jij bent 12 wat is ditquote:Op maandag 20 april 2015 12:37 schreef mtchel112 het volgende:
Nikki blackletter <3 zou haar ripped lichaam echt ziek hard raken.
lekker man, neem ff potje layrite voor me mee, mijne is opquote:Op maandag 20 april 2015 12:41 schreef Awesome_ het volgende:
Ga zo ff opskeertje laten aanmeten bij me turk
als je haar afknipt maak je veel harder gains, alle eiwitten die jij bulkt gaan zo je haardos inquote:
Word toch een kort pittig kapsel dan.quote:Op maandag 20 april 2015 12:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als je haar afknipt maak je veel harder gains, alle eiwitten die jij bulkt gaan zo je haardos in
denk hier maar ff over na
denk dat dit jou ook beter staatquote:Op maandag 20 april 2015 12:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Word toch een kort pittig kapsel dan.
Ik denk dat ik nu sikh ga worden, weet nog neit helemaal waar mijn identiteit ligtquote:Op maandag 20 april 2015 12:54 schreef Weissman het volgende:
Sap was wel tof totdat hij zich bekeerde tot islam
Opeens is hij een stuk minder gezellig enzo
Het zal je kind maar zijn
andersom juistquote:Op maandag 20 april 2015 12:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als je haar afknipt maak je veel harder gains, alle eiwitten die jij bulkt gaan zo je haardos in
denk hier maar ff over na
hahaha geloof je die onzinquote:Op maandag 20 april 2015 13:16 schreef Beach het volgende:
[..]
andersom juist
Simson uit de bijbel was kksterk totdat zn haar werd afgeknipt door Delilah
hij wilde even showen hoe iemand er met ékte sw4g uit zietquote:Op maandag 20 april 2015 13:28 schreef politiekman het volgende:
[..]
Wat is precies je intentie hier mee?
misschien moet je er even over posten op fokquote:Op maandag 20 april 2015 13:37 schreef clumsy_clown het volgende:
"Gecondoleerd met je schoonmoeder" *serious face*
"Dank je" *sad face*
"Hoe is je vrouw eronder?"
"Die is twee jaar geleden overleden"
*paniek face*
Sociale situaties. Niet mijn ding.
Doe ff een vermanend woordje in FC, smegma.quote:
Je tante was ook een smerige crackhoer.quote:Op maandag 20 april 2015 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe ff een vermanend woordje in FC, smegma.
Zo neem ik aanstoot aan die slotpost. M'n tante is overleden aan tyfus.
ooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooooooooooooooo snapquote:Op maandag 20 april 2015 14:08 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je tante was ook een smerige crackhoer.
Echte baas van FOK! is Ted, dat weet iedereen.quote:Op maandag 20 april 2015 14:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
heb net ff dm gestuurd aan danny
de baas van fok weetje
dankje man dit apreccieer ikquote:Op maandag 20 april 2015 14:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Echte baas van FOK! is Ted, dat weet iedereen.
Snakey komt zo terug van het strand. Ik belde em witheet op. Hij zei dat ik me geen zorgen moest maken en dat hij er wel ff hoogstpersoonlijk voor zou zorgen dat er rake klappen vielen achter de schermenquote:Op maandag 20 april 2015 14:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
heb net ff dm gestuurd aan danny
de baas van fok weetje
Hahaha. Hah. Hah.quote:Op maandag 20 april 2015 14:08 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je tante was ook een smerige crackhoer.
Handelde je tante in zoutzuur?quote:Op maandag 20 april 2015 14:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hahaha. Hah. Hah.
Hey ik hoop niet dat het gebeurt hoor, maar mócht je ooit aangevallen worden met zoutzuur, denk ik niet dat het iets met deze post te maken zal hebben.
mn vriendje was met mij. Was alleen maar liefdequote:Op maandag 20 april 2015 14:27 schreef fathank het volgende:
Hoe is het met je woede-uitbarstingen? Nog een beetje para geweest dit weekend?
Ff stinkie vragen vanavond. Moet hij hetwel ff via dm vertellen, anders is het freestinkiequote:Op maandag 20 april 2015 14:28 schreef Weissman het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat smeggie tegen foppie heeft gezegd achter de schermen
quote:Op maandag 20 april 2015 14:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hahaha. Hah. Hah.
Hey ik hoop niet dat het gebeurt hoor, maar mócht je ooit aangevallen worden met zoutzuur, denk ik niet dat het iets met deze post te maken zal hebben.
lastig bij hem om te zien of zn ogen open of dicht zijn xDquote:
Hm. Tijd om een kloon aan te maken die slank lijkt.quote:Op maandag 20 april 2015 14:43 schreef Awesome_ het volgende:
nee geintje word wel tijd dat ik me weer open ga stellen voor de ladies
dm me
hey slanky_clownquote:Op maandag 20 april 2015 14:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hm. Tijd om een kloon aan te maken die slank lijkt.
quote:Op maandag 20 april 2015 14:45 schreef Awesome_ het volgende:
denk dat dat er dik bovenop ligt dat jij dat dan bent
dik erbovenop ligt
quote:
quote:
quote:
dat valt vast zwaar XDXDquote:Op maandag 20 april 2015 14:45 schreef Awesome_ het volgende:
dik erbovenop ligt
en bedankt. Kan al niet eens meer naar de gym zonder iets te missenquote:Op maandag 20 april 2015 14:08 schreef Awesome_ het volgende:
inb4 stinkie die weer de boot heeft gemist xD
Comedy = tragedy + timequote:Op maandag 20 april 2015 14:53 schreef stinkie het volgende:
Weten jullie wie de boot niet gemist hebben? Die vluchtelingen die verzopen zijn. Van zuurstof gebrek loop je ook blauw aan he. Net als die mods .....
Die week van de tietpaniek paar moeilijke eetbuien gehad, not gonna lie. Maar verder nog steeds progressie ja. Teller staat sinds 15 dec op -11,3quote:Op maandag 20 april 2015 14:51 schreef Awesome_ het volgende:
Clumsy waar staat de teller nu op
maken we nog btje progress of hoe zit dat
srs
quote:Op maandag 20 april 2015 14:45 schreef Awesome_ het volgende:
dik erbovenop ligt
hoeveel weeg je nu?quote:Op maandag 20 april 2015 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die week van de tietpaniek paar moeilijke eetbuien gehad, not gonna lie. Maar verder nog steeds progressie ja. Teller staat sinds 15 dec op -11,3
b1 of b12?quote:Op maandag 20 april 2015 14:56 schreef Awesome_ het volgende:
Dan reken ik het huidige zelf wel uit. Wiskunde B gehad dus moet goedkomen.
Dus je hebt 5 maanden nodig om 11,5 kilo af te vallen. Dat is 565-ish gram per week.quote:Op maandag 20 april 2015 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die week van de tietpaniek paar moeilijke eetbuien gehad, not gonna lie. Maar verder nog steeds progressie ja. Teller staat sinds 15 dec op -11,3
tik 'm oanquote:Op maandag 20 april 2015 14:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
meester race. wel N&G natuurlijk. Ben geen sukkel snapje.
[..]
Oude fase.
lol do u even algebraquote:Op maandag 20 april 2015 15:00 schreef seto het volgende:
C&M A1 master race
lekker al die chicks regelen tijdens CKV
En dat is exact de hoeveelheid die aangeraden wordt voor houdbaar en langdurig gewichtsverlies. Ga je echt, écht bitchen daarover?quote:Op maandag 20 april 2015 14:58 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dus je hebt 5 maanden nodig om 11,5 kilo af te vallen. Dat is 565-ish gram per week.
wat was je startgewicht dan? 500 gram per week is voor als je ziek veel massa hebt, als je gewoon makaolo dik bent moet 2kg per week wel lukkenquote:Op maandag 20 april 2015 15:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dat is exact de hoeveelheid die aangeraden wordt voor houdbaar en langdurig gewichtsverlies. Ga je echt, écht bitchen daarover?
C&Mquote:Op maandag 20 april 2015 15:00 schreef seto het volgende:
C&M A1 master race
lekker al die chicks regelen tijdens CKV
Dude dat is gewoon netjes hoor.quote:Op maandag 20 april 2015 14:58 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dus je hebt 5 maanden nodig om 11,5 kilo af te vallen. Dat is 565-ish gram per week.
Ja, en ik het begin ging et ook heel snel en toen maandje stilgestaan, plus vorige week +2.quote:Op maandag 20 april 2015 15:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat was je startgewicht dan? 500 gram per week is voor als je ziek veel massa hebt, als je gewoon makaolo dik bent moet 2kg per week wel lukken
Z'n vader was vast teleurgesteld met z'n 9,8. Why you no doctor yet?quote:Op maandag 20 april 2015 15:08 schreef Ethanolic het volgende:
kk plaatje
seto op zijn wiskunde tentamen like LOL
Damn Son. Ik had je hoger zitten dan gerechtvaardigd was.quote:Op maandag 20 april 2015 15:09 schreef seto het volgende:
had gwn een 4 voor wiskunde vriend
lekker gecompenseerd met mijn 9 voor ckv weetje (had kk mooie tekening gemaakt)
quote:Op maandag 20 april 2015 15:06 schreef Awesome_ het volgende:
clumsy hoeveel weeg je nu dan
pls respond
Ik had een 9 voor wiskunde en ckvquote:Op maandag 20 april 2015 15:09 schreef seto het volgende:
had gwn een 4 voor wiskunde vriend
lekker gecompenseerd met mijn 9 voor ckv weetje (had kk mooie tekening gemaakt)
Haha, seto snap je em ook?quote:Op maandag 20 april 2015 15:12 schreef Ethanolic het volgende:
ik had vroeger een stopwoordje, laten we het voor de simpel even 'kk' noemen
dus op een gegeven moment moest ik 1000x kk op het bord schrijve
dus ik echt zo schrijve "1000 maal kk", toen moest ik me melden bij de hoofdmeester
die moest lachen
En dan kkhard jojoën zeker. Been there, done that.quote:Op maandag 20 april 2015 15:07 schreef Awesome_ het volgende:
wel mee eens. het is niet dat ze een spierbesparende supergecontroleerde cut hoeft te doen. mja
hey fripselquote:Op maandag 20 april 2015 15:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik had een 9 voor wiskunde en ckv![]()
Zie je ik was al saai op de middelbare school
lol denk t nietquote:
alsof je jojo't van een zieke deficit. Hihi. Gewoon zieke wilskracht hebben.quote:Op maandag 20 april 2015 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan kkhard jojoën zeker. Been there, done that.
Lik m'n bevallige reet, pop.
je zit toch nog op de middelbare schoolquote:Op maandag 20 april 2015 15:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik had een 9 voor wiskunde en ckv![]()
Zie je ik was al saai op de middelbare school
Jojo'en heeft daar in mijn ogen niet zoveel mee te maken want ik ben 2x zoveel afgevallen in dezelfde tijd. Je moet gewoon normaal doen zoals het voor jou haalbaar is en niet weer als een motherfucker gaan eten als je op streefgewicht bent.quote:Op maandag 20 april 2015 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan kkhard jojoën zeker. Been there, done that.
Lik m'n bevallige reet, pop.
Jongen overdosis designerdrugs wegens saaie vriendin.quote:Op maandag 20 april 2015 15:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol denk t niet
4 nakken 4fmp zijn dan niet eens genoeg om hem wakker te houden
waarom kan jij het wel gewoon terwijl clumsy iets van 2x zo dik is? xDquote:Op maandag 20 april 2015 15:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jojo'en heeft daar in mijn ogen niet zoveel mee te maken want ik ben 2x zoveel afgevallen in dezelfde tijd. Je moet gewoon normaal doen zoals het voor jou haalbaar is en niet weer als een motherfucker gaan eten als je op streefgewicht bent.
Supergoed van je, maar jij was aangekomen in korte tijd terwijl je daarvoor een sportief kind was. Ik heb al sinds kind af aan ongezonde eetpatronen die aangepakt worden. Ik weet ook wel dat ik niet als een motherfucker moet eten.quote:Op maandag 20 april 2015 15:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jojo'en heeft daar in mijn ogen niet zoveel mee te maken want ik ben 2x zoveel afgevallen in dezelfde tijd. Je moet gewoon normaal doen zoals het voor jou haalbaar is en niet weer als een motherfucker gaan eten als je op streefgewicht bent.
Hey, als we onze gevoelens uitgedrukt willen hebben in papier maché roepen we je er wel bij. Tot die tijd je pindabek houden.quote:
hey clumsy maak je niet dunquote:Op maandag 20 april 2015 15:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey, als we onze gevoelens uitgedrukt willen hebben in papier maché roepen we je er wel bij. Tot die tijd je pindabek houden.
Neh, deze keer kan iedereen de vliegende grafkanker krijgen.quote:Op maandag 20 april 2015 15:31 schreef Awesome_ het volgende:
Vind altijd wel lachen die relletjes weetje
doe rustig haha. Ik werd in het begin ook altijd gepest hier.quote:Op maandag 20 april 2015 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, deze keer kan iedereen de vliegende grafkanker krijgen.
c_c out. Quote seto om het te vieren.
ey shitquote:Op maandag 20 april 2015 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, deze keer kan iedereen de vliegende grafkanker krijgen.
c_c out. Quote seto om het te vieren.
Lekker toch.quote:
Vind het wel een lekkere sma.quote:Op maandag 20 april 2015 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Rozekwarts deed foto met tattoo, men deed niet eens zo heel gemeen melden dat het een lelijke tattoo was, rk in foetushouding, mod die de boel opruimt. Viel mee.
Seconded.quote:Op maandag 20 april 2015 12:37 schreef mtchel112 het volgende:
Nikki blackletter <3 zou haar ripped lichaam echt ziek hard raken.
Bedoel je zoals Weissman ook doet?quote:Op maandag 20 april 2015 15:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Haha kut is dat hequote:Op maandag 20 april 2015 15:47 schreef Deuce92 het volgende:
Uren lang spam hier, en als ik post is het dood. Klein beetje pijn in m'n hartje...
Ben net thuis. Zometeen lekker de gym slopen.quote:Op maandag 20 april 2015 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha kut is dat he
Dacht je even lekker in je koffiepauze te fokken
Mooi niet
quote:Op maandag 20 april 2015 15:54 schreef VMSDKR het volgende:
JAAAAAAILLLLLBBREAAAKKKK FUUUUUUAAAAAAAAAACKCCCKKKKKKKKKK
[ afbeelding ]
Nee man. Die stopt je het liefst vol chocolaquote:Op maandag 20 april 2015 15:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lekker toch.
[..]
Vind het wel een lekkere sma.
[..]
Seconded.
[..]
Bedoel je zoals Weissman ook doet?
quote:Op maandag 20 april 2015 15:57 schreef no1uknow het volgende:
Shit is weer aan
Vms drop eens goede future dance track
Ik dacht dat hij je liever met iets anders zou volstoppen.quote:Op maandag 20 april 2015 15:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee man. Die stopt je het liefst vol chocola
Ja toppertje inderdaad. Een afspraak moeten maken omdat anders een of andere kut aan de balie burgerzaken er niet mee om kan gaanquote:Op maandag 20 april 2015 16:05 schreef Deuce92 het volgende:
Godverdomme 9 dagen wachten voordat ik überhaupt een ID kan aanvragen. Vroeger kon je gewoon naar het gemeentehuis gaan en alles binnen een uurtje regelen. Kkzooi.
dacht ik ook hehequote:Op maandag 20 april 2015 16:21 schreef Deuce92 het volgende:
Als Etha lacht krijgt ie zeker pikstraf.
hehequote:Op maandag 20 april 2015 16:25 schreef Ethanolic het volgende:
gelukkig zit ik op mijn werk en kan jb niet zien of ik lach of niet
als ik thuis ben ontken ik natuurlijk gewoon, misselijke mannetjes die fokusers
oh jawel hoorquote:Op maandag 20 april 2015 16:27 schreef seto het volgende:
ik nog een kaolo uur
hey etha word jij weleens negatief bejegend door negers als je met JB loopt
Het is niet zo dat ze wat zeggen, maar ik zie ze wel vaak verongelijkt kijken. Zijn dan vooral de gangstertypjes.quote:
Zou geen andere reden kunnen bedenken brah, maar ik kan niet zeggen dat ik ooit de moeite heb genomen om het te vragenquote:Op maandag 20 april 2015 16:31 schreef Awesome_ het volgende:
Maar waarom? Omdat je 'one of them' gesmurft hebt of wat?
Nee G. Ik had dat echt nooit. Mensen wel mirin' natuurlijk. Maar was meer omdat de combi wel grappig was of zo. Viking met pocahontas zeg maar. Maar niet echt die shit met negers of zo. Ik had dan ook geen echte eckte. Halfbloedje. Die had ook voor indian of latina door kunnen gaan afhankelijk van het seizoen en kleding of zo.quote:Op maandag 20 april 2015 16:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb jij die struggles nooit gehad met je ex?
xDquote:Op maandag 20 april 2015 16:36 schreef seto het volgende:
ik geef samen met mijn indo crew ook altijd die bakra boys vieze blikken als ze met één van onze aziatische zusters lopen
Heb 't alleen in Roffa Centrum gehad hoor. Zelfs in de Amsterdamse Poort niet.quote:Op maandag 20 april 2015 16:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee G. Ik had dat echt nooit. Mensen wel mirin' natuurlijk. Maar was meer omdat de combi wel grappig was of zo. Viking met pocahontas zeg maar. Maar niet echt die shit met negers of zo. Ik had dan ook geen echte eckte. Halfbloedje. Die had ook voor indian of latina door kunnen gaan afhankelijk van het seizoen en kleding of zo.
hey fanta.
nope. Toen was ik aan het trainen. Link?quote:Op maandag 20 april 2015 16:41 schreef Awesome_ het volgende:
Hey stinkie had je de tweede rel van vandaag wel meegekregen? In kpd?
Oja, ik kom daar ook nooit. Scheelt ook miss.quote:Op maandag 20 april 2015 16:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb 't alleen in Roffa Centrum gehad hoor. Zelfs in de Amsterdamse Poort niet.
Veel mensen mirren ook hard. Heb wel vaak reacties gehad van 'ik had echt geen donkere meid bij je verwacht', dat was dan vooral door jonge blanke vrouwen.Typisch.
Haha. Al verwijderd. Rozekwarts postte een topic met een nude en 'kijken of het hier wel serieus kanquote:Op maandag 20 april 2015 16:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
nope. Toen was ik aan het trainen. Link?
Hèhè.quote:Op maandag 20 april 2015 16:49 schreef VMSDKR het volgende:
Je geslachtsdeel posten op een forum waar je ook je gezicht gepost hebt.
Alsof je een racist moet zijn als je niet buitenlands date.quote:Op maandag 20 april 2015 16:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Oja, ik kom daar ook nooit. Scheelt ook miss.
Ja dat had ik ook altijd. Iedereen verwacht altijd een blonde Priscilla bij mij. Zelfs mn ex zelf toen.
Snap er niks van. Ben verder geen racist.
sws foto's van jezelf posten op een forumquote:Op maandag 20 april 2015 16:49 schreef VMSDKR het volgende:
Je geslachtsdeel posten op een forum waar je ook je gezicht gepost hebt.
Broeder je bent net vrij. Of wil je weer terug naar de e-jilla???quote:Op maandag 20 april 2015 16:52 schreef VMSDKR het volgende:
Ik voel me baldadig, gaan we ff topicje raiden boys?
Je hebt me overtuigd, uh, Awesome????? Ga jij maar...quote:Op maandag 20 april 2015 16:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Broeder je bent net vrij. Of wil je weer terug naar de e-jilla???
staat nog in je cachequote:Op maandag 20 april 2015 16:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha. Al verwijderd. Rozekwarts postte een topic met een nude en 'kijken of het hier wel serieus kan' of iets in die trant. Iedereen mental over dat wijnvlekje bij haar vajayjay. Toen was die al weer weg.
Die comment over dat ze de gym toch nooit permanent gaan dichtgooien omdat we dan niet meer te controleren zijn was wel on point trouwens.quote:Op maandag 20 april 2015 16:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Broeder je bent net vrij. Of wil je weer terug naar de e-jilla???
quote:Op maandag 20 april 2015 16:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha. Al verwijderd. Rozekwarts postte een topic met een nude en 'kijken of het hier wel serieus kan' of iets in die trant. Iedereen mental over dat wijnvlekje bij haar vajayjay. Toen was die al weer weg.
Baby. Dont be like this.quote:Op maandag 20 april 2015 16:56 schreef Beach het volgende:
gewoon niet op stimorol reageren
quote Seto als je het hiermee eens bent
wie zei dat?quote:Op maandag 20 april 2015 16:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die comment over dat ze de gym toch nooit permanent gaan dichtgooien omdat we dan niet meer te controleren zijn was wel on point trouwens.
quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 14:01 schreef Ethanolic het volgende:
Je wilt de gymmembers niet over Fok! vrijlaten, Fopje. Zie de gym als een e-jilla voor de gymboys. Gooi je het dicht, dan loopt het écht helemaal uit de klauwen. We zijn niet te stoppen.
Ik ben een rustige jongen, dat weet ik van mezelf, maar bepaalde users wil je echt niet over je forum hebben.
Ik noem geen namen, maar ik bedoel Weissman.
ik heb toevallig vandaag een gameboy emulator op chromebook geknald. srs.quote:Op maandag 20 april 2015 17:04 schreef fathank het volgende:
Awesome ga jij ff gauw pokemon spelen joh
Trailer Trash Travellersquote:
Geloof ik niks van.quote:Op maandag 20 april 2015 16:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb er weinig van gezien. Wel een leuk gezicht in ieder geval.quote:Op maandag 20 april 2015 18:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
is dat niet die meid met het lichaam van een onvolgroeide jongen?
denk dat jij haar bloot in bed niet zou afwijzen vriendquote:Op maandag 20 april 2015 18:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
is dat niet die meid met het lichaam van een onvolgroeide jongen?
maar zou je blijven voor de nacht?quote:Op maandag 20 april 2015 18:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
zou gezellige anvond hebben met rozekwarts jij deuce?
[..]
hey weisman hoe is hetquote:Op maandag 20 april 2015 18:23 schreef Weissman het volgende:
Seto is wel een OG. Net zoals Henk en Awesome.
gym was gelocked door een kk blauwequote:Op maandag 20 april 2015 18:02 schreef Jahr00n het volgende:
doe mij effe een samenvatting dan? moest kaolo geld verdienen
smegmanus is fucking eindbaas jaquote:Op maandag 20 april 2015 18:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gym was gelocked door een kk blauwe
Kaolo smegma heeft ons weer geopend maar ik ben furieus.
Hij kan er mee door.quote:Op maandag 20 april 2015 18:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
smegmanus is fucking eindbaas ja
kan wel zeggen dat hij mijn respect heeft verdient
beetje awkward wel dat je ze steeds blijft sturen terwijl iedereen nu toch wel weet dat Jb een kloon van mij isquote:
Check 'lekkerbezig' op DBB of z'n youtubechannelquote:
Altijd een escape hebbenquote:Op maandag 20 april 2015 19:29 schreef Dimachaerus het volgende:
R&P / Dating(site)-ervaringen #516 Functioneringsgesprek met een snotneus.
vieze hoeren
allemaal
jezus. wat een hoerquote:Op maandag 20 april 2015 19:29 schreef Dimachaerus het volgende:
R&P / Dating(site)-ervaringen #516 Functioneringsgesprek met een snotneus.
vieze hoeren
allemaal
Invloed van het feminisme.quote:Op maandag 20 april 2015 19:42 schreef Deuce92 het volgende:
NWS / 7-jarigen strijden om landstitel NK Paaldansen in Den Bosch
Wat is dit nu weer? Godverdomme. Man man man man...
Hmmm ik ga eens lekker kijken bij al dat lekkers.quote:Op maandag 20 april 2015 19:42 schreef Deuce92 het volgende:
daar gaat je no fapquote:Op maandag 20 april 2015 19:42 schreef Deuce92 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |