Wie woont er dan ook in the middle of nowhere?quote:Op woensdag 29 april 2015 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken geen winkel in de buurt die verkoopt wat ik wil hebben. Daarnaast, TopVintage en Succubus zijn gewoon snel, vandaag besteld, morgen of overmorgen in huis.
Ook toen ik niet in the middle of nowhere woonde waren die jurken nergens in de winkel te koopquote:Op woensdag 29 april 2015 19:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wie woont er dan ook in the middle of nowhere?
Specifieke smaakquote:Op woensdag 29 april 2015 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook toen ik niet in the middle of nowhere woonde waren die jurken nergens in de winkel te koop.
quote:Op woensdag 29 april 2015 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het weekend van 8 mei ga ik verhuizen.
Kloptquote:
Die ga ik 4 mei opzoeken en als het klikt, gaan we een afspraak maken dat ik hem overneem. Ik gok dat ik hem eind mei op kan halen.quote:
Heb jij een anti Fok! auto-correctie?quote:Op woensdag 29 april 2015 19:52 schreef Samzz het volgende:
.
[..met hont...?]
Die ga ik 4 mei opzoeken en als het klikt, gaan we een afspraak maken dat ik hem overneem. Ik gok dat ik hem eind mei op kan halen.
Ik weet alleen dat die van mij ongeveer 60 cm was, kwam precies mooi uitquote:Op woensdag 29 april 2015 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ga nu voor een 23 inch, is toch weer 3 inch langer.
[..]
Snap ik. Maar een jurk en een petticoat zijn absoluut niet hetzelfde
.
Dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 29 april 2015 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het weekend van 8 mei ga ik verhuizen.
Nee, een allergie voor het woord hontquote:Op woensdag 29 april 2015 19:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb jij een anti Fok! auto-correctie?
Dat gaat de petticoat die ik nu besteld heb ook zijn, hoop ikquote:Op woensdag 29 april 2015 19:56 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat die van mij ongeveer 60 cm was, kwam precies mooi uit
Kloptquote:
Ik ook hoor, wilde alleen even plagenquote:Op woensdag 29 april 2015 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een allergie voor het woord hont.
[..]
Meisjes plagenquote:Op woensdag 29 april 2015 20:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook hoor, wilde alleen even plagen
quote:Op woensdag 29 april 2015 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Dan is de benedenverdieping nog niet klaar, maar kan ik er al wel wonen. Kan niet wachten
.
Dan komt het vast helemaal goedquote:Op woensdag 29 april 2015 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een allergie voor het woord hont.
[..]
Dat gaat de petticoat die ik nu besteld heb ook zijn, hoop ik. Die is 23 inch, dus ook ongeveer 60 cm.
Ik hoop het... Ben nogal in de war, op Succubus staan geen lengtematen, zo irritant, bij Top Vintage wel maar daar staat weer een andere naamquote:
Ja dat begrijp ik wel. Bij Succubus staan veel dingen door elkaar, soms cm en soms inchquote:Op woensdag 29 april 2015 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop het... Ben nogal in de war, op Succubus staan geen lengtematen, zo irritant, bij Top Vintage wel maar daar staat weer een andere naam. Daarom bestel ik normaal gesproken gewoon bij Top Vintage.
Ja, heel irritantquote:Op woensdag 29 april 2015 20:13 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik wel. Bij Succubus staan veel dingen door elkaar, soms cm en soms inch
Groot gelijk.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:14 schreef CherryLips het volgende:
Staat er een man van de overkant aan de deur die wil praten over de ketel want hij kan hem voor een paar tientjes onderhouden. Nette oudere man, wil binnenkomen en kijkt verrast op als ik nee zeg.
Ja sorry, ik laat geen onbekenden binnen hoor, of ben ik nou spastisch en achterdochtig? Voor hetzelfde geld grijpt ie ineens mn tieten ofzo, of sneakt ie stiekem m'n telefoon mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |