Barbastapas, doet me toch ergens aandenkenquote:Op woensdag 29 april 2015 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Uitstekende naam voor een tapas barretje!
Ik zou er zeker wat avondjes doorbrengen, zeker nu ik een beetje van Barb's gastronomische gedachtes ken
Ik weet alleen geen donder van het runnen van een horeca gelegenheidquote:Op woensdag 29 april 2015 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Uitstekende naam voor een tapas barretje!
Ik zou er zeker wat avondjes doorbrengen, zeker nu ik een beetje van Barb's gastronomische gedachtes ken
Zou nog een goede naam zijn ook.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Barbastapas, doet me toch ergens aandenken.
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Barbastapas, doet me toch ergens aandenken.
quote:
Helaasquote:Op woensdag 29 april 2015 17:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad.
Naast een zekere overeenkomst met een tijdmachine professor bestaat BarBas Tapas helaas al in Barcelona
Al doende leert men.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet alleen geen donder van het runnen van een horeca gelegenheid
Jonguh, we worden onze eigen trouwste stamgastenquote:Op woensdag 29 april 2015 17:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Al doende leert men.
En daarnaast, de gecombineerde kennis van het binnenste van barretjes van jij zelf, HW, ik en Q zou toch voldoende moeten zijn
Lekkerquote:
Ze komen weer eens naar NL hoorde ik vandaag.quote:
Klopt, maar de presale was vanmorgen al snel uitverkocht, hopelijk heb ik morgen meer succes.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze komen weer eens naar NL hoorde ik vandaag.
Anders kun je nog via 3fm proberen.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klopt, maar de presale was vanmorgen al snel uitverkocht, hopelijk heb ik morgen meer succes.
Zo blijft het geld in het bedrijf, ik zie alleen maar win winquote:Op woensdag 29 april 2015 17:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jonguh, we worden onze eigen trouwste stamgasten
Lijkt me eigenlijk best leuk, een klein tapasbarretje runnen in Barcelonaquote:Op woensdag 29 april 2015 18:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo blijft het geld in het bedrijf, ik zie alleen maar win win
Ik heb denk ik trouwens wat teveel gegeten, die tonijnsalade was te lekkerEn nu zit ik alleen maar te gapen.
Lijkt me ook leuk idd, ik zou best in de keuken willen staanquote:Op woensdag 29 april 2015 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk best leuk, een klein tapasbarretje runnen in Barcelona
Jij met je plannenquote:Op woensdag 29 april 2015 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut. Ik kan niet koken en ik kan geen Spaans.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier in de buurt zoeken ze 27 koks. Vaste aanstelling.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk idd, ik zou best in de keuken willen staan
Beide zijn geen enkel probleemquote:Op woensdag 29 april 2015 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut. Ik kan niet koken en ik kan geen Spaans.
Als ik er diploma's voor had zou ik het nog doen ook. Ik vind het super als ik vrienden/familie zie genieten van mijn gerechtjes. Dan vind ik het echt geen probleem om van 1 tot 6 met een gerecht bezig te zijn.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier in de buurt zoeken ze 27 koks. Vaste aanstelling.
Ach diploma's. Laten zien dat je kunt koken, bam!quote:Op woensdag 29 april 2015 18:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Beide zijn geen enkel probleem
[..]
Als ik er diploma's voor had zou ik het nog doen ook. Ik vind het super als ik vrienden/familie zie genieten van mijn gerechtjes. Dan vind ik het echt geen probleem om van 1 tot 6 met een gerecht bezig te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |