Hij is realistisch, ik denk ook dat onze technologie er nog niet rijp voor is, maar eens moet de eerste stap gezet worden.quote:
Zoals hij het zegt is het natuurlijk totaal onhaalbaar gezien het aantal problemen die er nu nog zijnquote:Op woensdag 22 april 2015 23:26 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Hij is realistisch, ik denk ook dat onze technologie er nog niet rijp voor is, maar eens moet de eerste stap gezet worden.
Oh dat wist ik niet. Beide films wel gezienquote:Op woensdag 22 april 2015 23:29 schreef gosschalks het volgende:
Daar is de human centipede op gebaseerd, op dat experiment
Ideale propagandastemquote:Op woensdag 22 april 2015 23:29 schreef Specularium het volgende:
Ik geloof deze man gewoon omdat hij zo'n kalmerende stem heeft.
Haha, ik ook. Wat een baggerfilms waren dat.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Beide films wel gezien
Die artsen dachten vast: ''Laten we eens een onderlichaam verwijderen!''.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Zag ik ook niet goed, geen onderlijf leek wel?
Onderschat exponentiele groei van technologie nietquote:Op woensdag 22 april 2015 23:34 schreef Sked het volgende:
Tegen de tijd dat dit allemaal realistisch is, is Jeroen al driedubbel dood
Ik vond Home een leuk nummer, later hoorde ik andere nummers van hem en ja die waren dus precies hetzelfdequote:
Zal wel een overleden donor zijn.. of een ter dood veroordeelde Chinees of zoquote:Op woensdag 22 april 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Die man van dat lichaam begreep ik. Waar was die man die zijn hoofd wel kwijt wilde dan?
FrankensteinTV.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:41 schreef Grunge. het volgende:
Heb ik het gemist? Van de hoofdtransplantatie? Jammer. Al hoef ik geen filmpjes te zien waarin dieren misbruikt worden. Honderd keer liever IS-filmpjes. Gek is dat toch eigenlijk.
Als hij daarover zou beginnen zijn er weer figuren die daarover beginnen te drammen, het is nooit goed.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:42 schreef gosschalks het volgende:
Hij vermijd het praten over zijn Joodse achtergrond, jammer
alsof ze iets ranzigs op npo1 om dit tijdstip zouden laten zienquote:Op woensdag 22 april 2015 23:41 schreef Grunge. het volgende:
Heb ik het gemist? Van de hoofdtransplantatie? Jammer. Al hoef ik geen filmpjes te zien waarin dieren misbruikt worden. Honderd keer liever IS-filmpjes. Gek is dat toch eigenlijk.
Als er een tijdstip is voor iets ranzigs is het ditquote:Op woensdag 22 april 2015 23:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
alsof ze iets ranzigs op npo1 om dit tijdstip zouden laten zien
Met de grijze sweaterquote:
Ik heb nog geen hunk (of babe) gezien helaas. Maar ik vind Dotan wel lekker, dus zei ik dat alvast. Mijn laptop is maddd.quote:
En hij is nog beschikbaar!quote:Op woensdag 22 april 2015 23:45 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik heb nog geen hunk (of babe) gezien helaas. Maar ik vind Dotan wel lekker, dus zei ik dat alvast. Mijn laptop is maddd.
Geen TV tot je beschikking?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:45 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik heb nog geen hunk (of babe) gezien helaas. Maar ik vind Dotan wel lekker, dus zei ik dat alvast. Mijn laptop is maddd.
Ik had een beetje het idee dat Pauw ook op een bepaalde manier naar hem keekquote:Op woensdag 22 april 2015 23:45 schreef Sked het volgende:
Ik heb het idee dat Dotan van de mannenliefde is
Omdat je zijn muziek leuk vindtquote:
Pauw heeft dan ook een schoolbord op zijn slaapkamer om wilde nachten te turvenquote:Op woensdag 22 april 2015 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had een beetje het idee dat Pauw ook op een bepaalde manier naar hem keek
Blijft grappigquote:
Iedereen die dat vindt is een beetje raar.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat je zijn muziek leuk vindt
Kom je even klieren waxquote:Op woensdag 22 april 2015 23:47 schreef waxmask het volgende:
En applaus voor Dotan, met zijn vrijheidslied, Skapie Skapie!
Dit hoofd verpest mijn hele dag met terugwerkende kracht.quote:
Een verdieping lager ja. Nou ja, helaas pindakaas. Later maar terugkijken.quote:
Ik vind het wel om aan te horen hoorquote:Op woensdag 22 april 2015 23:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Iedereen die dat vindt is een beetje raar.
Mijn oren gaan niet bloeden nee, maar dat is het ook welquote:Op woensdag 22 april 2015 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind het wel om aan te horen hoor
Dat hoefde ik niet te weten hoorquote:Op woensdag 22 april 2015 23:48 schreef waxmask het volgende:
[..]![]()
Het was dat of rukken... of beide....
quote:
Wie weet gaat hij mee naar de woonbootquote:Op woensdag 22 april 2015 23:49 schreef Karina het volgende:
Pauw zat wel te grijnzen. Ik denk echt dat hij Dotan wel een leukerdje vindt.
Tja het was geen Zlatan he, anders had ik ook met mijn broek omlaag gezetenquote:Op woensdag 22 april 2015 23:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet?Flauw! Andersom zou ik wel interesse hebben gehad!
Jaja, jij zit nu met je broek omlaag.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja het was geen Zlatan he, anders had ik ook met mijn broek omlaag gezeten
Maar dan had ik dat natuurlijk niet verteld hier.
Tuurlijk vanwege die auto zekerquote:Op woensdag 22 april 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jaja, jij zit nu met je broek omlaag.
Als je zo veel vrouwen neukt, zit er af en toe wel eens een man tussen.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:49 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Wie weet gaat hij mee naar de woonboot
Dan hadden we pics gewildquote:Op woensdag 22 april 2015 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja het was geen Zlatan he, anders had ik ook met mijn broek omlaag gezeten
Maar dan had ik dat natuurlijk niet verteld hier.
Wat is er mis met hemquote:
D'n dieje hej al geskwirt.... ech woar!quote:Op woensdag 22 april 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jaja, jij zit nu met je broek omlaag.
Naar Wageningen?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:51 schreef tralalala het volgende:
Hij komt toch wel op 5 mei in Wageningen zie ik.Ga gewoon lekker naar Zwolle ofzo.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 april 2015 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezienOf niet gezien dus eigenlijk
Ik ga ook slapen. Toedeloe.
Dotan, Kensington, The kik, Drugsbaron Waylon, The Asteroids Galaxy Tour, Kraantje Pappie,Go Back to the Zoo,quote:Op woensdag 22 april 2015 23:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Naar Wageningen?
Dan hoef ik al helemaal niet naar de Ziggo Dome als ik hem gewoon in Wageningen kan zien.
Ga je dan een verhaaltje voorlezen...?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]OK ik geef toe die was dan wel weer grappig wax.
Ga slapen man.
Best een goede line-up voor Nederlandse begrippenquote:Op woensdag 22 april 2015 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dotan, Kensington, The kik, Drugsbaron Waylon, The Asteroids Galaxy Tour, Kraantje Pappie,Go Back to the Zoo,
quote:
Nee want ik ga dus slapen hequote:Op woensdag 22 april 2015 23:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ga je dan een verhaaltje voorlezen...?
Zijn dat allemaal geflopte Atari games?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dotan, Kensington, The kik, Drugsbaron Waylon, The Asteroids Galaxy Tour, Kraantje Pappie,Go Back to the Zoo,
Ik heb WcPot en Studiotje uitgenodigd.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Best een goede line-up voor Nederlandse begrippen
Ik kom denk ik ook wel even een kijkje nemenquote:Op woensdag 22 april 2015 23:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb WcPot en Studiotje uitgenodigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die man lijdt ook aan chronische zelfoverschatting.quote:Op donderdag 23 april 2015 00:04 schreef waxmask het volgende:
Brinkmans "This is it!" momentje!
[ afbeelding ]
quote:Hero Brinkman presenteert Ondernemers Partij
Hij zat zes jaar lang in de Tweede Kamer voor de PVV, startte zijn eigen partij: de 'Onafhankelijke Burger Partij' en fusseerde daarna met Rita Verdonk. Nu voegt Hero Brinkman opnieuw een hoofdstuk toe aan zijn politieke carrière. Gisteren presenteerde hij de Ondernemers Partij, waarmee hij zich sterk wil gaan maken voor ondernemers en ZZP’ers. Vanavond in Pauw schuift hij aan en vertelt hij over zijn politieke ambities.
quote:Europese leiders spreken over toename bootvluchtelingen
Europese leiders komen vandaag bijeen in Brussel om te praten over de bootvluchtelingen op de Middellandse Zee. Honderden verdronken afgelopen week toen hun boot kapseisde. Vorig jaar staken ruim 170.000 migranten illegaal de grens over en dit jaar wordt er een toename verwacht. Wat kan de politiek doen tegen de vluchtelingenstroom? Politici Malik Azmani (VVD) en Linda Voortman (GroenLinks) geven antwoord in Pauw.
quote:Ilja Gort komt met nieuw boek over wijnfraude
Als haar vriend wordt vermoord gaat ze op zoek naar de daders en raakt verstrikt in een internationaal netwerk van wijnfraude. Het nieuwe boek van Ilja Gort vertelt het verhaal van Leonie Fougard, een journaliste van Le Figaro. Het boek, genaamd Chateau Fatale, baseerde Gort op een eigen onderzoek. In Pauw vertelt Ilja Gort over fraude, boeken en natuurlijk: wijn.
quote:Lucky Fonz III geeft tips voor Koningsdag
Maandag gaat muzikaal Nederland weer de straat op. Zangers, violisten, drummers en gitaristen, allemaal hopen ze op Koningsdag wat bij te verdienen. Maar hoe maak je als muzikant het verschil? In Pauw geeft artiest Lucky Fonz III tips én geven een aantal straatmuzikanten een voorproefje van Koningsdag.
Dacht even dat je het over Lucky tv had.quote:
Daar vind ik nou echt niks aan he, ik heb niks met wijn en ook niet met hem.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:00 schreef Karina het volgende:
Ilja Gortgod. Met zijn epische baard.
[ afbeelding ]
Ik vond zijn programma erg leuk.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:01 schreef alors het volgende:
[..]
Daar vind ik nou echt niks aan he, ik heb niks met wijn en ook niet met hem.
Die man heeft wel een steekje losquote:Op donderdag 23 april 2015 22:00 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Periscope: https://www.periscope.tv/(...)gQhzOYmJ27uXwWO1ayw=quote:
Wat gaat Jeroen toch goed met de tijd meequote:Op donderdag 23 april 2015 23:00 schreef BobW het volgende:
[..]
Voor Periscope: https://www.periscope.tv/(...)gQhzOYmJ27uXwWO1ayw=
Daar filmt Jeroen Pauw altijd voor de uitzending om wat over te gasten te vertellen en kan je vragen stellen. Maar hij moest de promo opnemen dus gaf de telefoon even aan iemand anders
Wat een eindbaasquote:Op donderdag 23 april 2015 22:00 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Hij had wel het lef om tegen de GBL in te gaan...dan verdien je wat mij betreft wel respect.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:03 schreef Monolith het volgende:
Ik heb altijd wel een beetje medelijden met Hero Brinkman.
Precies, ergens bedoelt hij het wel goed.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij had wel het lef om tegen de GBL in te gaan...dan verdien je wat mij betreft wel respect.
ik ben altijd bang dat er baardharen in zijn wijn terechtkomen.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:01 schreef alors het volgende:
[..]
Daar vind ik nou echt niks aan he, ik heb niks met wijn en ook niet met hem.
Die zag vandaag het verschil tussen Bontes, Van Bommel en Van Roon niet.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:08 schreef Sked het volgende:
En Linda, vind je die Van Miltenburg ook zo'n kuthoer?
Misschien kan hij een dealtje sluiten met Holleeder om daar op te gaan ruimenquote:Op donderdag 23 april 2015 23:14 schreef Be-Smart het volgende:
Oorzaken van vluchtelingen -> dictaturen in Afrika/geen ontwikkelingsgeld meer ->vrindjes van Zijlstra! Zoek het in eigen kring!
Ik heb altijd het idee dat hij op zulke dossiers wordt gezet omdat hij allochtoon is. Zodat ze een lekker hard recht geluid kunnen laten horen zonder dat er iemand weggezet wordt als ongenuanceerd of racist, want dat kan hij immers niet zijnquote:Op donderdag 23 april 2015 23:09 schreef Be-Smart het volgende:
Ah.. Azmani, de VVD-fractiefeut mag weer even op tv. We pakken een biertje!
Wat een onzin.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat hij op zulke dossiers wordt gezet omdat hij allochtoon is. Zodat ze een lekker hard recht geluid kunnen laten horen zonder dat er iemand weggezet wordt als ongenuanceerd of racist, want dat kan hij immers niet zijn
Als dat inderdaad zo is dan zou dat wel terecht zijn (aangezien uitsluitend witten racistisch kunnen zijn).quote:Op donderdag 23 april 2015 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat hij op zulke dossiers wordt gezet omdat hij allochtoon is. Zodat ze een lekker hard recht geluid kunnen laten horen zonder dat er iemand weggezet wordt als ongenuanceerd of racist, want dat kan hij immers niet zijn
ja laat ze daar lekker onthoofd worden of kapot geschoten!1!!1quote:Op donderdag 23 april 2015 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Redden is prima, maar breng ze dan gewoon terug naar Libië. Ze hier opnemen geeft een verkeerd signaal.
Qua spraak moest ie iig eens wat gaan aanpappen met Femke Halsema. Qua inhoud zal het minder matchen.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat hij niet dat geniepige heeft wat nodig is.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:03 schreef Monolith het volgende:
Ik heb altijd wel een beetje medelijden met Hero Brinkman.
Want dat is de enige optie!!!!!@123quote:Op donderdag 23 april 2015 23:17 schreef Szura het volgende:
[..]
ja laat ze daar lekker onthoofd worden of kapot geschoten!1!!1
Beetje respect voor de Afrikaanse cultuur ja.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Effectief genoeg.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe effectief is het vluchtelingenspotje in Australië eigenlijk?
Dan moet je daar wat aan doen...het is nogal cru om alleen mensen die zich 6k voor een boottocht kunnen veroorloven een kans te geven zich in Europa te kunnen vestigen.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat gaan ze vast opnemen en dat het bandje opsturen naar familie.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe effectief is het vluchtelingenspotje in Australië eigenlijk?
Dat ligt niet aan zijn kuifje, maar aan zijn VVD-lidmaatschapquote:Op donderdag 23 april 2015 23:19 schreef Martinello het volgende:
Eng kuifje heeft die Azmani. Niet te vertrouwen.
Links gaat voor de [Afrikaanse] 1%.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je daar wat aan doen...het is nogal cru om alleen mensen die zich 6k voor een boottocht kunnen veroorloven een kans geven zich in Europa te kunnen vestigen.
En daarom komen ze ook niet allemaal naar het Noorden voor een uitkering.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Dat gaan ze vast opnemen en dat het bandje opsturen naar familie.
Oh wacht.
Daar lijkt het wel op. Als je echt solidair bent moet je het daar oplossen. Door die bootvluchtelingen op te nemen, help je alleen de happy few.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:20 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Links gaat voor de [Afrikaanse] 1%.
Komt de wijn van de Lidl er weer als beste uit.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 23 april 2015 23:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Komt de wijn van de Lidl er weer als beste uit.
Nog kanslozer dan Bram, maar leuk om te horen welke onzin hij gaat uitkramen.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:32 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig komt Hero de show redden.
Ik vind Hero wel sympathiekerquote:Op donderdag 23 april 2015 23:33 schreef Martinello het volgende:
[..]
Nog kanslozer dan Bram, maar leuk om te horen welke onzin hij gaat uitkramen.
Hero loopt niet graag recht in de lijnquote:Op donderdag 23 april 2015 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Hero had een keurige VVD'er kunnen worden. Snap niet waarom hij voor het avontuur heeft gekozen...
Ze kijken bij de VVD wel uit om hem binnen te halen.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Hero had een keurige VVD'er kunnen worden. Snap niet waarom hij voor het avontuur heeft gekozen...
In 2000-2005 had het nog prima gekundquote:Op donderdag 23 april 2015 23:36 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ze kijken bij de VVD wel uit om hem binnen te halen.
Die gaat de tankstations afquote:Op donderdag 23 april 2015 23:38 schreef Martinello het volgende:
RitaWaar maakt die tegenwoordig plee's schoon?
achter het stationquote:Op donderdag 23 april 2015 23:38 schreef Martinello het volgende:
RitaWaar maakt die tegenwoordig plee's schoon?
Schrijnende verhalen daar idd...jezelf voor 15 euro / uur moeten verkopen en zelf voor alles moeten opdraaien. Dat moet je echt niet willen.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:37 schreef Be-Smart het volgende:
ZZP'ers zijn NIET de motor van onze maatschappij! Het zijn de slachtoffers van onze maatschappij en sommige gekkies daaronder denken dat ze ondernemer zijn.
Het een sluit het ander niet uitquote:Op donderdag 23 april 2015 23:40 schreef NotYou het volgende:
[..]
En ik maar denken dat, dat jouw moeder was.
Ik vind het nu al vies.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:39 schreef tralalala het volgende:
Hebben die wijven last van hun nek ofzo?
Partijen starten maakt hongerig.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 23:47 schreef Webschip het volgende:
Lucky Fonz vind ik wel een rare naam.
De rest van Nederland nu ookquote:Op donderdag 23 april 2015 23:48 schreef Slobeend het volgende:
Maar Groningen is inmiddels wel klaar met Moti.
Dat lijkt me ook.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat doen ze blijkbaar expres heb ik net gehoord
Ik dacht aan 4 Non Blondes.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:53 schreef marcodej het volgende:
Die zij toch ook van Riland en the Bombardiers?
Alles lekker gewoon zwart...Bossie heeft ook nooit een cent belasting betaald in het Midden-Oosten.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Hoe zit dat belastingtechnisch, die 400 euro.. verlies je dan zorgtoeslag?
Resultaat uit overige werkzaamheden.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Hoe zit dat belastingtechnisch, die 400 euro.. verlies je dan zorgtoeslag?
200 pp per dag. Daar zouden mijn ZZPende collega's echt niet hun bed voor uit komen.quote:
Ik gok Partij voor de Dieren, doet het goed onder artiesten.quote:
Of misschien wel SP.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:57 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik gok Partij voor de Dieren, doet het goed onder artiesten.
Snotnondenju, net geschreven bij DWDD dat Peter vanavond nergens moet komen aanschuivenquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:20 schreef Szura het volgende:
Afperser van familie De Mol vrijgelaten
De afperser van familie De Mol is vandaag vrijgelaten. De 70-jarige, die afpersing heeft bekend, leidt aan een ernstige vorm van dementie. Daarom is zijn rechtszaak tijdelijk geschorst. De ‘afpersopa’ stuurde dreigbrieven en eiste geld van de mediafamilie De Mol. Vanavond schuiven misdaadjournalist Peter R. de Vries, neuropsycholoog Margriet Sitskoorn en advocaat Gerard Spong aan bij Pauw.
Peter![]()
Moet je Humberto kijken, misschien komt ThijsGod nog langs.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een terreuruitzending vandaag.
Bah. Bah. Bah.
Ik heb geen zin om naar het gebit van onderstaande te kijken.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Moet je Humberto kijken, misschien komt ThijsGod nog langs.
quote:Afperser van familie De Mol vrijgelaten
De afperser van familie De Mol is vandaag vrijgelaten. De 70-jarige, die afpersing heeft bekend, leidt aan een ernstige vorm van dementie. Daarom is zijn rechtszaak tijdelijk geschorst. De ‘afpersopa’ stuurde dreigbrieven en eiste geld van de mediafamilie De Mol. Vanavond schuiven misdaadjournalist Peter R. de Vries, neuropsycholoog Margriet Sitskoorn en advocaat Gerard Spong aan bij Pauw.
quote:Dolf Jansen neemt de week door
Het is weer vrijdag! Hoog tijd om vanavond de week door te nemen met cabaretier Dolf Jansen! Wat viel hem op deze week?
quote:Jörgen RaymannRidder in de Orde van Oranje-Nassau
Voor 2838 Nederlanders was het vandaag een feestelijke dag, ze kregen een lintje. Televisiemaker en cabaretier Jörgen Raymannis een van hen. Hij kreeg van burgemeester Annemarie Jorritsma een lintje opgespeld voor onder andere zijn inzet voor jongeren in Nederland, Suriname en Curaçao. Ook zijn belangrijke rol in de multiculturele samenleving werd geroemd. Wat betekent de benoeming voor Raymann
? In Pauw geeft hij antwoord.
quote:Nederlandse film over Michiel de Ruyter gaat de wereld over
In China, Vietnam, Koeweit en Japan, over de hele wereld verschijnt Frank Lammers op het witte doek. De film Michiel de Ruyter was in Nederland al een grote hit en gaat nu ook de grenzen over. Hoofdrolspeler Frank Lammers is net terug uit Beijing, waar de film in première ging. Vanavond in Pauw vertelt hij over Michiel de Ruyter, zijn reis naar China en wereldwijd succes.
Ik vind dit wel een geslaagde stunt trouwensquote:Op vrijdag 24 april 2015 23:04 schreef Sked het volgende:
Rambam was vroeger leuk
Tegenwoordig is het gewoon mensen in de zeik nemen
Vind het alleen zo nutteloos, zo'n lintje zegt geen fuck meer nu half Nederland er elk jaar eentje krijgt. Stel dan serieuze problemen aan de kaakquote:Op vrijdag 24 april 2015 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een geslaagde stunt trouwens
Dat doen ze ook...zie bijvoorbeeld die uitzending met de glazenwassersmaffiaproblematiek.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Vind het alleen zo nutteloos, zo'n lintje zegt geen fuck meer nu half Nederland er elk jaar eentje krijgt. Stel dan serieuze problemen aan de kaak
quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:09 schreef luxerobots het volgende:
Terecht dat Raymann een lintje gekregen heeft.
Zijn verdienste voor de samenleving is natuurlijk erg groot. Hij heeft vele mensen bij elkaar gebracht. Culturen, jong en oud. Echt heel knap wat hij gedaan heeft en allemaal zonder er een enkele cent voor te vangen.
Daarnaast is hij natuurlijk presentator van een fantastisch programma: De Dino Show.
Het is met een w.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:13 schreef Grunge. het volgende:
Dit grapje had Jeroen zelfs al gemaakt toen Moszkowicz (ik kan het wel uit mijn hoofd spellen, Dolf) tegenover hem zat...
Te chanant dit. Normaal doe ik het wel altijd goed maar dat gelooft niemand nu meer natuurlijk.quote:
Die jelte weigert ook te lachen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:09 schreef Grunge. het volgende:
Nou, dit wordt even achtergrondgeluid voor mij. Boring. En niet grappig. Publiek moet doen alsof, en Pauw ook natuurlijk.
Godverdomme wat is ie grappigquote:Op vrijdag 24 april 2015 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Pannenkoek was inderdaad beter ja.
Excuusnegerin voor het publiekquote:Op vrijdag 24 april 2015 23:18 schreef luxerobots het volgende:
Waarom zit Gerda Havertong achter Dolf? Is die ook al familie van Raymann.
Hij stuurde eerst één dreigbrief, maar hij vergat dat telkens.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Lijkt me niet dat je van de één op de andere dag zo dement als een deur wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |