Ik heb nog geen hunk (of babe) gezien helaas. Maar ik vind Dotan wel lekker, dus zei ik dat alvast. Mijn laptop is maddd.quote:
En hij is nog beschikbaar!quote:Op woensdag 22 april 2015 23:45 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik heb nog geen hunk (of babe) gezien helaas. Maar ik vind Dotan wel lekker, dus zei ik dat alvast. Mijn laptop is maddd.
Geen TV tot je beschikking?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:45 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik heb nog geen hunk (of babe) gezien helaas. Maar ik vind Dotan wel lekker, dus zei ik dat alvast. Mijn laptop is maddd.
Ik had een beetje het idee dat Pauw ook op een bepaalde manier naar hem keekquote:Op woensdag 22 april 2015 23:45 schreef Sked het volgende:
Ik heb het idee dat Dotan van de mannenliefde is
Omdat je zijn muziek leuk vindtquote:
Pauw heeft dan ook een schoolbord op zijn slaapkamer om wilde nachten te turvenquote:Op woensdag 22 april 2015 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had een beetje het idee dat Pauw ook op een bepaalde manier naar hem keek
Blijft grappigquote:
Iedereen die dat vindt is een beetje raar.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat je zijn muziek leuk vindt
Kom je even klieren waxquote:Op woensdag 22 april 2015 23:47 schreef waxmask het volgende:
En applaus voor Dotan, met zijn vrijheidslied, Skapie Skapie!
Dit hoofd verpest mijn hele dag met terugwerkende kracht.quote:
Een verdieping lager ja. Nou ja, helaas pindakaas. Later maar terugkijken.quote:
Ik vind het wel om aan te horen hoorquote:Op woensdag 22 april 2015 23:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Iedereen die dat vindt is een beetje raar.
Mijn oren gaan niet bloeden nee, maar dat is het ook welquote:Op woensdag 22 april 2015 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind het wel om aan te horen hoor
Dat hoefde ik niet te weten hoorquote:Op woensdag 22 april 2015 23:48 schreef waxmask het volgende:
[..]![]()
Het was dat of rukken... of beide....
quote:
Wie weet gaat hij mee naar de woonbootquote:Op woensdag 22 april 2015 23:49 schreef Karina het volgende:
Pauw zat wel te grijnzen. Ik denk echt dat hij Dotan wel een leukerdje vindt.
Tja het was geen Zlatan he, anders had ik ook met mijn broek omlaag gezetenquote:Op woensdag 22 april 2015 23:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet?Flauw! Andersom zou ik wel interesse hebben gehad!
Jaja, jij zit nu met je broek omlaag.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja het was geen Zlatan he, anders had ik ook met mijn broek omlaag gezeten
Maar dan had ik dat natuurlijk niet verteld hier.
Tuurlijk vanwege die auto zekerquote:Op woensdag 22 april 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jaja, jij zit nu met je broek omlaag.
Als je zo veel vrouwen neukt, zit er af en toe wel eens een man tussen.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:49 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Wie weet gaat hij mee naar de woonboot
Dan hadden we pics gewildquote:Op woensdag 22 april 2015 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja het was geen Zlatan he, anders had ik ook met mijn broek omlaag gezeten
Maar dan had ik dat natuurlijk niet verteld hier.
Wat is er mis met hemquote:
D'n dieje hej al geskwirt.... ech woar!quote:Op woensdag 22 april 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jaja, jij zit nu met je broek omlaag.
Naar Wageningen?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:51 schreef tralalala het volgende:
Hij komt toch wel op 5 mei in Wageningen zie ik.Ga gewoon lekker naar Zwolle ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |