Laatst voor werk nog bij mensen thuis geweest waar ik zeer enthousiast werd begroet door de meest lieve Duitse herder ooitquote:Op woensdag 29 april 2015 20:45 schreef Samzz het volgende:
Ik zeg wel heel stoer 'Boris als waakhond', maar dat is natuurlijk niet 100% zeker.
So cutequote:Op woensdag 29 april 2015 20:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Laatst voor werk nog bij mensen thuis geweest waar ik zeer enthousiast werd begroet door de meest lieve Duitse herder ooit
Misschien de stankquote:Op woensdag 29 april 2015 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaa, dat is ook weer zo. En ik heb binnenkort Boris als waakhond. Jouw cavia's gaan geen indruk maken ben ik bang.
Wowquote:
CL voert haar cavia's dan ook alleen taco's met bruine bonen en knoflook/uiensausquote:Op woensdag 29 april 2015 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wow. Onze cavia's rook je niet. Nou ja, wel de normale cavia-geur. Maar geen pislucht en zo.
Goede afweerkanonnenquote:Op woensdag 29 april 2015 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
CL voert haar cavia's dan ook alleen taco's met bruine bonen en knoflook/uiensaus
Chemical warfare FTWquote:
quote:Op woensdag 29 april 2015 22:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Arme jongen toch. Ik heb al mn zoveelste posts gemist
zoveel kloontjes?quote:Op woensdag 29 april 2015 22:48 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel posts ik heb hier
68.261 met deze nick.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:48 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel posts ik heb hier
Ongetwijfeld, zo specifiek en veeleisend is ze wel.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:51 schreef Cue_ het volgende:
Of bedoeld ze met "hier" letterlijk in dit topic of deze slowchat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |