quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je spoort of je spoort niet. Ruim 50 tinten grijs hier
Maar dus niet ontspoortquote:
Ja, tart jij het universum maar. Karma is a bitch babyquote:
Leg uit?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, tart jij het universum maar. Karma is a bitch baby
Nee, want dan spoor je, duh!quote:
Als anderen vinden dat je niet spoort, dan weet jij voor jezelf dat jij i.i,g, op het juiste spoor zit. (dat is mijn meningquote:
Die is hardquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:04 schreef ArTiC het volgende:
Zolang je maar niet met een bierfiets op het spoor zit
Keiharde topickillerquote:
Grappig man.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:04 schreef ArTiC het volgende:
Zolang je maar niet met een bierfiets op het spoor zit
Succes ermee, hier wil het ook niet echt..toch maar weer proberenquote:Op woensdag 29 april 2015 01:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eerste al gedaan, of het 2e lukt is maar weer eens de vraag
Jij ook suc6quote:Op woensdag 29 april 2015 01:29 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Succes ermee, hier wil het ook niet echt..toch maar weer proberen
quote:Op woensdag 29 april 2015 07:53 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen! Zonnetje, strakblauwe lucht, genieten
.
Gisteren 12 uur gemaakt. Nog zo'n dagje en het is in principe alweer weekendquote:
Nu niet meerquote:
Dat laatste is dan i.d.d. wel leukquote:Op woensdag 29 april 2015 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu niet meer. Het betrekt.
On a positive note. Ik verwacht mijn jurk en petticoat vandaag.
Petticoatquote:Op woensdag 29 april 2015 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu niet meer. Het betrekt.
On a positive note. Ik verwacht mijn jurk en petticoat vandaag.
Heerlijk tochquote:Op woensdag 29 april 2015 10:10 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Hé. Jij bent ook weer lekker vroeg van de partij op je vrije dag
quote:Op woensdag 29 april 2015 10:13 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Heerlijk tochik spring ff snel onder de douche
Gelukkig weet ik heel goed wat mij past/leuk staat, dus dat zit wel snorquote:
Wil eerst m'n pakketjequote:Op woensdag 29 april 2015 12:38 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Van uitstel komt.....![]()
Maar ik geef je groot gelijk hoor
Ik zit ook op een pakketje te wachten maar de site waar ik het heb besteld heeft mij nog steeds geen track and trace nummer gestuurd. Het zal vandaag denk ik niet aankomenquote:
Welke petticoat heb jij nou? Hell Bunny of Banned?quote:
Hell Bunnyquote:Op woensdag 29 april 2015 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke petticoat heb jij nou? Hell Bunny of Banned?
Oh ja. Ik heb Banned.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:21 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hell Bunny
En de bezorger is onderweg
Vintage kledingmerkenquote:Op woensdag 29 april 2015 13:37 schreef Barbusse het volgende:
Banned? Wat ik moet ik me daarbij voorstellen? Dat geldt trouwens ook voor Hell Bunny
Ik moet nog een paar uur wachten, eerst werken tot zesquote:
Ah, zo. Picsquote:
Ik ga vanavond m'n best voor je doenquote:
Yayquote:Op woensdag 29 april 2015 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga vanavond m'n best voor je doen. Moet nu eerst nog werken tot zes.
Ahhhhhquote:Op woensdag 29 april 2015 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet nog een paar uur wachten, eerst werken tot zes.
Wat let je?quote:Op woensdag 29 april 2015 14:51 schreef aeque het volgende:
Pff net een lang weekend achter de rug en heb nu alweer zin om eigenlijk de rest van de week vrij te nemen.
Werk dat af moet en heb wederom een lang weekend voor de boeg. Het is denk ik eerder een chronisch gebrek aan motivatie.quote:
Petticoat maakt het wat voller en zwieriger, al gooide ik wel bijna een vaasje van tafelquote:Op woensdag 29 april 2015 15:00 schreef Samzz het volgende:
Nooh, jurk is zo mooi. Petticoat moet ik aan zien, maar volgens mij is het awesome
.
Shit happens. Doorbijten dan maar.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Werk dat af moet en heb wederom een lang weekend voor de boeg. Het is denk ik eerder een chronisch gebrek aan motivatie.
Ja, weet ik. Maar hij oogt zo kort. Kan ook vertekenen. Zo maar eens proberen.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:01 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Petticoat maakt het wat voller en zwieriger, al gooide ik wel bijna een vaasje van tafel
De petticoat of de jurk?quote:Op woensdag 29 april 2015 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar hij oogt zo kort. Kan ook vertekenen. Zo maar eens proberen.
Tja dat doen ik al te lang geloof ik.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Shit happens. Doorbijten dan maar.
Vanavond na werk maar eens om wat meer info vragen. Barcaquote:As part of a challenging SAP Finance Transformation program, our Client is now looking for Senior SAP Treasury Consultant to join the team on a long term basis in Barcelona, Spain.
O, dan kom ik weleens langsquote:Op woensdag 29 april 2015 15:26 schreef Barbusse het volgende:
Ik ontving dit:
[..]
Vanavond na werk maar eens om wat meer info vragen. Barca
U bent welkomquote:
Nicequote:Op woensdag 29 april 2015 15:39 schreef Belsezar het volgende:
Hey Barb, de coq au vin was uitstekend afgelopen weekend!
Staat zeker in het lijstje vaker doen.
Komend weekend: Beef Wellington voor de eerste keerquote:
Bohquote:Op woensdag 29 april 2015 15:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Komend weekend: Beef Wellington voor de eerste keer
I knowquote:
Barca is tof.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:26 schreef Barbusse het volgende:
Ik ontving dit:
[..]
Vanavond na werk maar eens om wat meer info vragen. Barca
Gewoon proberen jaquote:Op woensdag 29 april 2015 15:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
I know
Al vaker gegeten in restaurants, nou zelf maar eens proberenAl heb ik nog nooit met bladerdeeg gewerkt maar dat zal wel goed komen denk ik.
Ja he?quote:
Zeker! Alleen na 3 dagen heb je de drukte op de Ramblas wel een keer gezien.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja he?Lijkt me wel tof om daar te wonen
Ze zijn daar de toeristen spuugzat, dus bewarequote:
Ramblas is als Times Square en het Rokin, mijden als de pest, niets met de stad te makenquote:Op woensdag 29 april 2015 16:01 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Zeker! Alleen na 3 dagen heb je de drukte op de Ramblas wel een keer gezien.
Althans, dat had ik.
Verder een prachtige stad, met een mooie strand. Goed vertoeven![]()
Inderdaad. Maar de twee keer dat ik in Barcelona was had ik natuurlijk een hotel op 2 minuten van de Ramblas.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ramblas is als Times Square en het Rokin, mijden als de pest, niets met de stad te maken.
Ach, je bent er zo wegquote:Op woensdag 29 april 2015 16:07 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar de twee keer dat ik in Barcelona was had ik natuurlijk een hotel op 2 minuten van de Ramblas.
Net is gewoon net Amsterdam.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze zijn daar de toeristen spuugzat, dus beware
Die liepen eens op ons te kotsen. Jammer voor hen was mijn tante erbij en die schold ze in perfect Catalaans uit. Toen waren ze stilquote:Op woensdag 29 april 2015 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, je bent er zo weg. Maar verder is het natuurlijk een prima stad om te vertoeven, zeker als je locals leert kennen lijkt me.
Ramblas moet dood, zit over twee weken in hotelletje in Eixample, stuk beter.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:01 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Zeker! Alleen na 3 dagen heb je de drukte op de Ramblas wel een keer gezien.
Althans, dat had ik.
Verder een prachtige stad, met een mooie strand. Goed vertoeven![]()
Hier in Den Haag zijn ze welkom hoor. Altijd fijne toeristen hierquote:
Hotel Lloretquote:Op woensdag 29 april 2015 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ramblas moet dood, zit over twee weken in hotelletje in Eixample, stuk beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |