Ik laat hem echt niet bij de ketel, m'n ondergoed hangt daar nog te drogen en ik had er net wat pakken maandverband neergezetquote:Op woensdag 29 april 2015 20:19 schreef Samzz het volgende:
Ik ben te goed van vertrouwen denk ik, ik zou zo iemand wel binnen laten om te kijken.
quote:Op woensdag 29 april 2015 20:19 schreef Samzz het volgende:
Ik ben te goed van vertrouwen denk ik, ik zou zo iemand wel binnen laten om te kijken.
Waarom? Ik denk dat het goed is te geloven in het goede in de mens. Niet iedere man is een serieverkrachterquote:
Jij wilt niet weten wat ik allemaal ben tegen gekomen toen ik nog in de installatietechniek werktequote:Op woensdag 29 april 2015 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik laat hem echt niet bij de ketel, m'n ondergoed hangt daar nog te drogen en ik had er net wat pakken maandverband neergezet
Een beetje achterdochtigheid kan geen kwaad.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk dat het goed is te geloven in het goede in de mens. Niet iedere man is een serieverkrachter.
Hoezo keuzequote:De keuze van ruim 93.000 Zeeuwen
En dat is niet voor niets, want bij ons bent u verzekerd van 100% service. Minder mag u ook niet verwachten van de beste provider van Nederland.
Ons bien zunig.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo keuze. Er is geen andere mogelijkheid dan Zeelandnet
.
Ja, dat is sowieso verwarrendquote:Op woensdag 29 april 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heel irritant. Als ik bij Succubus bestel dan kijk ik eerst of de jurk ook op Top Vintage staat, zo wel, dan gebruik ik hun maattabel
. Die klopt beter.
Eerst de mail van Succubus maar eens afwachten, ik zie op de site dat de petticoat die ik wil niet meer beschikbaar is. Als dat zo is, bestel ik 'm wel bij Top Vintage.
Nonsensquote:Op woensdag 29 april 2015 20:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Een beetje achterdochtigheid kan geen kwaad.
UPC heeft Ziggo overgenomenquote:Op woensdag 29 april 2015 20:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja, dat is sowieso verwarrend
Ik ben al de halve dag schijtchagrijnig, sinds een tijdje is UPC over naar Ziggo en ik heb echt constant geen wifi
Ik heb iets andere ervaringen met stomme mensen in m'n huis. En bij m'n grootouders hebben ze zich ook een keer binnen geluld en heeft één persoon ze afgeleid terwijl de ander vliegensvlug de familiesieraden in de tas wipte.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk dat het goed is te geloven in het goede in de mens. Niet iedere man is een serieverkrachter.
Dat dacht ik ook, tot er een buurkind op de stoep stond en me begon te bedreigen.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nonsens. Als je een beetje mensenkennis hebt pik je de mensen die het goed bedoelen er wel uit
.
Suc6quote:Op woensdag 29 april 2015 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nonsens. Als je een beetje mensenkennis hebt pik je de mensen die het goed bedoelen er wel uit
.
Dat is wel klote, jaquote:Op woensdag 29 april 2015 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb iets andere ervaringen met stomme mensen in m'n huis. En bij m'n grootouders hebben ze zich ook een keer binnen geluld en heeft één persoon ze afgeleid terwijl de ander vliegensvlug de familiesieraden in de tas wipte.
Blijf maar lekker uit m'n huis als je hier niks te zoeken hebt.
Dank je, dat zal wel lukken.quote:
Kinderen zijn dan ook niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, tot er een buurkind op de stoep stond en me begon te bedreigen.
Het is al vanaf vanochtend. Heel even was de wifi terug, en nu weer weg. En mijn 3g gaat echt hard nuquote:Op woensdag 29 april 2015 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
UPC heeft Ziggo overgenomen. En dat is apart, bij ons werkt Ziggo altijd goed.
Volwassenen soms helemaal niet. Maar goed, einde discussie van mijn kantquote:Op woensdag 29 april 2015 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kinderen zijn dan ook niet te vertrouwen.
Irritantquote:Op woensdag 29 april 2015 20:34 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Het is al vanaf vanochtend. Heel even was de wifi terug, en nu weer weg. En mijn 3g gaat echt hard nu
Ach ja. Shit happens. Zal de bouwvakkers toch ook in m'n huis moeten laten, zelf een CV aanleggen kan ik niet.quote:
Ik welquote:Op woensdag 29 april 2015 20:36 schreef Samzz het volgende:
Zal de bouwvakkers toch ook in m'n huis moeten laten, zelf een CV aanleggen kan ik niet.
Nou ja, ik zal het ook vast wel kunnen. Het is geen raketwetenschap, maar ik denk dat ik er in mijn eentje een heel eind langer over doe dan een groepje installateursquote:
Jaa, dat is ook weer zo. En ik heb binnenkort Boris als waakhond. Jouw cavia's gaan geen indruk maken ben ik bangquote:Op woensdag 29 april 2015 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar voor de bouwvakkers en werklui maak ik een afspraak, ik wil niet dat ze onaangekondigd voor de deur staan
quote:Op woensdag 29 april 2015 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaa, dat is ook weer zo. En ik heb binnenkort Boris als waakhond. Jouw cavia's gaan geen indruk maken ben ik bang.
Godverquote:Op woensdag 29 april 2015 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaa, dat is ook weer zo. En ik heb binnenkort Boris als waakhond. Jouw cavia's gaan geen indruk maken ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |