Mijn oren gaan niet bloeden nee, maar dat is het ook welquote:Op woensdag 22 april 2015 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind het wel om aan te horen hoor
Dat hoefde ik niet te weten hoorquote:Op woensdag 22 april 2015 23:48 schreef waxmask het volgende:
[..]![]()
Het was dat of rukken... of beide....
quote:
Wie weet gaat hij mee naar de woonbootquote:Op woensdag 22 april 2015 23:49 schreef Karina het volgende:
Pauw zat wel te grijnzen. Ik denk echt dat hij Dotan wel een leukerdje vindt.
Tja het was geen Zlatan he, anders had ik ook met mijn broek omlaag gezetenquote:Op woensdag 22 april 2015 23:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet?Flauw! Andersom zou ik wel interesse hebben gehad!
Jaja, jij zit nu met je broek omlaag.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja het was geen Zlatan he, anders had ik ook met mijn broek omlaag gezeten
Maar dan had ik dat natuurlijk niet verteld hier.
Tuurlijk vanwege die auto zekerquote:Op woensdag 22 april 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jaja, jij zit nu met je broek omlaag.
Als je zo veel vrouwen neukt, zit er af en toe wel eens een man tussen.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:49 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Wie weet gaat hij mee naar de woonboot
Dan hadden we pics gewildquote:Op woensdag 22 april 2015 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja het was geen Zlatan he, anders had ik ook met mijn broek omlaag gezeten
Maar dan had ik dat natuurlijk niet verteld hier.
Wat is er mis met hemquote:
D'n dieje hej al geskwirt.... ech woar!quote:Op woensdag 22 april 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jaja, jij zit nu met je broek omlaag.
Naar Wageningen?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:51 schreef tralalala het volgende:
Hij komt toch wel op 5 mei in Wageningen zie ik.Ga gewoon lekker naar Zwolle ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |