laatste 3 posts vorige deelquote:Op maandag 19 maart 2012 14:07 schreef rabbia het volgende:
in nederland kun je je kind laten vaccineren tegen een aantal ziekten die eigenlijk nauwelijks nog voorkomen. uit onderzoek is gebleken dat vaccinaties toch niet zo betrouwbaar zijn dan men doet zeggen. steeds meer ouders maken zich zorgen en twijfeln of ze hun kind laten vaccineren. heb gehoord dat later beginnen met vaccineren beter zou zijn en losse prikken ipv de huidige coctailsvaccins. nu worden baby's al met 8 weken gevaccineerd ook tegn hep. b.
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef new_moon het volgende:
[..]
Hier moest ik hardop om lachen![]()
ot
zoals laatst las ik over medicijnen m.b.t. ziekte van Crohn, (bij mijn zusje is dit kort geleden vastgesteld, en toen ben ik er ook het e.e.a. over gaan lezen)
dat een jaarlijkse kuur van het medicijn Remicade niet meer vergoed zou worden bij patienten die anders als enig alternatief hebben, om te operenen, gedeeltelijke of gehele darmverwijdering, waarbij verdere onstekingsremmende medicijnen natuurlijk niet meer nodig zijn.
deze operatie schijnt 14000 euro te kosten, en dat medicijn 17000 per jaar.
Dat was de wens van verzekeraars, om uit winstbelang, iedereens darm maar per direct te amputeren, omdat het goedkoper is.
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kwalijke zaak als dat zo zou zijn.
Maar ik zie het niet zozeer uit winstbejag maar meer als besparing? Maar dan nog. Geef de mensen die deze kwaal hebben de medicijnen en ga niet opereren uit besparing. Erg fout.
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:23 schreef new_moon het volgende:
geheel OT deze keer![]()
heb ook btw een vaag idee dat zoiets als ziekte van crohn wel eens getriggerd kan worden qua afwijkend immuunsysteem door vaccinaties in jeugd
Ik volg je niet? Natuurlijk komt kanker vaak voor; we worden steeds ouder. Maar dat wordt toch niet ook al veroorzaakt door vaccinaties?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:07 schreef Izzy73 het volgende: [..] Ja stickertjes plakken zijn ze goed in, kijk ook maar naar het aantal ADHD-ers tegenwoordig. Maar het lichaam heeft toch haar handen vol aan het neutraliseren van al deze levensgevaarlijke gifstoffen. Bij vrijwel alle mensen is dit systeem echter zodanig verzwakt (door ongezonde voeding in combinatie met een invasie aan gifstoffen via E-nummers en ‘medicijnen’), dat het deze superzware druppel echt niet meer aankan. Kanker komt immers steeds vaker voor.
Izzy, je blijft het maar hebben over gifstoffen. Heb het al eerder gezegd, maar je begrijpt dat dosering hierin bepalend is? De natuur zit vol gifstoffen zoals jij dat noemt. Vaak in veel hogere doseringen dan hetgeen waar jij tegen ageert. Wat is de logica daarvan?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:07 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja stickertjes plakken zijn ze goed in, kijk ook maar naar het aantal ADHD-ers tegenwoordig. Maar het lichaam heeft toch haar handen vol aan het neutraliseren van al deze levensgevaarlijke gifstoffen. Bij vrijwel alle mensen is dit systeem echter zodanig verzwakt (door ongezonde voeding in combinatie met een invasie aan gifstoffen via E-nummers en ‘medicijnen’), dat het deze superzware druppel echt niet meer aankan. Kanker komt immers steeds vaker voor.
Nogmaals; wat ga je doen als je wel malaria krijgt? Mag aannemen (hopen) dat je wel inziet dat je met smeren en kleding niet gaat voorkomen dat je toch een keer gestoken wordt. En mocht jij een van de gelukkigen zijn die sowieso niet/weinig gestoken wordt, dan is het prima dat je die afweging voor jezelf maakt. Maar om daarmee te zeggen dat niemand het nodig heeft is absurd, mag hopen dat je dat toch inziet?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jawel hoor, verschillende keren gedaan maar ja dan zal ik wel weer geluk hebben gehad. Door het oog van de naald. En dan nog als je die malarone gaat slikken is het niet 100% uitgesloten dat je geen malaria oploopt. Daar ga ik die troep niet voor slikken hoor.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik volg je niet? Natuurlijk komt kanker vaak voor; we worden steeds ouder. Maar dat wordt toch niet ook al veroorzaakt door vaccinaties?
Ja ik begrijp dat de dosering bepalend is, maar het is een opstapeling van die stoffen in het eten medicijnen, vaccins, en de lucht-en bodemverontreiniging die als je alles bij elkaar optelt te veel is voor het menselijke lichaam. Dat is naar mijn mening 1 van de oorzaken van kanker. Niet alleen omdat we ouder worden want dan zou er geen kika zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:22 schreef nikao het volgende:
[..]
Izzy, je blijft het maar hebben over gifstoffen. Heb het al eerder gezegd, maar je begrijpt dat dosering hierin bepalend is? De natuur zit vol gifstoffen zoals jij dat noemt. Vaak in veel hogere doseringen dan hetgeen waar jij tegen ageert. Wat is de logica daarvan?
Nogmaals; eet jij nooit peren bijv?
Ok, stel dat dit waar is;quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:25 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
[..]
Ja ik begrijp dat de dosering bepalend is, maar het is een opstapeling van die stoffen in het eten medicijnen, vaccins, en de lucht-en bodemverontreiniging die als je alles bij elkaar optelt te veel is voor het menselijke lichaam. Dat is naar mijn mening 1 van de oorzaken van kanker. Niet alleen omdat we ouder worden want dan zou er geen kika zijn.
Is dat zo? Heb je daar ook een bron voor?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:27 schreef nikao het volgende:
[..]
Ok, stel dat dit waar is;
Wat is dan de logica om een vaccin niet te nemen terwijl in 1 peer al 120x zoveel van de 'giftige stoffen' zit?
Dus als iemand jou op je 3e op je hoofd slaat en op je 45e krijg je een steek-, schiet- en schoppartij voor je kiezen, is die andere peuter van toen de mededoodsoorzaak?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:25 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
[..]
Ja ik begrijp dat de dosering bepalend is, maar het is een opstapeling van die stoffen in het eten medicijnen, vaccins, en de lucht-en bodemverontreiniging die als je alles bij elkaar optelt te veel is voor het menselijke lichaam. Dat is naar mijn mening 1 van de oorzaken van kanker. Niet alleen omdat we ouder worden want dan zou er geen kika zijn.
Vreemde vergelijking, maar goed. Kiezen voor eten? Overal zitten toevoegingen en e nummers in tegenwoordig. Je kan alleen kiezen als je alles zelf kweekt. Maar ja ik ben al weer weg hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus als iemand jou op je 3e op je hoofd slaat en op je 45e krijg je een steek-, schiet- en schoppartij voor je kiezen, is die andere peuter van toen de mededoodsoorzaak?
Eten en drinken kies je zelf voor net als roken en langs welke snelweg je gaat wonen.
Dat is toch niet relevant voor dit topic?
http://www.iflscience.com(...)reathe-eat-and-drinkquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:25 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
[..]
Weg?? Waarom? Ik ben niet iemand die zich niet wil laten overtuigen, maar probeer het dan? Kom met iets relevants?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:33 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Vreemde vergelijking, maar goed. Kiezen voor eten? Overal zitten toevoegingen en e nummers in tegenwoordig. Je kan alleen kiezen als je alles zelf kweekt. Maar ja ik ben al weer weg hoor.
Daar ben je kind en ouder voor, da's met alles zo.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het alleen nogal problematisch dat die keuze dan niet door het individu zelf wordt gemaakt, maar door de ouders.
Daar zit je dan gehandicapt te zijn omdat je ouders zo bezig waren met de souvereiniteit van jouw lichaam.
Weg omdat het niet relevant is voor dit topic.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weg?? Waarom? Ik ben niet iemand die zich niet wil laten overtuigen, maar probeer het dan? Kom met iets relevants?
E-nummers an sich zegt niks. Bovendien staat het je vrij je eigen groenten, eieren en vlees te kweken. Of je haalt het bij een biologische boer uit de buurt.
E-nummers over een kam scheren is simplistisch en dom.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:33 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Vreemde vergelijking, maar goed. Kiezen voor eten? Overal zitten toevoegingen en e nummers in tegenwoordig. Je kan alleen kiezen als je alles zelf kweekt. Maar ja ik ben al weer weg hoor.
Geen idee dat zien we dan wel weer. Het gaat over het voorkomen en met die malariapillen zie ik daar het nut niet van in. Moet je al een x periode van tevoren die rotzooi gaan slikken en erna weer afbouwenquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:25 schreef nikao het volgende:
[..]
Nogmaals; wat ga je doen als je wel malaria krijgt? Mag aannemen (hopen) dat je wel inziet dat je met smeren en kleding niet gaat voorkomen dat je toch een keer gestoken wordt. En mocht jij een van de gelukkigen zijn die sowieso niet/weinig gestoken wordt, dan is het prima dat je die afweging voor jezelf maakt. Maar om daarmee te zeggen dat niemand het nodig heeft is absurd, mag hopen dat je dat toch inziet?
Sure alle e-nummers zijn veilig, vaccins zijn gezond, monsanto is een prima verantwoord en biologisch bedrijf en lucht en bodemverontreiniging is een hoax. Hoezo niet kritisch.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:41 schreef nikao het volgende:
[..]
E-nummers over een kam scheren is simplistisch en dom.
Eens kijken hoe lang jij zonder E908 kan. Of lekker scheurbuik krijgen als je geen E300 meer binnen krijgt. E307, ook zo evil. al die vitamines zijn maar ongezond voor je!
De minimum-leeftijd hangt heel erg af van het specifieke virus. Tegen de ene ziekte kan vroeger inge-ent worden dan tegen de ander.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:06 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Da's wel heel piepjong, met vaccineren wordt al heel vroeg begonnen.
Als baby's nog volop borstvoeding krijgen (wat zo gepromoot wordt oa vanwege de antistoffen tegen van alles en nog wat) krijgen ze hun eerste prik.
Ga je nu serieus door met je N=1 (ok, je noemt je vriendin ook, N=2) geval als ik aangeef dat dit voor N=miljoenen niet gaat gelden?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geen idee dat zien we dan wel weer. Het gaat over het voorkomen en met die malariapillen zie ik daar het nut niet van in. Moet je al een x periode van tevoren die rotzooi gaan slikken en erna weer afbouwen![]()
Vaak zat in gebieden geweest, in de ochtend ben ik voorzichtig, goed smeren liever niet met Deet als het kan zoek ik iets locals en dan bedek ik me meer, dit doe ik ook in de avond. Moet altijd beetje lachen als je van die reizigers tegenkomt die daar zo panisch mee bezig zijn.
Vriendin van me die reist veel, om de 2 a 3 maanden gaat ze weer, doet dit jaar in jaar uit en ook niet aan de malariapillen, ook nooit malaria gehad.
Je stelt je tegen vaccinaties en dan vraag ik wat is nu de reden en begin je over 20 andere factoren.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:40 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Weg omdat het niet relevant is voor dit topic.
Alles zelf kweken? Niet iedereen heeft de luxe dat hij op een boerderij woont en alle tijd heeft om heel het jaar door zijn gewassen en dieren te verzorgen. Bovendien zijn biologische producten vaak erg duur en ook die zijn niet 100% betrouwbaar.
Het gaat niet om het niet gestoken worden maar om die malariapillenrotzooi wat niet eens 100% uitsluit dat je geen malaria krijgt. Het niet steken voorkom ik op een andere wijze. In NL word ik trouwens veel meer gestoken dan in het buitenland dus ik doe iets goed dan toch.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:42 schreef nikao het volgende:
[..]
Ga je nu serieus door met je N=1 (ok, je noemt je vriendin ook, N=2) geval als ik aangeef dat dit voor N=miljoenen niet gaat gelden?
Fijn dat jij niet gestoken wordt, talloze andere mensen worden dat wel.
Ik ben benieuwd hoe jij dat voor je ziet als iemand op een flatje woont.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je stelt je tegen vaccinaties en dan vraag ik wat is nu de reden en begin je over 20 andere factoren.
Iedereen kan zelf groente kweken, keimakkelijk. En ja, dat biologisch duurder is dan massazooi is een feit, niks aan te doen. Wederom; eigen keuze.
Niets is 100% betrouwbaar, alleen de stelling dat je ooit doodgaat.
Precies, fruit- en groentehapjes mogen nog niet gegeven worden, alleen melk, liefst moedermelk (antistoffen enz.), dus jenzen we d'r zo met 6-9 weken het eerste vaccin in.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
De minimum-leeftijd hangt heel erg af van het specifieke virus. Tegen de ene ziekte kan vroeger inge-ent worden dan tegen de ander.
Niet gestoken worden kán je niet voorkomen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het gaat niet om het niet gestoken worden maar om die malariapillenrotzooi wat niet eens 100% uitsluit dat je geen malaria krijgt. Het niet steken voorkom ik op een andere wijze. In NL word ik trouwens veel meer gestoken dan in het buitenland dus ik doe iets goed dan toch.
Je kiest er toch zelf voor om op een flatje te gaan wonen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:47 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe jij dat voor je ziet als iemand op een flatje woont.
Varkens, kippen, appelbomen en groenten en kruiden kweken op je balkonnetje?
Maar goed we dwalen af en ik wil dit vaccinatie topic niet verder vervuilen met randzaken dus ben nu echt weg hier.
Je hebt toch die kuur die je een x periode voor je in het gebied komt moet gaan slikken en erna weer afbouwen voor het geval je door een malariamug geprikt wordt? Zo zit het toch in elkaar?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet gestoken worden kán je niet voorkomen.
Malariapillen slik je niet vooraf, maar als je al malaria hebt. Of je het hebt, kan je voor bepaalde typen zelf testen, heb ook zo'n setje thuisliggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |