quote:Op woensdag 29 april 2015 16:47 schreef Belsezar het volgende:
En dan sta je 5 minuten te kutten met de bestelling terwijl het gebruik ervan in 3 plaatjes op de achterkant van het bijgeleverde kaartje staat
5 minuten maar?quote:Op woensdag 29 april 2015 16:47 schreef Belsezar het volgende:
En dan sta je 5 minuten te kutten met de bestelling terwijl het gebruik ervan in 3 plaatjes op de achterkant van het bijgeleverde kaartje staat
quote:
Ik had dit dus besteld bij de Blokker:quote:
Ik denk dat ik daar pas na drie jaar achter zou komen.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ik had dit dus besteld bij de Blokker:
[ afbeelding ]
Wist ik veel dat je het sluitmechanisme opheft als je het ding omlaag richt en knijpt en sluit als je hem omhoog doet en knijpt.
I feel like a noob
Ik ben bekend met het sluitmechanisme, maar dan van een andere tang (en geen saladeding) zeg maar.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ik had dit dus besteld bij de Blokker:
[ afbeelding ]
Wist ik veel dat je het sluitmechanisme opheft als je het ding omlaag richt en knijpt en sluit als je hem omhoog doet en knijpt.
I feel like a noob
Ik ben de toeristen hier ook spuugzat, dus wat dat betreft zitten we op 1 lijn.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze zijn daar de toeristen spuugzat, dus beware
Ik heb echt op elk dingetje geduwd en getrokken om hem open te krijgen en bij toeval ging hij open, en toen weer slootquote:Op woensdag 29 april 2015 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar pas na drie jaar achter zou komen.
Ja, ik wilde al een tijdje eentje hebben maar dan wel RVS en deze was van 29,99 naar 9,99 gegaan. Heerlijk om behalve salades ook gewoon in een pan mee te kunnen werken.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben bekend met het sluitmechanisme, maar dan van een andere tang (en geen saladeding) zeg maar.
Goed spul Rösle
Dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2015 16:59 schreef Belsezar het volgende:
Ja, ik wilde al een tijdje eentje hebben maar dan wel RVS en deze was van 29,99 naar 9,99 gegaan. Heerlijk om behalve salades ook gewoon in een pan mee te kunnen werken.
Is vast ook niet te betalen daar in de buurtquote:Op woensdag 29 april 2015 17:02 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en als ik naar Barcelona zou verhuizen ga ik niet aan de Ramblas wonen.
Ik werd het goed zat om blokjes kip o.i.d. met vorkjes proberen om te draaien. Elke keer vallen ze net op de kant die al dicht geschroeid was.quote:
Grote kans jaquote:Op woensdag 29 april 2015 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is vast ook niet te betalen daar in de buurt.
aan het strandquote:Op woensdag 29 april 2015 17:02 schreef Barbusse het volgende:
Nee, al zou ik dan weer wel boven het Leidseplein willen wonenquote:Op woensdag 29 april 2015 17:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Grote kans jaMaar ja, ik zou in Amsterdam ook niet aan het Damrak willen wonen.
De hele sc gaat aan de tapas bij Barbquote:Op woensdag 29 april 2015 17:02 schreef Barbusse het volgende:
Wouldn't mind thatquote:
Meh, is mij ook iets te druk. Maar ik ben dan ook wel weer zo'n greedy motherfucker die in Oud-Zuid zou willen wonenquote:Op woensdag 29 april 2015 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, al zou ik dan weer wel boven het Leidseplein willen wonen.
Snap ik, maar ik hou daar wel van. Natuurlijk is Apollolaan ook prima, maar ik zou het echt wel willen gewoon.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, is mij ook iets te druk. Maar ik ben dan ook wel weer zo'n greedy motherfucker die in Oud-Zuid zou willen wonen
Ik denk dat Leidseplein trouwens ook onbetaalbaar is...quote:Op woensdag 29 april 2015 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik hou daar wel van. Natuurlijk is Apollolaan ook prima, maar ik zou het echt wel willen gewoon.
Uitstekende naam voor een tapas barretje!quote:
Ja, al zitten er ook studenten in onderhuur. Opzich is het een dure locatie qua horeca, maar de woningen boven de kroegen vallen wel mee denk ik, want je moet het wel aankunnenquote:Op woensdag 29 april 2015 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat Leidseplein trouwens ook onbetaalbaar is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |