Hèhè.quote:Op maandag 20 april 2015 16:49 schreef VMSDKR het volgende:
Je geslachtsdeel posten op een forum waar je ook je gezicht gepost hebt.
Alsof je een racist moet zijn als je niet buitenlands date.quote:Op maandag 20 april 2015 16:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Oja, ik kom daar ook nooit. Scheelt ook miss.
Ja dat had ik ook altijd. Iedereen verwacht altijd een blonde Priscilla bij mij. Zelfs mn ex zelf toen.
Snap er niks van. Ben verder geen racist.
sws foto's van jezelf posten op een forumquote:Op maandag 20 april 2015 16:49 schreef VMSDKR het volgende:
Je geslachtsdeel posten op een forum waar je ook je gezicht gepost hebt.
Broeder je bent net vrij. Of wil je weer terug naar de e-jilla???quote:Op maandag 20 april 2015 16:52 schreef VMSDKR het volgende:
Ik voel me baldadig, gaan we ff topicje raiden boys?
Je hebt me overtuigd, uh, Awesome????? Ga jij maar...quote:Op maandag 20 april 2015 16:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Broeder je bent net vrij. Of wil je weer terug naar de e-jilla???
staat nog in je cachequote:Op maandag 20 april 2015 16:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha. Al verwijderd. Rozekwarts postte een topic met een nude en 'kijken of het hier wel serieus kan' of iets in die trant. Iedereen mental over dat wijnvlekje bij haar vajayjay. Toen was die al weer weg.
Die comment over dat ze de gym toch nooit permanent gaan dichtgooien omdat we dan niet meer te controleren zijn was wel on point trouwens.quote:Op maandag 20 april 2015 16:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Broeder je bent net vrij. Of wil je weer terug naar de e-jilla???
quote:Op maandag 20 april 2015 16:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha. Al verwijderd. Rozekwarts postte een topic met een nude en 'kijken of het hier wel serieus kan' of iets in die trant. Iedereen mental over dat wijnvlekje bij haar vajayjay. Toen was die al weer weg.
Baby. Dont be like this.quote:Op maandag 20 april 2015 16:56 schreef Beach het volgende:
gewoon niet op stimorol reageren
quote Seto als je het hiermee eens bent
wie zei dat?quote:Op maandag 20 april 2015 16:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die comment over dat ze de gym toch nooit permanent gaan dichtgooien omdat we dan niet meer te controleren zijn was wel on point trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |