hehequote:Op maandag 20 april 2015 16:25 schreef Ethanolic het volgende:
gelukkig zit ik op mijn werk en kan jb niet zien of ik lach of niet
als ik thuis ben ontken ik natuurlijk gewoon, misselijke mannetjes die fokusers
oh jawel hoorquote:Op maandag 20 april 2015 16:27 schreef seto het volgende:
ik nog een kaolo uur
hey etha word jij weleens negatief bejegend door negers als je met JB loopt
Het is niet zo dat ze wat zeggen, maar ik zie ze wel vaak verongelijkt kijken. Zijn dan vooral de gangstertypjes.quote:
Zou geen andere reden kunnen bedenken brah, maar ik kan niet zeggen dat ik ooit de moeite heb genomen om het te vragenquote:Op maandag 20 april 2015 16:31 schreef Awesome_ het volgende:
Maar waarom? Omdat je 'one of them' gesmurft hebt of wat?
Nee G. Ik had dat echt nooit. Mensen wel mirin' natuurlijk. Maar was meer omdat de combi wel grappig was of zo. Viking met pocahontas zeg maar. Maar niet echt die shit met negers of zo. Ik had dan ook geen echte eckte. Halfbloedje. Die had ook voor indian of latina door kunnen gaan afhankelijk van het seizoen en kleding of zo.quote:Op maandag 20 april 2015 16:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb jij die struggles nooit gehad met je ex?
xDquote:Op maandag 20 april 2015 16:36 schreef seto het volgende:
ik geef samen met mijn indo crew ook altijd die bakra boys vieze blikken als ze met één van onze aziatische zusters lopen
Heb 't alleen in Roffa Centrum gehad hoor. Zelfs in de Amsterdamse Poort niet.quote:Op maandag 20 april 2015 16:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee G. Ik had dat echt nooit. Mensen wel mirin' natuurlijk. Maar was meer omdat de combi wel grappig was of zo. Viking met pocahontas zeg maar. Maar niet echt die shit met negers of zo. Ik had dan ook geen echte eckte. Halfbloedje. Die had ook voor indian of latina door kunnen gaan afhankelijk van het seizoen en kleding of zo.
hey fanta.
nope. Toen was ik aan het trainen. Link?quote:Op maandag 20 april 2015 16:41 schreef Awesome_ het volgende:
Hey stinkie had je de tweede rel van vandaag wel meegekregen? In kpd?
Oja, ik kom daar ook nooit. Scheelt ook miss.quote:Op maandag 20 april 2015 16:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb 't alleen in Roffa Centrum gehad hoor. Zelfs in de Amsterdamse Poort niet.
Veel mensen mirren ook hard. Heb wel vaak reacties gehad van 'ik had echt geen donkere meid bij je verwacht', dat was dan vooral door jonge blanke vrouwen.Typisch.
Haha. Al verwijderd. Rozekwarts postte een topic met een nude en 'kijken of het hier wel serieus kanquote:Op maandag 20 april 2015 16:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
nope. Toen was ik aan het trainen. Link?
Hèhè.quote:Op maandag 20 april 2015 16:49 schreef VMSDKR het volgende:
Je geslachtsdeel posten op een forum waar je ook je gezicht gepost hebt.
Alsof je een racist moet zijn als je niet buitenlands date.quote:Op maandag 20 april 2015 16:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Oja, ik kom daar ook nooit. Scheelt ook miss.
Ja dat had ik ook altijd. Iedereen verwacht altijd een blonde Priscilla bij mij. Zelfs mn ex zelf toen.
Snap er niks van. Ben verder geen racist.
sws foto's van jezelf posten op een forumquote:Op maandag 20 april 2015 16:49 schreef VMSDKR het volgende:
Je geslachtsdeel posten op een forum waar je ook je gezicht gepost hebt.
Broeder je bent net vrij. Of wil je weer terug naar de e-jilla???quote:Op maandag 20 april 2015 16:52 schreef VMSDKR het volgende:
Ik voel me baldadig, gaan we ff topicje raiden boys?
Je hebt me overtuigd, uh, Awesome????? Ga jij maar...quote:Op maandag 20 april 2015 16:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Broeder je bent net vrij. Of wil je weer terug naar de e-jilla???
staat nog in je cachequote:Op maandag 20 april 2015 16:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha. Al verwijderd. Rozekwarts postte een topic met een nude en 'kijken of het hier wel serieus kan' of iets in die trant. Iedereen mental over dat wijnvlekje bij haar vajayjay. Toen was die al weer weg.
Die comment over dat ze de gym toch nooit permanent gaan dichtgooien omdat we dan niet meer te controleren zijn was wel on point trouwens.quote:Op maandag 20 april 2015 16:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Broeder je bent net vrij. Of wil je weer terug naar de e-jilla???
quote:Op maandag 20 april 2015 16:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha. Al verwijderd. Rozekwarts postte een topic met een nude en 'kijken of het hier wel serieus kan' of iets in die trant. Iedereen mental over dat wijnvlekje bij haar vajayjay. Toen was die al weer weg.
Baby. Dont be like this.quote:Op maandag 20 april 2015 16:56 schreef Beach het volgende:
gewoon niet op stimorol reageren
quote Seto als je het hiermee eens bent
wie zei dat?quote:Op maandag 20 april 2015 16:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die comment over dat ze de gym toch nooit permanent gaan dichtgooien omdat we dan niet meer te controleren zijn was wel on point trouwens.
quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 14:01 schreef Ethanolic het volgende:
Je wilt de gymmembers niet over Fok! vrijlaten, Fopje. Zie de gym als een e-jilla voor de gymboys. Gooi je het dicht, dan loopt het écht helemaal uit de klauwen. We zijn niet te stoppen.
Ik ben een rustige jongen, dat weet ik van mezelf, maar bepaalde users wil je echt niet over je forum hebben.
Ik noem geen namen, maar ik bedoel Weissman.
ik heb toevallig vandaag een gameboy emulator op chromebook geknald. srs.quote:Op maandag 20 april 2015 17:04 schreef fathank het volgende:
Awesome ga jij ff gauw pokemon spelen joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |