan sta je 5 minuten te kutten met de bestelling terwijl het gebruik ervan in 3 plaatjes op de achterkant van het bijgeleverde kaartje staat
quote:
Ik had dit dus besteld bij de Blokker:quote:
Ik denk dat ik daar pas na drie jaar achter zou komen.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ik had dit dus besteld bij de Blokker:
[ afbeelding ]
Wist ik veel dat je het sluitmechanisme opheft als je het ding omlaag richt en knijpt en sluit als je hem omhoog doet en knijpt.
I feel like a noob
Ik ben bekend met het sluitmechanisme, maar dan van een andere tang (en geen saladeding) zeg maar.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ik had dit dus besteld bij de Blokker:
[ afbeelding ]
Wist ik veel dat je het sluitmechanisme opheft als je het ding omlaag richt en knijpt en sluit als je hem omhoog doet en knijpt.
I feel like a noob
Ik ben de toeristen hier ook spuugzat, dus wat dat betreft zitten we op 1 lijn.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb echt op elk dingetje geduwd en getrokken om hem open te krijgen en bij toeval ging hij open, en toen weer slootquote:Op woensdag 29 april 2015 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar pas na drie jaar achter zou komen.
Ja, ik wilde al een tijdje eentje hebben maar dan wel RVS en deze was van 29,99 naar 9,99 gegaan. Heerlijk om behalve salades ook gewoon in een pan mee te kunnen werken.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben bekend met het sluitmechanisme, maar dan van een andere tang (en geen saladeding) zeg maar.
Goed spul Rösle
Dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2015 16:59 schreef Belsezar het volgende:
Ja, ik wilde al een tijdje eentje hebben maar dan wel RVS en deze was van 29,99 naar 9,99 gegaan. Heerlijk om behalve salades ook gewoon in een pan mee te kunnen werken.
Is vast ook niet te betalen daar in de buurtquote:Op woensdag 29 april 2015 17:02 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en als ik naar Barcelona zou verhuizen ga ik niet aan de Ramblas wonen.
Ik werd het goed zat om blokjes kip o.i.d. met vorkjes proberen om te draaien. Elke keer vallen ze net op de kant die al dicht geschroeid was.quote:
Grote kans jaquote:Op woensdag 29 april 2015 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is vast ook niet te betalen daar in de buurt.
aan het strandquote:Op woensdag 29 april 2015 17:02 schreef Barbusse het volgende:
Nee, al zou ik dan weer wel boven het Leidseplein willen wonenquote:Op woensdag 29 april 2015 17:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Grote kans jaMaar ja, ik zou in Amsterdam ook niet aan het Damrak willen wonen.
De hele sc gaat aan de tapas bij Barbquote:Op woensdag 29 april 2015 17:02 schreef Barbusse het volgende:
Wouldn't mind thatquote:
Meh, is mij ook iets te druk. Maar ik ben dan ook wel weer zo'n greedy motherfucker die in Oud-Zuid zou willen wonenquote:Op woensdag 29 april 2015 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, al zou ik dan weer wel boven het Leidseplein willen wonen.
Snap ik, maar ik hou daar wel van. Natuurlijk is Apollolaan ook prima, maar ik zou het echt wel willen gewoon.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, is mij ook iets te druk. Maar ik ben dan ook wel weer zo'n greedy motherfucker die in Oud-Zuid zou willen wonen
Ik denk dat Leidseplein trouwens ook onbetaalbaar is...quote:Op woensdag 29 april 2015 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik hou daar wel van. Natuurlijk is Apollolaan ook prima, maar ik zou het echt wel willen gewoon.
Uitstekende naam voor een tapas barretje!quote:
Ja, al zitten er ook studenten in onderhuur. Opzich is het een dure locatie qua horeca, maar de woningen boven de kroegen vallen wel mee denk ik, want je moet het wel aankunnenquote:Op woensdag 29 april 2015 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat Leidseplein trouwens ook onbetaalbaar is...
Barbastapas, doet me toch ergens aandenkenquote:Op woensdag 29 april 2015 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Uitstekende naam voor een tapas barretje!
Ik zou er zeker wat avondjes doorbrengen, zeker nu ik een beetje van Barb's gastronomische gedachtes ken
Ik weet alleen geen donder van het runnen van een horeca gelegenheidquote:Op woensdag 29 april 2015 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Uitstekende naam voor een tapas barretje!
Ik zou er zeker wat avondjes doorbrengen, zeker nu ik een beetje van Barb's gastronomische gedachtes ken
Zou nog een goede naam zijn ook.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Barbastapas, doet me toch ergens aandenken.
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Barbastapas, doet me toch ergens aandenken.
quote:
Helaasquote:Op woensdag 29 april 2015 17:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad.
Naast een zekere overeenkomst met een tijdmachine professor bestaat BarBas Tapas helaas al in Barcelona
Al doende leert men.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet alleen geen donder van het runnen van een horeca gelegenheid
Jonguh, we worden onze eigen trouwste stamgastenquote:Op woensdag 29 april 2015 17:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Al doende leert men.
En daarnaast, de gecombineerde kennis van het binnenste van barretjes van jij zelf, HW, ik en Q zou toch voldoende moeten zijn
Lekkerquote:
Ze komen weer eens naar NL hoorde ik vandaag.quote:
Klopt, maar de presale was vanmorgen al snel uitverkocht, hopelijk heb ik morgen meer succes.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze komen weer eens naar NL hoorde ik vandaag.
Anders kun je nog via 3fm proberen.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klopt, maar de presale was vanmorgen al snel uitverkocht, hopelijk heb ik morgen meer succes.
Zo blijft het geld in het bedrijf, ik zie alleen maar win winquote:Op woensdag 29 april 2015 17:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jonguh, we worden onze eigen trouwste stamgasten
Lijkt me eigenlijk best leuk, een klein tapasbarretje runnen in Barcelonaquote:Op woensdag 29 april 2015 18:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo blijft het geld in het bedrijf, ik zie alleen maar win win
Ik heb denk ik trouwens wat teveel gegeten, die tonijnsalade was te lekkerEn nu zit ik alleen maar te gapen.
Lijkt me ook leuk idd, ik zou best in de keuken willen staanquote:Op woensdag 29 april 2015 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk best leuk, een klein tapasbarretje runnen in Barcelona
Jij met je plannenquote:Op woensdag 29 april 2015 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut. Ik kan niet koken en ik kan geen Spaans.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier in de buurt zoeken ze 27 koks. Vaste aanstelling.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk idd, ik zou best in de keuken willen staan
Beide zijn geen enkel probleemquote:Op woensdag 29 april 2015 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut. Ik kan niet koken en ik kan geen Spaans.
Als ik er diploma's voor had zou ik het nog doen ook. Ik vind het super als ik vrienden/familie zie genieten van mijn gerechtjes. Dan vind ik het echt geen probleem om van 1 tot 6 met een gerecht bezig te zijn.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier in de buurt zoeken ze 27 koks. Vaste aanstelling.
Ach diploma's. Laten zien dat je kunt koken, bam!quote:Op woensdag 29 april 2015 18:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Beide zijn geen enkel probleem
[..]
Als ik er diploma's voor had zou ik het nog doen ook. Ik vind het super als ik vrienden/familie zie genieten van mijn gerechtjes. Dan vind ik het echt geen probleem om van 1 tot 6 met een gerecht bezig te zijn.
I knowquote:
Beide valt te leren.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut. Ik kan niet koken en ik kan geen Spaans.
ALS je gaat, dan jaquote:Op woensdag 29 april 2015 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I knowKom je op bezoek als ik ga?
[..]
Beide valt te leren.
Je moet volgens mij wel over certificaten betreffende voedsel en keukenhygiene beschikken. Maar die zijn volgens mij simpel te halen.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach diploma's. Laten zien dat je kunt koken, bam!
Ja, ALS inderdaadquote:
Dat stelt echt geen fluit voorquote:Op woensdag 29 april 2015 18:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je moet volgens mij wel over certificaten betreffende voedsel en keukenhygiene beschikken. Maar die zijn volgens mij simpel te halen.
Inderdaad misschien toch eens naar gaan googlen. Lijkt me stukken leuker dan op een kantoor zittenquote:Op woensdag 29 april 2015 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach diploma's. Laten zien dat je kunt koken, bam!
Misschien wel beter om te stoppen dan. Ik drink hooguit 2 kopjes per dagquote:Op woensdag 29 april 2015 18:37 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik denk er echt over na om even te stoppen of flink te minderen met koffie drinken. Ben zo vermoeid 's avonds en heb en vervelend gevoel in m'n buik van al die koffie
Ik zit op sommige werkdagen wel aan 4 - 7quote:Op woensdag 29 april 2015 18:40 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Misschien wel beter om te stoppen dan. Ik drink hooguit 2 kopjes per dag
Oef. Dat is echt niet goed hoorquote:Op woensdag 29 april 2015 18:45 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik zit op sommige werkdagen wel aan 4 - 7
ja pipo, nu zit jij weer aan het bier en ik niet.quote:
Ik heb het ook afgebouwd van 10+ naar 2.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:37 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik denk er echt over na om even te stoppen of flink te minderen met koffie drinken. Ben zo vermoeid 's avonds en heb en vervelend gevoel in m'n buik van al die koffie
foto's, wij oordelen welquote:Op woensdag 29 april 2015 19:03 schreef Samzz het volgende:
Petticoat te kort. Omruilen voor een 23 inch dus. Oh well.
Als je hem niet ziet moet ie wel heeeeel kort zijnquote:Op woensdag 29 april 2015 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is te kort, je ziet 'm dus niet.
Tjaquote:Op woensdag 29 april 2015 18:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja pipo, nu zit jij weer aan het bier en ik niet.
Oeh, bitterballen
Helaquote:Op woensdag 29 april 2015 19:00 schreef ArTiC het volgende:
tering tyfus hoeren username van je met je pm ook
Die is toch boos opgestapt?quote:Op woensdag 29 april 2015 19:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
HelaKlaag bij de incompetente developer van de DM en PM applicaties ja.
quote:Op woensdag 29 april 2015 19:03 schreef Samzz het volgende:
Petticoat te kort. Omruilen voor een 23 inch dus. Oh well.
Daar gaat het dan ook niet omquote:Op woensdag 29 april 2015 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is te kort, je ziet 'm dus niet.
Paar cm te kort, niet mooi onder m'n swingdress, dus. Ga 'm omruilen voor eentje die langer is.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je hem niet ziet moet ie wel heeeeel kort zijn
Oh well, terug sturen en dezelfde maar langere versie bestellenquote:
En hoelang moet jij nu wachten tot de nwe jurk binnen is?quote:Op woensdag 29 april 2015 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paar cm te kort, niet mooi onder m'n swingdress, dus. Ga 'm omruilen voor eentje die langer is.
[..]
Oh well, terug sturen en dezelfde maar langere versie bestellen. De jurk zit wel perfect
.
Petticoat bedoel je. Ik ga 'm zaterdag terug sturen, dan is ie maandag bij het bedrijf, als ze maandag de andere petticoat opsturen dan heb ik 'm dinsdagquote:Op woensdag 29 april 2015 19:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
En hoelang moet jij nu wachten tot de nwe jurk binnen is?
Wel snel geleverd dan.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Petticoat bedoel je. Ik ga 'm zaterdag terug sturen, dan is ie maandag bij het bedrijf, als ze maandag de andere petticoat opsturen dan heb ik 'm dinsdag. En anders woensdag.
Petticoat, jurk, voor mij hetzelfdequote:Op woensdag 29 april 2015 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Petticoat bedoel je. Ik ga 'm zaterdag terug sturen, dan is ie maandag bij het bedrijf, als ze maandag de andere petticoat opsturen dan heb ik 'm dinsdag. En anders woensdag.
korte petticoats hebben een korte levertijd blijkbaarquote:
quote:Op woensdag 29 april 2015 19:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
korte petticoats hebben een korte levertijd blijkbaar
Zonde dat 'ie niet pastquote:Op woensdag 29 april 2015 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
volgende keer alle maten bestellen en de verkeerde terugsturenquote:Op woensdag 29 april 2015 19:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zondermeer, en dan het gedoe weer van terugsturen en wachten op een andere.
Oh meid, 2015 is een bitch he?quote:Op woensdag 29 april 2015 19:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor een bepaalde tijd besteld is diezelfde dag nog op de postquote:
Mijn godquote:
Hij past perfect, hij komt alleen niet onder m'n jurken uit, dus dat is niet mooiquote:
Gedoe? Zo makkelijkquote:Op woensdag 29 april 2015 19:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omruilen voor de langere versie dus. En TopVintagequote:Op woensdag 29 april 2015 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor een bepaalde tijd besteld is diezelfde dag nog op de post. TopVintage is ook zo snel, heerlijk.
[..]
Mijn god.
[..]
Hij past perfect, hij komt alleen niet onder m'n jurken uit, dus dat is niet mooi. De petticoat is net een paar cm te kort, helaas.
Ja, ga nu voor een 23 inch, is toch weer 3 inch langerquote:Op woensdag 29 april 2015 19:40 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Omruilen voor de langere versie dus. En TopVintage
Snap ikquote:
Dat klopt, maar het wachten daar kan ik niet tegen en vandaar dat ik meestal dingen die ik het liefst gelijk wil hebben gewoon in de winkel koop, dan maar iets duurder.quote:
Ik ken geen winkel in de buurt die verkoopt wat ik wil hebbenquote:Op woensdag 29 april 2015 19:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het wachten daar kan ik niet tegen en vandaar dat ik meestal dingen die ik het liefst gelijk wil hebben gewoon in de winkel koop, dan maar iets duurder.
quote:
Lik mequote:
Wie woont er dan ook in the middle of nowhere?quote:Op woensdag 29 april 2015 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken geen winkel in de buurt die verkoopt wat ik wil hebben. Daarnaast, TopVintage en Succubus zijn gewoon snel, vandaag besteld, morgen of overmorgen in huis.
Ook toen ik niet in the middle of nowhere woonde waren die jurken nergens in de winkel te koopquote:Op woensdag 29 april 2015 19:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wie woont er dan ook in the middle of nowhere?
Specifieke smaakquote:Op woensdag 29 april 2015 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook toen ik niet in the middle of nowhere woonde waren die jurken nergens in de winkel te koop.
quote:Op woensdag 29 april 2015 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het weekend van 8 mei ga ik verhuizen.
Kloptquote:
Die ga ik 4 mei opzoeken en als het klikt, gaan we een afspraak maken dat ik hem overneem. Ik gok dat ik hem eind mei op kan halen.quote:
Heb jij een anti Fok! auto-correctie?quote:Op woensdag 29 april 2015 19:52 schreef Samzz het volgende:
.
[..met hont...?]
Die ga ik 4 mei opzoeken en als het klikt, gaan we een afspraak maken dat ik hem overneem. Ik gok dat ik hem eind mei op kan halen.
Ik weet alleen dat die van mij ongeveer 60 cm was, kwam precies mooi uitquote:Op woensdag 29 april 2015 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ga nu voor een 23 inch, is toch weer 3 inch langer.
[..]
Snap ik. Maar een jurk en een petticoat zijn absoluut niet hetzelfde
.
Dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 29 april 2015 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het weekend van 8 mei ga ik verhuizen.
Nee, een allergie voor het woord hontquote:Op woensdag 29 april 2015 19:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb jij een anti Fok! auto-correctie?
Dat gaat de petticoat die ik nu besteld heb ook zijn, hoop ikquote:Op woensdag 29 april 2015 19:56 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat die van mij ongeveer 60 cm was, kwam precies mooi uit
Kloptquote:
Ik ook hoor, wilde alleen even plagenquote:Op woensdag 29 april 2015 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een allergie voor het woord hont.
[..]
Meisjes plagenquote:Op woensdag 29 april 2015 20:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook hoor, wilde alleen even plagen
quote:Op woensdag 29 april 2015 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Dan is de benedenverdieping nog niet klaar, maar kan ik er al wel wonen. Kan niet wachten
.
Dan komt het vast helemaal goedquote:Op woensdag 29 april 2015 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een allergie voor het woord hont.
[..]
Dat gaat de petticoat die ik nu besteld heb ook zijn, hoop ik. Die is 23 inch, dus ook ongeveer 60 cm.
Ik hoop het... Ben nogal in de war, op Succubus staan geen lengtematen, zo irritant, bij Top Vintage wel maar daar staat weer een andere naamquote:
Ja dat begrijp ik wel. Bij Succubus staan veel dingen door elkaar, soms cm en soms inchquote:Op woensdag 29 april 2015 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop het... Ben nogal in de war, op Succubus staan geen lengtematen, zo irritant, bij Top Vintage wel maar daar staat weer een andere naam. Daarom bestel ik normaal gesproken gewoon bij Top Vintage.
Ja, heel irritantquote:Op woensdag 29 april 2015 20:13 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik wel. Bij Succubus staan veel dingen door elkaar, soms cm en soms inch
Groot gelijk.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:14 schreef CherryLips het volgende:
Staat er een man van de overkant aan de deur die wil praten over de ketel want hij kan hem voor een paar tientjes onderhouden. Nette oudere man, wil binnenkomen en kijkt verrast op als ik nee zeg.
Ja sorry, ik laat geen onbekenden binnen hoor, of ben ik nou spastisch en achterdochtig? Voor hetzelfde geld grijpt ie ineens mn tieten ofzo, of sneakt ie stiekem m'n telefoon mee.
Ik laat hem echt niet bij de ketel, m'n ondergoed hangt daar nog te drogen en ik had er net wat pakken maandverband neergezetquote:Op woensdag 29 april 2015 20:19 schreef Samzz het volgende:
Ik ben te goed van vertrouwen denk ik, ik zou zo iemand wel binnen laten om te kijken.
quote:Op woensdag 29 april 2015 20:19 schreef Samzz het volgende:
Ik ben te goed van vertrouwen denk ik, ik zou zo iemand wel binnen laten om te kijken.
Waarom? Ik denk dat het goed is te geloven in het goede in de mens. Niet iedere man is een serieverkrachterquote:
Jij wilt niet weten wat ik allemaal ben tegen gekomen toen ik nog in de installatietechniek werktequote:Op woensdag 29 april 2015 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik laat hem echt niet bij de ketel, m'n ondergoed hangt daar nog te drogen en ik had er net wat pakken maandverband neergezet
Een beetje achterdochtigheid kan geen kwaad.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk dat het goed is te geloven in het goede in de mens. Niet iedere man is een serieverkrachter.
Hoezo keuzequote:De keuze van ruim 93.000 Zeeuwen
En dat is niet voor niets, want bij ons bent u verzekerd van 100% service. Minder mag u ook niet verwachten van de beste provider van Nederland.
Ons bien zunig.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo keuze. Er is geen andere mogelijkheid dan Zeelandnet
.
Ja, dat is sowieso verwarrendquote:Op woensdag 29 april 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heel irritant. Als ik bij Succubus bestel dan kijk ik eerst of de jurk ook op Top Vintage staat, zo wel, dan gebruik ik hun maattabel
. Die klopt beter.
Eerst de mail van Succubus maar eens afwachten, ik zie op de site dat de petticoat die ik wil niet meer beschikbaar is. Als dat zo is, bestel ik 'm wel bij Top Vintage.
Nonsensquote:Op woensdag 29 april 2015 20:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Een beetje achterdochtigheid kan geen kwaad.
UPC heeft Ziggo overgenomenquote:Op woensdag 29 april 2015 20:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja, dat is sowieso verwarrend
Ik ben al de halve dag schijtchagrijnig, sinds een tijdje is UPC over naar Ziggo en ik heb echt constant geen wifi
Ik heb iets andere ervaringen met stomme mensen in m'n huis. En bij m'n grootouders hebben ze zich ook een keer binnen geluld en heeft één persoon ze afgeleid terwijl de ander vliegensvlug de familiesieraden in de tas wipte.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk dat het goed is te geloven in het goede in de mens. Niet iedere man is een serieverkrachter.
Dat dacht ik ook, tot er een buurkind op de stoep stond en me begon te bedreigen.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nonsens. Als je een beetje mensenkennis hebt pik je de mensen die het goed bedoelen er wel uit
.
Suc6quote:Op woensdag 29 april 2015 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nonsens. Als je een beetje mensenkennis hebt pik je de mensen die het goed bedoelen er wel uit
.
Dat is wel klote, jaquote:Op woensdag 29 april 2015 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb iets andere ervaringen met stomme mensen in m'n huis. En bij m'n grootouders hebben ze zich ook een keer binnen geluld en heeft één persoon ze afgeleid terwijl de ander vliegensvlug de familiesieraden in de tas wipte.
Blijf maar lekker uit m'n huis als je hier niks te zoeken hebt.
Dank je, dat zal wel lukken.quote:
Kinderen zijn dan ook niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, tot er een buurkind op de stoep stond en me begon te bedreigen.
Het is al vanaf vanochtend. Heel even was de wifi terug, en nu weer weg. En mijn 3g gaat echt hard nuquote:Op woensdag 29 april 2015 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
UPC heeft Ziggo overgenomen. En dat is apart, bij ons werkt Ziggo altijd goed.
Volwassenen soms helemaal niet. Maar goed, einde discussie van mijn kantquote:Op woensdag 29 april 2015 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kinderen zijn dan ook niet te vertrouwen.
Irritantquote:Op woensdag 29 april 2015 20:34 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Het is al vanaf vanochtend. Heel even was de wifi terug, en nu weer weg. En mijn 3g gaat echt hard nu
Ach ja. Shit happens. Zal de bouwvakkers toch ook in m'n huis moeten laten, zelf een CV aanleggen kan ik niet.quote:
Ik welquote:Op woensdag 29 april 2015 20:36 schreef Samzz het volgende:
Zal de bouwvakkers toch ook in m'n huis moeten laten, zelf een CV aanleggen kan ik niet.
Nou ja, ik zal het ook vast wel kunnen. Het is geen raketwetenschap, maar ik denk dat ik er in mijn eentje een heel eind langer over doe dan een groepje installateursquote:
Jaa, dat is ook weer zo. En ik heb binnenkort Boris als waakhond. Jouw cavia's gaan geen indruk maken ben ik bangquote:Op woensdag 29 april 2015 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar voor de bouwvakkers en werklui maak ik een afspraak, ik wil niet dat ze onaangekondigd voor de deur staan
quote:Op woensdag 29 april 2015 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaa, dat is ook weer zo. En ik heb binnenkort Boris als waakhond. Jouw cavia's gaan geen indruk maken ben ik bang.
Godverquote:Op woensdag 29 april 2015 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaa, dat is ook weer zo. En ik heb binnenkort Boris als waakhond. Jouw cavia's gaan geen indruk maken ben ik bang.
Laatst voor werk nog bij mensen thuis geweest waar ik zeer enthousiast werd begroet door de meest lieve Duitse herder ooitquote:Op woensdag 29 april 2015 20:45 schreef Samzz het volgende:
Ik zeg wel heel stoer 'Boris als waakhond', maar dat is natuurlijk niet 100% zeker.
So cutequote:Op woensdag 29 april 2015 20:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Laatst voor werk nog bij mensen thuis geweest waar ik zeer enthousiast werd begroet door de meest lieve Duitse herder ooit
Misschien de stankquote:Op woensdag 29 april 2015 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wowquote:
CL voert haar cavia's dan ook alleen taco's met bruine bonen en knoflook/uiensausquote:Op woensdag 29 april 2015 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wow. Onze cavia's rook je niet. Nou ja, wel de normale cavia-geur. Maar geen pislucht en zo.
Goede afweerkanonnenquote:Op woensdag 29 april 2015 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
CL voert haar cavia's dan ook alleen taco's met bruine bonen en knoflook/uiensaus
Chemical warfare FTWquote:
quote:Op woensdag 29 april 2015 22:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Arme jongen toch. Ik heb al mn zoveelste posts gemist
zoveel kloontjes?quote:Op woensdag 29 april 2015 22:48 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel posts ik heb hier
68.261 met deze nick.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:48 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel posts ik heb hier
Ongetwijfeld, zo specifiek en veeleisend is ze wel.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:51 schreef Cue_ het volgende:
Of bedoeld ze met "hier" letterlijk in dit topic of deze slowchat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |