Nou ja, ik zal het ook vast wel kunnen. Het is geen raketwetenschap, maar ik denk dat ik er in mijn eentje een heel eind langer over doe dan een groepje installateursquote:
Jaa, dat is ook weer zo. En ik heb binnenkort Boris als waakhond. Jouw cavia's gaan geen indruk maken ben ik bangquote:Op woensdag 29 april 2015 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar voor de bouwvakkers en werklui maak ik een afspraak, ik wil niet dat ze onaangekondigd voor de deur staan
quote:Op woensdag 29 april 2015 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaa, dat is ook weer zo. En ik heb binnenkort Boris als waakhond. Jouw cavia's gaan geen indruk maken ben ik bang.
Godverquote:Op woensdag 29 april 2015 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaa, dat is ook weer zo. En ik heb binnenkort Boris als waakhond. Jouw cavia's gaan geen indruk maken ben ik bang.
Laatst voor werk nog bij mensen thuis geweest waar ik zeer enthousiast werd begroet door de meest lieve Duitse herder ooitquote:Op woensdag 29 april 2015 20:45 schreef Samzz het volgende:
Ik zeg wel heel stoer 'Boris als waakhond', maar dat is natuurlijk niet 100% zeker.
So cutequote:Op woensdag 29 april 2015 20:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Laatst voor werk nog bij mensen thuis geweest waar ik zeer enthousiast werd begroet door de meest lieve Duitse herder ooit
Misschien de stankquote:Op woensdag 29 april 2015 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wowquote:
CL voert haar cavia's dan ook alleen taco's met bruine bonen en knoflook/uiensausquote:Op woensdag 29 april 2015 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wow. Onze cavia's rook je niet. Nou ja, wel de normale cavia-geur. Maar geen pislucht en zo.
Goede afweerkanonnenquote:Op woensdag 29 april 2015 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
CL voert haar cavia's dan ook alleen taco's met bruine bonen en knoflook/uiensaus
Chemical warfare FTWquote:
quote:Op woensdag 29 april 2015 22:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Arme jongen toch. Ik heb al mn zoveelste posts gemist
zoveel kloontjes?quote:Op woensdag 29 april 2015 22:48 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel posts ik heb hier
68.261 met deze nick.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:48 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel posts ik heb hier
Ongetwijfeld, zo specifiek en veeleisend is ze wel.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:51 schreef Cue_ het volgende:
Of bedoeld ze met "hier" letterlijk in dit topic of deze slowchat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |