Hij is realistisch, ik denk ook dat onze technologie er nog niet rijp voor is, maar eens moet de eerste stap gezet worden.quote:
Zoals hij het zegt is het natuurlijk totaal onhaalbaar gezien het aantal problemen die er nu nog zijnquote:Op woensdag 22 april 2015 23:26 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Hij is realistisch, ik denk ook dat onze technologie er nog niet rijp voor is, maar eens moet de eerste stap gezet worden.
Oh dat wist ik niet. Beide films wel gezienquote:Op woensdag 22 april 2015 23:29 schreef gosschalks het volgende:
Daar is de human centipede op gebaseerd, op dat experiment
Ideale propagandastemquote:Op woensdag 22 april 2015 23:29 schreef Specularium het volgende:
Ik geloof deze man gewoon omdat hij zo'n kalmerende stem heeft.
Haha, ik ook. Wat een baggerfilms waren dat.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Beide films wel gezien
Die artsen dachten vast: ''Laten we eens een onderlichaam verwijderen!''.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Zag ik ook niet goed, geen onderlijf leek wel?
Onderschat exponentiele groei van technologie nietquote:Op woensdag 22 april 2015 23:34 schreef Sked het volgende:
Tegen de tijd dat dit allemaal realistisch is, is Jeroen al driedubbel dood
Ik vond Home een leuk nummer, later hoorde ik andere nummers van hem en ja die waren dus precies hetzelfdequote:
Zal wel een overleden donor zijn.. of een ter dood veroordeelde Chinees of zoquote:Op woensdag 22 april 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Die man van dat lichaam begreep ik. Waar was die man die zijn hoofd wel kwijt wilde dan?
FrankensteinTV.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:41 schreef Grunge. het volgende:
Heb ik het gemist? Van de hoofdtransplantatie? Jammer. Al hoef ik geen filmpjes te zien waarin dieren misbruikt worden. Honderd keer liever IS-filmpjes. Gek is dat toch eigenlijk.
Als hij daarover zou beginnen zijn er weer figuren die daarover beginnen te drammen, het is nooit goed.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:42 schreef gosschalks het volgende:
Hij vermijd het praten over zijn Joodse achtergrond, jammer
alsof ze iets ranzigs op npo1 om dit tijdstip zouden laten zienquote:Op woensdag 22 april 2015 23:41 schreef Grunge. het volgende:
Heb ik het gemist? Van de hoofdtransplantatie? Jammer. Al hoef ik geen filmpjes te zien waarin dieren misbruikt worden. Honderd keer liever IS-filmpjes. Gek is dat toch eigenlijk.
Als er een tijdstip is voor iets ranzigs is het ditquote:Op woensdag 22 april 2015 23:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
alsof ze iets ranzigs op npo1 om dit tijdstip zouden laten zien
Met de grijze sweaterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |