Daar gaat het dan ook niet omquote:Op woensdag 29 april 2015 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is te kort, je ziet 'm dus niet.
Paar cm te kort, niet mooi onder m'n swingdress, dus. Ga 'm omruilen voor eentje die langer is.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je hem niet ziet moet ie wel heeeeel kort zijn
Oh well, terug sturen en dezelfde maar langere versie bestellenquote:
En hoelang moet jij nu wachten tot de nwe jurk binnen is?quote:Op woensdag 29 april 2015 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paar cm te kort, niet mooi onder m'n swingdress, dus. Ga 'm omruilen voor eentje die langer is.
[..]
Oh well, terug sturen en dezelfde maar langere versie bestellen. De jurk zit wel perfect
.
Petticoat bedoel je. Ik ga 'm zaterdag terug sturen, dan is ie maandag bij het bedrijf, als ze maandag de andere petticoat opsturen dan heb ik 'm dinsdagquote:Op woensdag 29 april 2015 19:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
En hoelang moet jij nu wachten tot de nwe jurk binnen is?
Wel snel geleverd dan.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Petticoat bedoel je. Ik ga 'm zaterdag terug sturen, dan is ie maandag bij het bedrijf, als ze maandag de andere petticoat opsturen dan heb ik 'm dinsdag. En anders woensdag.
Petticoat, jurk, voor mij hetzelfdequote:Op woensdag 29 april 2015 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Petticoat bedoel je. Ik ga 'm zaterdag terug sturen, dan is ie maandag bij het bedrijf, als ze maandag de andere petticoat opsturen dan heb ik 'm dinsdag. En anders woensdag.
korte petticoats hebben een korte levertijd blijkbaarquote:
quote:Op woensdag 29 april 2015 19:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
korte petticoats hebben een korte levertijd blijkbaar
Zonde dat 'ie niet pastquote:Op woensdag 29 april 2015 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
volgende keer alle maten bestellen en de verkeerde terugsturenquote:Op woensdag 29 april 2015 19:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zondermeer, en dan het gedoe weer van terugsturen en wachten op een andere.
Oh meid, 2015 is een bitch he?quote:Op woensdag 29 april 2015 19:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor een bepaalde tijd besteld is diezelfde dag nog op de postquote:
Mijn godquote:
Hij past perfect, hij komt alleen niet onder m'n jurken uit, dus dat is niet mooiquote:
Gedoe? Zo makkelijkquote:Op woensdag 29 april 2015 19:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omruilen voor de langere versie dus. En TopVintagequote:Op woensdag 29 april 2015 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor een bepaalde tijd besteld is diezelfde dag nog op de post. TopVintage is ook zo snel, heerlijk.
[..]
Mijn god.
[..]
Hij past perfect, hij komt alleen niet onder m'n jurken uit, dus dat is niet mooi. De petticoat is net een paar cm te kort, helaas.
Ja, ga nu voor een 23 inch, is toch weer 3 inch langerquote:Op woensdag 29 april 2015 19:40 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Omruilen voor de langere versie dus. En TopVintage
Snap ikquote:
Dat klopt, maar het wachten daar kan ik niet tegen en vandaar dat ik meestal dingen die ik het liefst gelijk wil hebben gewoon in de winkel koop, dan maar iets duurder.quote:
Ik ken geen winkel in de buurt die verkoopt wat ik wil hebbenquote:Op woensdag 29 april 2015 19:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het wachten daar kan ik niet tegen en vandaar dat ik meestal dingen die ik het liefst gelijk wil hebben gewoon in de winkel koop, dan maar iets duurder.
quote:
Lik mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |